Text Based Mmorpg Game.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »
Dennis White

Dennis White

22/11/2017 19:40:53
Quote Anchor link
Beste phphulp.nl ik ben eigelijk opzoek naar een simpele crime source! ( het is zo 2000, maar ik doe het voor me hobby)

Nu ben ik al enige tijd bezig met het zoeken naar een geschikte criminal, ik kom een hoop tegen , krijg ze werkend aleen hebben ze allemaal van die afgetrapte opties zoals power , energie enz enz.. ik zoek eigelijk gewoon een simpele source zonder al deze ongein waar ik met mijn lowskills php aan kan knutselen.

Ps. Ik vraag niet om dingen te doen of te maken, puur aleen of er iemand weet of er zo script is.

Hier is een voorbeeldje van zo simpele mmorpg crime

oi67.tinypic.com/34sqxra.jpg

Alvast bedankt.
Gewijzigd op 22/11/2017 19:42:15 door Dennis White
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 07:13:50
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/11/2017 19:55:38
Quote Anchor link
Begin dan maar met een nieuw ontwerp, want als je aan oude sources gaat werken, dan heb je het snel niet meer in de hand. Als je je PHP-skills wilt opvijzelen, dan kan je beter met wat simpeles beginnen. Bijvoorbeeld een gastenboek, forumpje of iets dergelijks.
Een MMORPG is best een uitdaging, want heel vaak zie ik foute technieken gebruikt worden, zoals onnodige cronjobs etc...
Gewijzigd op 22/11/2017 19:57:50 door - Ariën -
 
Dennis White

Dennis White

22/11/2017 19:59:34
Quote Anchor link
Je bedoelt een compleet nieuwe layout en php opbouw ? Wat ik al aangaf ik ben zwaar lowskilled vandaar dat ik een script zoek inplaats van hem zelf te maken.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/11/2017 20:01:13
Quote Anchor link
Als je 'zwaar low-skilled' bent, dan is een MMORPG behoorlijk hoog gegrepen.
Dan zou ik toch eens wat simpels aanraden.

Want waarom is je doel een MMORPG?
Gewijzigd op 22/11/2017 20:01:58 door - Ariën -
 
Dennis White

Dennis White

22/11/2017 20:08:05
Quote Anchor link
Klopt! Maar dan moet je daar wel tijd voor hebben. Ik gaf aan dat het om een hobby gaat, dus de oproep was meer of mensen hier een script weten die simpel is en weinig opties heeft die ik ( dan kan aanpassen en mee kan knutselen. Want een script die er is is voor een noob zoals mij altijd makkelijker om te begrijpen dan compleet opnieuw beginnen.

Toevoeging op 22/11/2017 20:10:15:

Me doel is een mmorpg omdat ik ze zelf altijd geapeeld heb en het intressant vond/vind hoe alles werkt en hoe alles in elkaar gezet is. Heb er verder geen commerciele belangens bij want mmorpg is anno 2017 gewoon dood.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/11/2017 20:15:34
Quote Anchor link
De meeste MMORPG zijn gewoon slecht gebouwd, en waarom zou je nog naar een oud script kijken?
Je geeft zelf al aan dat MMORPG al dood is, dus ik geef weinig kans dat je een heel recent script zal vinden.
Daarom is mijn advies om gewoon bij simpele dingen te beginnen, zoals een: rekenmachine, gastenboekje, forumpje, poll, CMS-je.

Als je die dingen beheerst, kan je een MMORPG beginnen, als je dat überhaupt nog wilt.
 
Aad B

Aad B

22/11/2017 21:46:24
Quote Anchor link
Als je geen zin hebt om simpele dingen te beginnen zoals een rekenmachine, gastenboekje, forumpje, poll, CMS-je en meteen in het diepe wilt springen google dan eens op "download php MMORPG" dan staat er vast wel iets voor je tussen waarmee je je kan vermaken want dat is toch je doel denk ik. En misschien kan je de slecht gebouwde MMORPG een nieuw boost geven en aanpassen aan de nieuwe PHP standards. Er is genoeg info op de interwebs te vinden.
Gewijzigd op 22/11/2017 21:46:58 door Aad B
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/11/2017 21:52:26
Quote Anchor link
Maar dan moet je die standaarden wel kennen, en het mooiste is om dit in kleine sub-projectjes uit te zoeken.
Vandaar ook mijn advies om met wat kleins te beginnen. Straks pas je het in het geheel verkeerd toe in je hele MMORPG, en ben je verder van huis.
Gewijzigd op 22/11/2017 21:53:06 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.