[solved] -Subdomeinen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack C# .NET Developer Mobile Applications

Functieomschrijving Wil je een verschil maken als .NET ontwikkelaar waar je in een relatief kleine organisatie werkt aan diverse uitdagende software oplossingen? Is een uitdagende baan in regio Apeldoorn je wens, waar jij jezelf verder kan ontplooien als .NET Developer met diverse focus gebieden zoals front-, back-end en mobile oplossingen? Klink dit interessant? Dan hoor ik graag van jou. Omgeving Je komt terecht in een team van 10 Developers, waarvan 7 zich dagelijks bezighouden met .NET Software projecten. Ze passen SCRUM toe in vele projecten. Op dit moment zijn bijvoorbeeld twee SCRUM teams bezig met het ontwikkelen van een tweetal

Bekijk vacature »

Senior Microsoft Dynamics Developer

Jouw uitdaging: Ben jij sterk in het succesvol ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform? En wil je actief meewerken aan de ontwikkeling van ons Digital Customer Experience portfolio? Dan is dit iets voor jou! Voor de Digital Customer Experience afdeling (DCX) zijn we op zoek naar een Senior Microsoft Dynamics Developer. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de succesvolle ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform bij toonaangevende organisaties. Denk daarbij aan het realiseren van integratie met front en backoffice systemen op basis van Azure PaaS of het ontwikkelen van complexe plug-ins. Daarnaast werk je actief

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatieontwikkelaar max.

Wie zoeken we? Je bent de beste in je vak of hebt de ambitie en de potentie om de beste te worden. Je hebt de passie om nieuwe technologieën te blijven leren en continu jezelf te ontwikkelen. Je hebt de pioniersgeest en drive om nieuwe technologieën, methodieken en concepten toe te passen in projecten en bij klanten. Je vindt het leuk om kennis te delen met collega’s, klanten en vakgenoten. Je bent een ware professional en ambassadeur voor CIMSOLUTIONS. Je voelt je thuis in een informele, collegiale en professionele sfeer waar de aandacht voor de klant en voor de medewerker

Bekijk vacature »

.NET Developer

.NET Developer De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een

Bekijk vacature »

Java Developer

Wel eens bij een webshop iets besteld? 100% zeker dat de logistieke data van die verzending over onze back-end gelopen is! Om deze software te verbeteren en nog verder schaalbaar te krijgen zoeken wij enthousiaste software engineers. Spreken de termen "meer", "groter" en "mooier" je aan? Of deze: "API", "webservices", "microservices", "JPA"? Kom dan eens een kop koffie drinken bij ons op kantoor. Kunnen we meteen laten zien waarom je bij ons welkom bent! Transsmart (www.transsmart.com) is onderdeel van de Unifaun-familie: leider op het gebied van Cloud Transport Management Systemen op de Nordic-markt met vestigingen in Nederland, België, Zweden, Finland,

Bekijk vacature »

Java FullStack Developer

Java Full-Stack Developer 40 hours Amsterdam For an international company based in Amsterdam, I am looking for a FullStack Java Developer who likes to work on an innovative platform to optimise (Social) Media investments. The client is a leader in their field of expertise. Job description The client is looking for an experienced Java FullStack Developer who is looking for a challenging and unique opportunity. You have the opportunity to become a member of the R&D team working closely together with the Data Science team. As part of this team, you will focus on the development of the platform building

Bekijk vacature »

Developer / GIS / Esri / Ingenieursbureau

Functieomschrijving Ben jij een Software Developer met minimaal drie jaar ervaring en wil jij aan werken aan toonaangevende GIS software? Spreekt het jou aan om binnen een innovatief ingenieursbureau te werken aan uiteenlopende projecten voor diverse grote en bekende namen in Nederland? Lees dan nu verder! Ontwikkelen van nieuwe GIS software met behulp van Esri; Ontwikkelen en bedenken van nieuwe koppelingen en mobiele oplossingen; Werken aan uiteenlopende projecten voor grote en bekende organisaties in Nederland; Samenwerken in zelfsturende Agile teams; Werken aan innovatie en kennisdeling. Functie-eisen Minimaal HBO en/of WO werk- en denkniveau; Minimaal 3 jaar ervaring als Developer met

Bekijk vacature »

