Thomas' blog v2.0

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ponzi

Ponzi

18/11/2006 19:49:00
Quote Anchor link
Hallo !

Hier ben ik weer met een vraagje over mijn website :-) !
Omdat de oude versie niet echt meer 'dat' was, ben ik opnieuw begonnen op mijn eigenste 'blog-platformpje', OpenTrivia ;-p .
De vraag is nu wat jullie er van vinden. Is het duidelijk leesbaar, goed kleurgebruik, ... (you know the drill).
Ook zou ik willen weten of de Google AdSense reclame stoort :-) ? Anders maak ik hem wat kleiner.

Link: www.thomasponet.be

Dank bij voorbaat,
Ponzi
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 05:37:50
 
Arjan

arjan

18/11/2006 20:14:00
Quote Anchor link
ik zou toch een ander proberen wordpress og mywebland ofzo
 
Raymond ---

Raymond ---

18/11/2006 20:24:00
Quote Anchor link
robert schreef op 18.11.2006 20:14:
ik zou toch een ander proberen wordpress og mywebland ofzo

Die reactie snap ik niet helemaal, de vraag is gewoon of zijn blog, OpenTrivia, hoe het er uit ziet.

Ik vind het wel mooi, mooi kleur gebruik.
 
Red Crew

Red Crew

18/11/2006 20:28:00
Quote Anchor link
Nice mooier als de vorige versie.

Ik zou alleen
Gegroet, vreemdeling. [Log out]
veranderen naar
Gegroet, vreemdeling. [Log in]
en als ze ingelogd zijn log out

Voor de rest puik werk, mooi snel en valid :)
 
Martijn B

Martijn B

18/11/2006 20:29:00
Quote Anchor link
- Mooie rustige kleuren
- duidelijke teksten en mooi lettertype
- "Gegroet, vreemdeling. [Log out]" ben ik al ingelogd?
- AdSense valt niet uit de toon met je layout
- Zonder javascript zie ik staan "Gegroet, . [Log out]", niet echt een fout.
Wel goed dat ik nog kan navigeren door je blog/site.
 
Ponzi

Ponzi

18/11/2006 20:39:00
Quote Anchor link
@ Robert: Qué?
@ Raymond: Danjewel :-). (Ik snap Roberts opmerking trouwens ook niet)
@ RedCrew: Dankje. Je hebt inderdaad een schoonheidsfoutje ontdekt. Je wordt automatisch ingelogd als je een bericht post. Je naam wordt dan opgeslaan in een cookie. Daarmee staat er log out, maar dat is gemakkelijk aan te passen ;-) .
@ Martijn: Same as above en voor de rest bedankt.
 
Ponzi

Ponzi

19/11/2006 11:22:00
Quote Anchor link
Zojuist nog een klein, leuk 'speeltje' toegevoegd. Je kan nu ook zelf de kleur van de layout kiezen, ttz groen of blauw ;-) .

Edit:
Rechtsboven staan de knopjes
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi
 
Eris -

Eris -

19/11/2006 11:24:00
Quote Anchor link
Quote:
Ook zou ik willen weten of de Google AdSense reclame stoort :-)


Welke adsense reclame?
 
Ponzi

Ponzi

19/11/2006 11:26:00
Quote Anchor link
Hoor ik daar een lichtelijke sarcastische ondertoon of heb je hem echt niet gevonden aan de rechterkant :-) ?
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

19/11/2006 13:06:00
Quote Anchor link
ik zie ook geen reclame op de site van jou hoor
 
- -

- -

19/11/2006 13:08:00
Quote Anchor link
ikzelf heb in mn router die google-shit gebanned, dus ik heb geen reclame :D
mooi, zeer mooi verder.
Edit:
Not Found
The requested URL /Working_with_Themes was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Ponzi

Ponzi

19/11/2006 13:21:00
Quote Anchor link
Oei... eventjes een euvel uit de wereld helpen. Het is niet de bedoeling www.opentrivia.org te 'checken', maar wel www.thomasponet.be ;-) !

