[solved] -Subdomeinen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

07/08/2007 23:40:00
Quote Anchor link
Beste forumleden,

Ik ben al een tijd op zoek naar een php subdomein menager.

Of iets wat er op lijkt, ik weet echter niet hoe ik dat moet maken, ik kan het niet regelen met mijndomein.nl, omdat ik enkel een domein naam heb. En ik zou graag van subdomein namen gebruik willen maken.

Alexander de Jong
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dutch Caffeine
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 15:58:17
 
Storeman storeman

storeman storeman

07/08/2007 23:45:00
Quote Anchor link
Over het algemeen biedt je hosting dit soort dingen aan. Als je dit met php wilt gaan regelen zul je een combinatie moeten gaan gebruiken van .htaccess en php. Wellicht moet je ook nog je apache configuratie aan gaan passen.

Heb je enig idee waar je het over hebt? PHP heeft hier geen directe mogelijkheden voor namelijk. Je zult via php moeten gaan praten met bestanden van apache.
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

07/08/2007 23:49:00
Quote Anchor link
Oke, maar weet iemand ook wat ik allemaal moet doen, en ik run het op men eigen server.

Ik heb geen flauw idee hoe ik het allemaal moet gaan doen.
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

07/08/2007 23:51:00
Quote Anchor link
Je kan bij mijndomein.nl wel oneindig subdomains aanmaken want ik zit er zelf ook met een aantal domains...

Maar je kan wel een directory view "maken" maar dit is vere van handig en veilig maar wat wil je er precies mee kunnen doen en/of wat wil je kunnen zien....
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

07/08/2007 23:54:00
Quote Anchor link
Ik zit enkel met een domein naam bij mijndomein.nl, en geen hosting.

Ik wil een systeem maken, waar bij mijn leden een blog kunnen aan maken, en de blogs zitten in een andere map nu wil ik dus het volgende:

blog.knightrideronline.nl/username/

Maar ik weet dus niet hoe ik die subdomein kan krijgen/maken.

Edit:

De url word ook neter.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dutch Caffeine
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

08/08/2007 00:04:00
Quote Anchor link
Kijk is naar deze URL:

http://www.mijndomein.nl/steljevraag.php

Daar staat een heel leuk kopje "Subdomeinen" tussen daar staat alles onder uitgelegd...
 
M Ypma

M Ypma

08/08/2007 00:12:00
Quote Anchor link
@marco
hij geeft net zelf aan dat hij geen hosting heeft lopen bij mijndomein, dus daar is hij niet helemaal mee gered.
Maar to the point. Wat voor server heb je draaien? en kan je met die zoektermen niet wat vinden op google? je draait zelf de server, dus alles is aan te passen:)
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

08/08/2007 00:16:00
Quote Anchor link
Thanks at all maar ben er al uit.

Ik ging toch weer googlen (heb apache btw.) en heb gevonden wat ik zocht!

http://content.websitegear.com/article/subdomain_setup.htm

staat ook alles uitgelegd voor iis en nog een prog.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.