C# / .NET Core developer gezocht, financiële

Voor een bedrijf in het centrum van Rotterdam zijn we op zoek naar een .NET C# developer. Het gaat om een bedrijf dat een software platform beheerd waarop verschillende partijen aangesloten zijn voor de afhandeling van financiële administratieve processen. De organisatie bestaat uit circa 200 mensen waarvan 80 op de locatie waar deze vacature speelt. Het team zelf bestaat uit 12 mensen waaronder 7 .NET developers. Er zijn 2 seniors en 5 mediors. Binnen het bedrijf draaien twee systemen. Het kernsysteem en een legacy systeem. Voor het kernsysteem zoeken we momenteel een .NET developer. Het kernsysteem is grotendeels op .NET

Bekijk vacature »

Frontend developer

Gezocht: Medior/Senior Front-end developer Word jij enthousiast van het verbeteren van de user-experience en het innoveren van onze webshops? Ben jij opzoek naar een team waarin er gewerkt wordt met plezier en succes wordt gevierd? Dan zou dit je kans zijn! Voor een van de beste webshops van Nederland met bijna 3 miljoen klanten zijn we opzoek naar een medior frontend developer. Je bent samen met de rest van het SCRUM team verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe features in onze webshop en alles in een nieuw jasje te steken! Daarnaast krijg je de kans om zelf projecten op te

Bekijk vacature »

.NET Developer / Innovatieve software / Virtual Re

Functieomschrijving Als .Net developer werken aan innovatieve software waar onder andere gebruik gemaakt wordt van Virtual Reality? Bijdragen aan een organisatie waar je uitgedaagd wordt om continu verbeteringen en ontwikkelpunten te ontdekken en door te voeren? Werken in de omgeving Putten? Reageer dan nu voor meer informatie! Het pro-actief aandragen van verbeteringen voor de bestaande applicatie; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Doorvoeren van aanpassingen en wijzigingen; Verantwoordelijk voor koppelingen met andere systemen; Op de hoogte blijven van technische ontwikkelingen. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Een afgeronde IT gerelateerde opleiding; Minimaal 1 jaar professionele ervaring als developer; Aantoonbare kennis van C#; Initiatiefrijke

Bekijk vacature »

RPA Developer

Job Title: RPA Developer Job Location: Amsterdam / Eindhoven Salary & Benefits: Competitive RPA Developer Job Description We have exciting opportunities for exceptional individuals in various technical roles to grow our Intelligent Automation and Technology practice within our Digital Operations business in Europe General RPA Developer Responsibilities Analyze business processes, identify automation opportunities, and assess automation feasibility Document detailed business requirement, develop ‘as-is’ and ‘to-be’ process flows Contribute in knowledge management activities by creating case studies and domain artefacts. Identify and communicate the technical infrastructure requirements to deploy automation solutions. Design solutions (with toolings like UiPath, Blueprism, Automation Anywhere, Redwood

Bekijk vacature »

Full stack software .NET C# developer, domotica me

Voor een bedrijf in de regio Hendrik Ido Ambacht zijn we op zoek naar een fullstack .NET C#developer. Het gaat hier om een bedrijf dat systemen ontwikkeld die via domotica oplossing bieden voor maatschappelijke instellingen. Zo verwerken hun systemen meldingen waarover ze rapporteren, maar ook zorgen ze voor de automatisering van toezicht. Het systeem bestaat uit apps, web interfaces, backend en BI rapportage tools. Het gaat het hier om een MKB bedrijf van circa 70 mensen met een team van 5 developers. Bestaande uit hardware, embedded en backend developers. Momenteel is er daarom sterke behoefte aan iemand die zowel back-

Bekijk vacature »

Vacature Front-end Developer

Vacature Front-end Developer Van Ons, Amsterdam Vacature Front-end Developer ES6 kent geen geheimen voor je. Je voegt nog even een extra animatie toe om de website nóg vetter te maken. Korte laadtijden en goede UX zijn heilig. En je neemt geen genoegen met sites die niet geoptimaliseerd zijn voor mobiel. Samen met je gedreven, gezellige en knetterslimme collega’s werk je vanuit ons kantoor in Amsterdam aan de vetste cases voor de mooiste merken. Jouw focus ligt op front-end en je bent dus een belangrijke schakel in de projecten die we afleveren voor onze klanten. Jouw werk gaat de wereld over

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatieontwikkelaar max.

