Sitereview

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

24/08/2010 19:59:28
Quote Anchor link
Graag wil ik mijn site wat dieper laten controleren om zo nog wat foutjes en misschien nog wat nieuwe dingen aan toe te kunnen voegen.

mijn website:
www.overdatum.nl

Inloggen kan op:
naam: Frikandel
wachtwoord: 7sYgLWk2q

Maar dat mag ook onder je eigen naam :)
Gewijzigd op 24/08/2010 20:02:17 door Www JdeRuijterNL
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 22:17:10
 
Marc Hagen

Marc Hagen

24/08/2010 20:06:28
Quote Anchor link
He ik zou de Volg Overdatum.nl in een nieuwe pagina laten beginnen.
Voor de rest ziet het er keurig en mooi uit. Thumbs up!
 
Jens V

Jens V

24/08/2010 20:28:16
Quote Anchor link
Op het eerste zicht een goede en mooie website.

Over het design en de kleuren heb ik niet direct een opmerking. De kleuren gaan redelijk goed samen en het logo ziet er prima uit. Alleen de tekst in je footer is wat moeilijker te lezen vanwege het lage contrast van de witte letters op die licht oranje achtergrond.
Een kleine opmerking bij het logo is die "3.3". Ik neem aan dat dat over de versie van de site gaat? Dit is eerder informatie voor in een footer, naast het copyright ofzo. Mensen hebben niet snel een boodschap aan het versie nummer van je design.

Bij het inloggen heb ik eens gekeken naar je private message systeem. Het overzicht van de ontvangen berichten kan daar wel wat ordelijker. Ondanks dat tabellen vaak afgeschreven worden, is een tabel in dit geval echt wel gepast. Oké, je hebt niet veel ruimte, maar het zou de netheid van die pagina echt wel ten goede komen.

Een nieuwe feature kan misschien een RSS-feed zijn. Je bent te volgen op Twitter, Youtube en Hyves. Waarom dan niet in mensen hun mailbox?

Wat je zeker gaat nodig hebben bij het commentaar systeem is ofwel een vereiste om ingelogd te zijn, ofwel een goede captcha. Commentaar vakjes waarbij geen van de twee vereist zijn zijn makkelijke prooien voor spambots...

Voor de rest, zeer geslaagde website naar mijn mening. Het concept is volgens mij ook niet slecht. Dit soort "test aankoop" websites kom je niet al te veel tegen en kunnen mensen soms echt wel van dienst zijn.

Met vriendelijke groeten,
Jens

P.S: Mooie account naam hier op PHPHulp, btw ;)
Gewijzigd op 24/08/2010 20:46:12 door Jens V
 
Pim -

Pim -

24/08/2010 20:31:03
Quote Anchor link
Komisch idee, hoe kom je erop?
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

24/08/2010 20:43:29
Quote Anchor link
Pim de Haan op 24/08/2010 20:31:03:
Komisch idee, hoe kom je erop?


Brainstormen, en dat begon eigenlijk al vanaf het begin met het uitkiezen van een pakkende korte naam voor mijn website :)
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

24/08/2010 20:50:37
Quote Anchor link
oeps! css: http://tinyurldalando.eu5.org/voorbeeld/?u=5525904372 :P

Voor de rest een prima website! Komische artikelen ook!
Gewijzigd op 24/08/2010 20:52:16 door Dalando De Zuil
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

24/08/2010 20:53:21
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 24/08/2010 20:50:37:


:') serieus. Die fout word gemaakt door de propertie 'resize'.
Resize zorgt ervoor dat Safari browsers geen <textarea>'s kunnen resizen.

Als je ook gelijk mijn HTML valideerd per blog zie je dat hij ook 1 fout heeft met onclick (javascript) maarja, je moet ergens de streep trekken en de validator niet zo serieus nemen.


.

Toevoeging op 25/08/2010 07:53:32:

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
Op het eerste zicht een goede en mooie website.

Over het design en de kleuren heb ik niet direct een opmerking. De kleuren gaan redelijk goed samen en het logo ziet er prima uit. Alleen de tekst in je footer is wat moeilijker te lezen vanwege het lage contrast van de witte letters op die licht oranje achtergrond.
Een kleine opmerking bij het logo is die "3.3". Ik neem aan dat dat over de versie van de site gaat? Dit is eerder informatie voor in een footer, naast het copyright ofzo. Mensen hebben niet snel een boodschap aan het versie nummer van je design.

Quote:
Heb ik gelijk gefixed.

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
Bij het inloggen heb ik eens gekeken naar je private message systeem. Het overzicht van de ontvangen berichten kan daar wel wat ordelijker. Ondanks dat tabellen vaak afgeschreven worden, is een tabel in dit geval echt wel gepast. Oké, je hebt niet veel ruimte, maar het zou de netheid van die pagina echt wel ten goede komen.

Lang geen tabellen gebruikt, maar het is idd data wat in een tabel hoort. en dat te bedenken dat er hele volkstammen tegen CSS zijn en juist wel tabellen willen gebruiken omdat CSS een vloek zou zijn. Geen last van :zzz

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
Een nieuwe feature kan misschien een RSS-feed zijn. Je bent te volgen op Twitter, Youtube en Hyves. Waarom dan niet in mensen hun mailbox?

RSS heb ik al :)

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
Wat je zeker gaat nodig hebben bij het commentaar systeem is ofwel een vereiste om ingelogd te zijn, ofwel een goede captcha. Commentaar vakjes waarbij geen van de twee vereist zijn zijn makkelijke prooien voor spambots...

De veldjes heb ik pas geleden weer open gezet.
Je hebt de veldjes nog niet geprobeerd zeker?

Als je namelijk nog geen naam hebt, en je druk op verzenden wordt je doorgewezen naar een aanmeldscherm en pas na aanmelding wordt het bericht op het topic geplaatst en krijg je ook een mail met je wachtwoord :)

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
Voor de rest, zeer geslaagde website naar mijn mening. Het concept is volgens mij ook niet slecht. Dit soort "test aankoop" websites kom je niet al te veel tegen en kunnen mensen soms echt wel van dienst zijn.


Dank, dank, ik blijf bouwen aan een beter Overdatum.nl :P

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
P.S: Mooie account naam hier op PHPHulp, btw ;)

Nogmaals dank :)
Gewijzigd op 26/08/2010 07:13:13 door www JdeRuijterNL
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

26/08/2010 07:12:46
Quote Anchor link
^bump
Ik heb het gevoel dat er niet echt veel animo is voor deze review.
Gewijzigd op 26/08/2010 07:13:29 door www JdeRuijterNL
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

26/08/2010 08:51:41
Quote Anchor link
Ziet er goed uit! Ik heb geen op/of aanmerkingen hoor! Helemaal prima.
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

26/08/2010 10:48:02
Quote Anchor link
Wat is dat nou, ik wil kritiek ! :(
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

27/08/2010 23:55:48
Quote Anchor link
Sitechecks doe ik volgende keer wel @tweakblogs.net... daar is het veel grondiger :D
http://mrjey.tweakblogs.net/blog/4948/ik-wil-een-serieuse-sitecheck.html
Gewijzigd op 27/08/2010 23:56:15 door www JdeRuijterNL
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.