Top 25 via sql

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Dennis

Dennis

11/03/2007 14:56:00
Quote Anchor link
Ik wil een Top 25 script maken die via mysql de gegevens op haalt.
Maar ik heb totaaal geen ervaring met mysql dus daarom vraag ik jullie om hulp!

Kan misschien iemand mij helpen?

Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

07/06/2024 00:01:29
 
Ponzi

Ponzi

11/03/2007 14:59:00
Quote Anchor link
Als je nog een ervaring hebt met MySQL lijkt het mij slim om een paar tutorials te lezen ;-) .

De zoekfunctie hier aan de linkerkant geeft deze resultaten: http://www.phphulp.nl/php/zoeken.php?search=1&q=mysql&w=PHP+tutorials&=+Zoeken+

Verder zou je ook nog op Google eventjes kunnen zoeken ;-) .
 
Frank -

Frank -

11/03/2007 15:06:00
Quote Anchor link
Tip: Ga eerst eens kijken wat nu SQL is (SQL is een taal, MySQL is een beroerde database), ga eens met SQL stoeien en ga dan pas vanuit PHP met een database (en dus ook SQL) stoeien.

Verder is het aan te raden om PostgreSQL te gebruiken, dat voorkomt een hoop problemen.
 
Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

11/03/2007 15:12:00
Quote Anchor link
als ik jouw was zou ik met MySQL werken :P
en zoieso.. de meeste mensen hier gebruiken het.. en als je om hulp vraagt.. doen ze dit vaak via MySQL ;)
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

11/03/2007 15:12:00
Quote Anchor link
niet zo spammen he frank!:P
 
Arend a

Arend a

11/03/2007 15:13:00
Quote Anchor link
Leroy: het verschil is niet zo erg groot hoor ;)

PostgreSQL werkt alleen net even iets relaxter imho. ik ben nu zelf alles aan het migreren naar postgresql.
 
Frank -

Frank -

11/03/2007 15:16:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 11.03.2007 15:12:
niet zo spammen he frank!:P
;)

Ga zelf eens prutsen met PostgreSQL, dan snap je direct waarom ik jullie er van probeer te overtuigen dat dit een betere database is.

Het argument 'MySQL wordt hier het meeste gebruikt', is geen argument, er niets wat MySQL wél kan en PostgreSQL niet kan.

Tenzij je foute en/of niet-bestaande resultaten als een functionaliteit beschouwd...
 
Nick Mulder

Nick Mulder

11/03/2007 15:28:00
Quote Anchor link
Het gaat om de eventueel verschillende opbouw van queries...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.