Wie zoeken we? Je bent de beste in je vak of hebt de ambitie en de potentie om de beste te worden. Je hebt de passie om nieuwe technologieën te blijven leren en continu jezelf te ontwikkelen. Je hebt de pioniersgeest en drive om nieuwe technologieën, methodieken en concepten toe te passen in projecten en bij klanten. Je vindt het leuk om kennis te delen met collega’s, klanten en vakgenoten. Je bent een ware professional en ambassadeur voor CIMSOLUTIONS. Je voelt je thuis in een informele, collegiale en professionele sfeer waar de aandacht voor de klant en voor de medewerker

Bekijk vacature »

Senior Java developer / Online data organisatie

Functieomschrijving Werk jij als Java Developer al jaren in een Agile team en wil jij data gedreven werken? Wil je daarnaast je development skills gebruiken bij een bedrijf dat online data genereert? Lees dan snel verder! Back-end dataprocessing applicaties bouwen; Koppelingen met REST API’s maken; Productiewaardig implementeren van machine learning algoritmen; Hoogwaardige codes schrijven. Functie-eisen Minstens 3 jaar ervaring; Affiniteit met het werken met data; Met Scrum en Agile wijze werken; Gebruikerservaring met producten uit de Atlassian suite (JIRA, Confluence, Git); Ervaring met Git, JUnit en Maven; Kennis en/of ervaring met Data tooling waaronder Hadoop is een grote pré; Goede

Bekijk vacature »
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

07/08/2007 23:40:00
Quote Anchor link
Beste forumleden,

Ik ben al een tijd op zoek naar een php subdomein menager.

Of iets wat er op lijkt, ik weet echter niet hoe ik dat moet maken, ik kan het niet regelen met mijndomein.nl, omdat ik enkel een domein naam heb. En ik zou graag van subdomein namen gebruik willen maken.

Alexander de Jong
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dutch Caffeine

PHP hulp

PHP hulp

13/12/2019 03:52:34

Storeman storeman

storeman storeman

07/08/2007 23:45:00
Quote Anchor link
Over het algemeen biedt je hosting dit soort dingen aan. Als je dit met php wilt gaan regelen zul je een combinatie moeten gaan gebruiken van .htaccess en php. Wellicht moet je ook nog je apache configuratie aan gaan passen.

Heb je enig idee waar je het over hebt? PHP heeft hier geen directe mogelijkheden voor namelijk. Je zult via php moeten gaan praten met bestanden van apache.

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

07/08/2007 23:49:00
Quote Anchor link
Oke, maar weet iemand ook wat ik allemaal moet doen, en ik run het op men eigen server.

Ik heb geen flauw idee hoe ik het allemaal moet gaan doen.

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

07/08/2007 23:51:00
Quote Anchor link
Je kan bij mijndomein.nl wel oneindig subdomains aanmaken want ik zit er zelf ook met een aantal domains...

Maar je kan wel een directory view "maken" maar dit is vere van handig en veilig maar wat wil je er precies mee kunnen doen en/of wat wil je kunnen zien....

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

07/08/2007 23:54:00
Quote Anchor link
Ik zit enkel met een domein naam bij mijndomein.nl, en geen hosting.

Ik wil een systeem maken, waar bij mijn leden een blog kunnen aan maken, en de blogs zitten in een andere map nu wil ik dus het volgende:

blog.knightrideronline.nl/username/

Maar ik weet dus niet hoe ik die subdomein kan krijgen/maken.

Edit:

De url word ook neter.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dutch Caffeine

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

08/08/2007 00:04:00
Quote Anchor link
Kijk is naar deze URL:

http://www.mijndomein.nl/steljevraag.php

Daar staat een heel leuk kopje "Subdomeinen" tussen daar staat alles onder uitgelegd...

M Ypma

M Ypma

08/08/2007 00:12:00
Quote Anchor link
@marco
hij geeft net zelf aan dat hij geen hosting heeft lopen bij mijndomein, dus daar is hij niet helemaal mee gered.
Maar to the point. Wat voor server heb je draaien? en kan je met die zoektermen niet wat vinden op google? je draait zelf de server, dus alles is aan te passen:)

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

08/08/2007 00:16:00
Quote Anchor link
Thanks at all maar ben er al uit.

Ik ging toch weer googlen (heb apache btw.) en heb gevonden wat ik zocht!

http://content.websitegear.com/article/subdomain_setup.htm

staat ook alles uitgelegd voor iis en nog een prog.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.