Teller loopt door...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »
Niels

Niels

01/05/2006 23:54:00
Quote Anchor link
Ik heb het volgende probleem wat ik al eerder onder aandacht heb gebracht maar waar ik geen resultaten mee heb geboekt.

Om mijn pagina's in te richten maak ik gebruik van één standaard pagina (default.php). Deze pagina bevat alle links etc.. alleen op de plaats waar de informatie van de links komt (bijvoorbeeld foto's) staat een variable ($page) ge-include. Daarnaast heb ik een pagina die de variabele invult (bijvoorbeeld voor de pagina foto's heb ik foto.php en hierin krijgt de variabele $page de waarde van "inc_foto.php". Dan hebben we dus ook nog de pagina die de informatie zelf bevat. Dus bij dit voorbeeld alle foto's (dit is de pagina inc_foto.php).

Nu heb ik een teller script geschreven:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
<?php


$dag
= date("dmY");
$ip = $_SERVER["REMOTE_ADDR"];

include("connectie.php");

$query = "SELECT * FROM katerkeetteller WHERE ip = '".$ip."'";
$result = mysql_query($query, $db) or die("MySQL fout: Incorrecte query. Excuses voor het ongemak, u kunt fouten melden via contact.");

$bekend = mysql_num_rows($result);


if($bekend == FALSE){

mysql_query("UPDATE katerkeetteller SET enkel = enkel + 1 ") or die("MySQL fout: Incorrecte query. Excuses voor het ongemak, u kunt fouten melden via contact.");
mysql_query("INSERT INTO katerkeetteller (ip) VALUES ('".$ip."')") or die("MySQL fout3: Incorrecte query. Excuses voor het ongemak, u kunt fouten melden via contact.");

}
else{

$query = "SELECT * FROM katerkeetteller WHERE id = 1";
$result = mysql_query($query, $db) or die("MySQL fout: Incorrecte query. Excuses voor het ongemak, u kunt fouten melden via contact.");

$rij = mysql_fetch_array($result);

$totaal = $rij["totaal"];
$totaal++;

$query = "UPDATE katerkeetteller SET totaal = $totaal";
$result = mysql_query($query, $db)or die("MySQL fout: Incorrecte query. Excuses voor het ongemak, u kunt fouten melden via contact.");
    
}




    if($rij["dag"] == $dag){
    
    $dagtotaal = $rij["dagtotaal"];
    $dagtotaal++;
    
    $query = "UPDATE katerkeetteller SET dagtotaal = $dagtotaal";
    $result = mysql_query($query, $db)or die("MySQL fout: Incorrecte query. Excuses voor het ongemak, u kunt fouten melden via contact.");
    

    
    }
else{
    
    $query = "UPDATE katerkeetteller SET dag = $dag, dagtotaal = 1";
    $result = mysql_query($query, $db)or die("MySQL fout: Incorrecte query. Excuses voor het ongemak, u kunt fouten melden via contact.");
    
    }


?>


Deze include ik dus in de inc_home.php. Alleen het probleem is is dat hij maar blijft doortellen. Op welke link ik ook klik het totaal wordt steeds groter. Nu had ik al begrepen dat dit kwam omdat php de pagina steeds weer opnieuw include. Maar nu is mijn vraag. Hoe los ik dit probleem op.

Hopelijk heb ik mijn probleem voldoende toegelicht. Alvast bedankt.

Niels
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 14:09:13
 
S -

S -

02/05/2006 00:00:00
Quote Anchor link
Ehm, ik weet niet of het werkt, maar ff snel zou ik zeggen: maak een sessie, zet daar een waarde in.
Doe dit nadat je iets bij de teller hebt toegevoegd. Dus eerst teller+1, daarna meteen sessie aanmaken. Dan controlleer je met if() of de sessie bestaat, als die bestaat niet opnieuw teller+1, wanneer je de browser afsluit en opnieuw de site bezoekt zal hij controleren of er een sessie is. Die is er dan niet, en telt weer 1 op (teller+1).
 
- SanThe -

- SanThe -

02/05/2006 00:03:00
Quote Anchor link
Wat is er mis met je reeds lopende topic betreffende hetzelfde probleem en (bijna) dezelfde titel?

Het is volgens mij zeker niet de bedoeling dat je dan maar weer een nieuw topic start.

Als ik mod of admin was ging dit topic er direct weer uit.
 
Niels

Niels

02/05/2006 00:14:00
Quote Anchor link
Het probleem is dat ik het vorige topic niet meer kan vinden. Dit komt mede omdat de zoekfunctie het zo goed doet op deze site. En ik vind dat het hier beter is uitgelegd.

Daarbij ben jij geen admin dus dat probleem is ook snel de wereld uit.

Even over mijn probleem. Volgens mij werkt het maar ik ga het nog even onderzoeken...
 
S -

S -

02/05/2006 00:20:00
Quote Anchor link
heb je het nou met een sessions gedaan?
of anders, hoor ik graag nog van je :).

Ik weet dat het niet mag;) maar ik post ook soms 2 dezelfde topics. Omdat niemand antwoord en je dus de hele tijd moet wachten en niet verder kan;) is soms frustrerend.
 
Niels

Niels

02/05/2006 00:22:00
Quote Anchor link
Ja, dat is inderdaad nog wel het meest vervelende.. als er weinig op gerageerd wordt. Maar met sessions is het iig zo dat hij niet steeds maar door loopt.

Alleen als ik mijn browser afsluit en weer opnieuw opstart komt mijn session niet te vervallen...
Enig idee hoe dit kan...
 
S -

S -

02/05/2006 01:19:00
Quote Anchor link
Hmm eigenlijk heb ik geen idee :| ik heb het namelijk nog nooit meegemaakt. Heb je alle browsers afgesloten?
 
Niels

Niels

02/05/2006 01:22:00
Quote Anchor link
Ja, alles... Ik werk btw met Maxthon. Een browser op basis van IE (www.maxthon.com).

Maar de meeste mensen werken toch met IE dus als hij het daar mar goed in doet :)
 
S -

S -

02/05/2006 03:51:00
Quote Anchor link
hmm dat is vreemd, ik dacht dat de levensduur van een session altijd stopte nadat je de browser afsloot. Tenzij je um daartoe dwong.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.