Tip voor functie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Dennis meijer

dennis meijer

17/05/2011 19:37:33
Quote Anchor link
Ik zeg net dat ik heb gekeken maar er gewoon niks van snap?

En tevens heb ik ook gezegd dat ik geen tijd heb om alles van begin tot eind te gaan bekijken... En dat dat over een paar weken aan de orde is.
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 02:36:56
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/05/2011 19:39:14
Quote Anchor link
Dat heb je snel gezien? In die tussentijd had ik allang even wat tijd erin gestoken om wat ermee te proberen.

Heb meer het idee dat je niet echt gemotiveerd bent. Met zo'n inzet heb ik het idee van: "Zoek maar zelf even uit.."
Gewijzigd op 17/05/2011 19:40:34 door - Ariën -
 
Dennis meijer

dennis meijer

17/05/2011 19:39:57
Quote Anchor link
Volgens mij heb ik deze topic 2 dagen geleden gepost?
 
Victor Php

Victor Php

17/05/2011 19:40:51
Quote Anchor link
Wát snap je er dan niet van?
Wij kunnen niet vooruit kijken in de toekomst, althans ik niet.
Ik kan niet zien waar jij over 6 à 7 weken tegenaan loopt.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/05/2011 19:41:25
Quote Anchor link
Tijd genoeg om eens wat te proberen? Een script valt niet uit de lucht...

Heb meer het idee dat je niet echt gemotiveerd bent. Met zo'n inzet heb ik het idee van: "Zoek maar zelf even uit.."

Ik wil je best wel helpen, maar LAAT dan ook zien WAT je geprobeerd hebt.
Gewijzigd op 17/05/2011 19:42:20 door - Ariën -
 
Dennis meijer

dennis meijer

17/05/2011 19:42:04
Quote Anchor link
Ik snap heel jquery op het moment niet...

Ga er over 6 a 7 weken mee beginnen omdat ik daar nu gewoonweg geen tijd voor heb...

Probleem staat bovenaan de topic wat ik wil hebben alleen snap niet hoe ik zoiets voor elkaar krijg met jquery...
 
- SanThe -

- SanThe -

17/05/2011 19:42:44
Quote Anchor link
Heb je haast? Plaats dan een vacature.
 
Dennis meijer

dennis meijer

17/05/2011 19:43:00
Quote Anchor link
@Aar ik blijf toch steeds zeggen dat ik neit heledagen te tijd heb maar dat ikd at over 7 weken ga doen..?

Erg jammer dat je niet gewoon een klein stukje laat zien dat ik tenminste een goed begin heb...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/05/2011 19:43:09
Quote Anchor link
1) Sluit dit tabblad
2) Open de links die je zijn gegeven, en succes met lezen
3) Heb je dingen geprobeerd en snap je het nog niet, open phpHulp en ga verder in je topic.

Vooruit dan maar:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<script type = "text/javascript">
    $(document).ready(function()
    {
        //hier je code...
    }
</script>
Gewijzigd op 17/05/2011 19:45:15 door - Ariën -
 
Wouter J

Wouter J

17/05/2011 19:51:21
Quote Anchor link
@Dennis, dat je jQuery niet snap weten we ondertussen wel.
- Maar wat snap je niet?
- Waar heb je al gelezen
- Wat heb je al gedaan? Laat eens wat code zien je hebt

We zijn hier op phpHULP dat betekend dat je van ons allemaal hulp kan verwachten, maar niet een kant en klaar script.

Scripten en vooral scripten leren kost tijd, veel tijd. Zodra je die niet hebt is het jammer. Dan zul je of even moeten wachten met het maken met je site of je zult die functie nog niet kunnen maken of je zult een vacature kunnen aanmaken zodat mensen met verstand ervan het kunnen maken.
 
Dennis meijer

dennis meijer

17/05/2011 19:54:15
Quote Anchor link
@Wouter

Ik snap vrijwel alles niet van jquery heb alle links al even bekeken maar vind niet echt iets waar ik denk van ja daar kan ik wat mee puur en alleen omdat ik het niet snap...

Over een aantal weken ga ik hiermee bezig... Normaal steek ik veel tijd in dingen maar ik heb de tijd gewoon niet... En vraag of jullie mij een scriptje kunnen maken.. Gewoon basic dat die bij 1 bestand het doet... en dan bouw ik hem zelf wel uit...

Alleen weet niet waar ik meot beginnen en hoe ik alles voor elkaar kan krijgen...

Als niemand dit basic ding voor mij wil doen gaat het over... Het is en blijft tenslotte een vraag van mijn kant uit. Als niemand dat wilt zal ik 7 weken wachten.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/05/2011 20:02:33
Quote Anchor link
Ik heb je een opzet gegeven. Ik zou zeggen, probeer er eens wat mee, en lees de documentatie eens. Staan vast ook voorbeelden bij om mee te spelen.
Gewijzigd op 17/05/2011 20:02:47 door - Ariën -
 
Wouter J

Wouter J

17/05/2011 20:37:54
Quote Anchor link
Dennis meijer op 17/05/2011 19:54:15:
maar vind niet echt iets waar ik denk van ja daar kan ik wat mee puur en alleen omdat ik het niet snap...

Dit vind ik echt onzin. Omdat je het niet snap begrijp je de beginnerstutorials niet? Je moet het natuurlijk wel leren begrijpen, die videoreeks van themeforest die je is gegeven is een geweldige videoreeks. Als je die bekijk zul je deze voorbeelden wel snappen, elke film duurt ong. 15 minuten. Als je dus wat minder vaak op het forum komt zul je elke dag 1 les kunnen doen ;)

Dennis meijer op 17/05/2011 19:54:15:
En vraag of jullie mij een scriptje kunnen maken.. Gewoon basic dat die bij 1 bestand het doet... en dan bouw ik hem zelf wel uit...

Ook al is het 1 bestandje. Het is en blijft een script schrijven die nog niet bestaat en er zal altijd tijd in gaan zitten. Je zult hiervoor dus een vacature aanmoeten maken en je zult er wat geld voorover moeten hebben. Anders moet je inderdaad -zoals je zelf zegt- even wachten.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.