Statistieken oneerlijk?
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Haha lol
Als het getal naast mijn posts het aantal keren is dat er onder mijn naam op de Submit-button is geklikt, en het getal bij statistieken het aantal posts dat onder mijn naam in het systeem staan, betekent dat dus dat er zonder tussenkomst van de Submit-button een post is geplaatst onder mijn naam... Dus via phpMyAdmin of een directe query... Oftewel: Bas heeft onder mijn naam zitten posten! =D
(Dat, of het systeem is gewoon zo buggy als wat...)
(Dat, of het systeem is gewoon zo buggy als wat...)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Douwe
Ik heb hetzelfde als Douwe..
Uhh zover ik weet heb ik maar 2 accounts, en SanThe welke dan allemaal?
Hmm .. nog 3% meer spammen hier en ik ben weg :-|
'Loran:
Uhh zover ik weet heb ik maar 2 accounts, en SanThe welke dan allemaal?
Wat is het nut van 2 accounts? Met 1 kun je toch ook al overal bij waar je bij kunt als gebruiker zijnde?
Van dat andere account waar ik het wel van weet heb ik Bas al gevraagd om te verwijderen. Maar tot op heden (4 maanden geleden gevraagd) niet gehoord.
Loran, in de FAQ staat hoe je een aanvraag doet tot voor he verwijderen van je account. Ik krijg dagelijks veel PHPhulp mailtjes en als mensen niet goed lezen reageer ik daar niet op ;-)
Ik heb toen die tijd een mail via het contact form gestuurd met verzoek tot verwijderen van dit 2e account: http://www.phphulp.nl/profiel/user/18599/ maar nooit iets van je gehoord, en hij bestaat nog.
En dan nog een vraag SanThe zij dat ik 5 accounts had, klopt dat?
(ik moet ff navragen bij jou)
EDIT:
Deze stappen heb ik gedaan:
1. Log uit
2. Klik op de link wachtwoord kwijt
3. Voer je gebruikersnaam of wachtwoord in combinatie met je e-mail adres in
4. Stuur de e-mail door via het contact formulier zonder dat je het activatie URL adres gebruikt
En dan nog een vraag SanThe zij dat ik 5 accounts had, klopt dat?
(ik moet ff navragen bij jou)
EDIT:
Deze stappen heb ik gedaan:
1. Log uit
2. Klik op de link wachtwoord kwijt
3. Voer je gebruikersnaam of wachtwoord in combinatie met je e-mail adres in
4. Stuur de e-mail door via het contact formulier zonder dat je het activatie URL adres gebruikt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
@Bas: verwijder gewoon al Loran's accounts, net zo makkelijk..
'Tommy:
Bas heeft wel een punt hoor... Al die mensen die vragen of ze geunbanned kunen worden... Pfft... Volgens mij is phphulp een dagtaak.
Tuurlijk, maar hij is niet de enige persoon op aarde. Er zijn genoeg mensen die hem kunnen en - zeker hier - willen helpen. Als hij daar geen gebruik van maakt ligt dat helemaal aan hem zelf.
'Jezpur:
Tuurlijk, maar hij is niet de enige persoon op aarde. Er zijn genoeg mensen die hem kunnen en - zeker hier - willen helpen. Als hij daar geen gebruik van maakt ligt dat helemaal aan hem zelf.
Dat klopt.
Dat weet ik.
En dat is ook een probleem.
Het is maar net hoe je het interperteerd.
'Karl:
Bas heeft wel een punt hoor... Al die mensen die vragen of ze geunbanned kunen worden... Pfft... Volgens mij is phphulp een dagtaak.
'Tommy:
Uhm, waarom zou je mensen bannen om vervolgens weer te unbannen? Dan heeft het bannen toch geen nut '-.-
'Tommy:
Uhm, waarom zou je mensen bannen om vervolgens weer te unbannen? Dan heeft het bannen toch geen nut '-.-
'Karl:
'Tommy:
Omdat mensen geen mening mogen hebben, en dus geband worden voor x tijd, als een soort van billenkoek...
Een mening hebben, en een mening als waarheid gaan lopen verkondigen, daar zit een verschil tussen. Dat laatste verdient een ban.
... kon ik maar mensen van mijn deurbel verbannen.
Al is dat mijn mening :P
... kon ik maar mensen van mijn deurbel verbannen.
Al is dat mijn mening :P
'Jelmer:
En hierbij mijn poging om van m'n 7303 / 7325 * 100 = 99.7% af te komen :P
Edit: hmm, nee, wacht, dat gaat niet lukken met 1 dubbele post... Sinds wanneer werkt Firefox weer goed? Want vroeger driedubbel postte Firefox maar al te graag.
Edit: hmm, nee, wacht, dat gaat niet lukken met 1 dubbele post... Sinds wanneer werkt Firefox weer goed? Want vroeger driedubbel postte Firefox maar al te graag.
Ik zal je post even deleten. Kijken of dat dan klopt.
Al een paar maanden zie ik je niet meer dubbelposten. Heb er zelf nooit last van gehad.
Postcount: 3515
Statistieken: 3515
Kewl, ik klop gewoon helemaal! Ik pwn :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
'Jonathan:
Postcount: 3515
En je andere account?