@ Eris & Devon: zie dus www.thomasponet.be

@ Jonathan: Bedankt, ook al denk ik dat je het op OpenTrivia hebt :-) .
 
K i p

K i p

19/11/2006 14:28:00
Quote Anchor link
Pagina blijft bij mij best lang laden. Van 14:15:58 tot 14:17:00. En ik zie onderaan zo'n randje van een frame :-(

En misschien een idee om na het klikken op een smiley voor de <textarea> deze <textarea> een focus() te geven.
 
Ponzi

Ponzi

19/11/2006 14:43:00
Quote Anchor link
Serieus? Zo lang? Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ook nog nooit klachten van gehad :-s ?

Dat randje van het frame kan ik niet veel aan doen. Mijn blog staat op het OpenTrivia-domein, maar gelinkt met een gratis .be, deze voegen een soort frame toe, heel vreemd :-( . Maar ik ga binnenkort (morgen ofzo) overschakelen naar een betaald domein.

Bedankt Boris !
 
Ponzi

Ponzi

20/11/2006 19:54:00
Quote Anchor link
Zojuist het foto-album toegevoegd ^^ . Het werkt in IE, Firefox en Opera. Is er misschien een Safari-gebruiker die het scriptje eens onder de loep zou willen nemen :-) ?

www.thomasponet.be en vervolgens doorklikken naar Foto's ;-) !
 
- -

- -

20/11/2006 20:04:00
Quote Anchor link
die codes op de home zijn niet te lezen doordat het zo smal is :S
 
Ponzi

Ponzi

20/11/2006 20:06:00
Quote Anchor link
@ Jonathan: Problem solved now :-p ! Nee, je kan ze tegoei lezen als je naar 'blog' gaat :-) .
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

20/11/2006 22:41:00
Quote Anchor link
Vreemd framepje, laat me raden, erin gezet door je host?

Verder is het erg mooi, maar ook ik zie geen adsense reclame..

(Dat kan toch niet aan Adblock Plus liggen.. Nee, toch?)
 
Ponzi

Ponzi

21/11/2006 07:40:00
Quote Anchor link
Geen idee eigenlijk, maar het is best mogelijk.
Het frame is inderdaad vreemd, maar ik ga niet klagen met een gratis domeinnaam. Morgen zou het trouwens opgelost moeten zijn, dan schakel ik over naar m'n nieuwe host ;-) .

Verder nog voor de 'grapjas' die mailtjes heeft gestuurd met als afzender '[email protected]' en '[email protected]', het werk ;-) !
 
Ponzi

Ponzi

06/12/2006 13:23:00
Quote Anchor link
Huphup :-) . Weer een paar aanpassingen gedaan: poll, PHP-hoekje, ...

Commentaar is altijd welkom. De poll heb ik gemaakt met cookies en IP, ben niet zeker trouwens of dit de beste manier is?

Link: www.thomasponet.be
 
Rudie dirkx

rudie dirkx

06/12/2006 13:48:00
Quote Anchor link
Je hoeft niet heel je pagina te herladen als je de kleur van je site verandert. Je kan gewoon een <link /> disablen of enablen (dus een ander stylesheet activeren) zonder te herladen...
En de poll moet ook kunnen zonder complete reload (Ajax?)

Vind de kleurtjes wel cool en google ads is netjes aan de zijkant (geen ads altijd beter, maar kan me er niet aan storen).

En detailtje, de 'knoppen' van je menu (waarom geen <li>??) lopen niet helemaal tot onder en bovenkant van de balk... Misschien de bedoeling, maar vind het jammer. Knoppen precies zo hoog als de hele balk is netter denk ik.

Je site is trouwens sowieso geen valid XHTML. Zelfs Tidy HTML zegt van niet en die is al soft...

line 74 column 184 - Warning: unescaped & which should be written as &amp;
line 22 column 114 - Warning: <a> escaping malformed URI reference
line 22 column 393 - Warning: <a> escaping malformed URI reference
line 49 column 103 - Warning: <a> escaping malformed URI reference

0 errors / 4 warnings


Ziet er wel gaaf uit (heb firefox 1 trouwens)
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.