topic probleempje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »
Roderik Roderik

Roderik Roderik

27/06/2007 20:00:00
Quote Anchor link
hallo,

Ik heb al weer een brandende vraag.
Ik heb een nieuwe forum bij phpfreakz.
De hooftrang is administrator maar ik heb ook nog moderator erbij gemaakt.
Admin's kunne topic verplaatsen sluiten en alles.
Ik wou dat moderators dat ook kunnen.
edit:

Moderators kunnen wel al verwijderen maar dat doe ik wel iets anders.
Ik heb er een kopie van gemaakt en ik heb een andere site gemaakt daar staat alles ook aangesloten op de database dus alles is goed.
Maar ik heb de rollen daar andersom de moderator is daar de hoofdrang dus dan doet ie het wel goed.
Alleen dan wil dat ze dat op een site dat kunnen.


Ik zit wat aantepassen maar als ik dan op een moderator account inlog staat er nog niks behalve wat normale leden ook kunnen zien.
Het lijkt me eerlijk gezegd wel normaal als dat het wel deed.
Als ik dat weer terug verander naar administrator dan werkt het weerwel op een admin account.

dit zijn de stukjes die ik dan aanpas:

if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{
verplaats_topic((int) $_GET['topic_id'], (int) $_GET['forum_id']);
}




if(isset($_GET['close_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{
if(!$rMySQLQuery = mysql_query("UPDATE `topics` SET `topic_locked` = '1' WHERE `topic_id` = '".$_GET['topic_id']."' LIMIT 1;"))
{
message_die();
}
@header('Location: view_forum.php?style='.$_GET['style'].'&forum_id='.$_GET['forum_id']); }



if(isset($_GET['open_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{
if(!$rMySQLQuery = mysql_query("UPDATE `topics` SET `topic_locked` = '0' WHERE `topic_id` = '".$_GET['topic_id']."' LIMIT 1;"))
{
message_die();
}

@header('Location: view_forum.php?style='.$_GET['style'].'&forum_id='.$_GET['forum_id']);
}




function get_user_info($iUserId)
{
if(!$rMySQLQuery1 = mysql_query("SELECT * FROM members WHERE member_id = '".$iUserId."'"))
{
message_die();
}



en

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php print '<tr>'; if(isset($_SESSION['administrator'])) print '<td><input type="button" value="Close Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&close_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'">&nbsp;<input type="button" value="Open Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&open_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'"></td><td>'.list_forum_ids().'</td>'; if(isset($_SESSION['gebruiker'])) print '<td><input type="button" class="text" value="Nieuw Topic" onclick="location = \'new_topic.php?style='.$_GET['style'].'\'"></td><td><input type="button" value="Reply" class="text" onclick="location = \'#reply\'"></td>'; if(isset($_SESSION['gebruiker']) && $_SESSION['gebruiker'] == $aFetch['reply_poster']) print '<td><input type="button" value="Bewerken" class="text" onclick="location =\'bewerk.php?forum_id='.$_GET['forum_id'].'&style='.$_GET['style'].'&reply_id='.$aFetch['reply_id'].'\'"></td>'; print '</tr>'; ?>



Het hele script kan je vinden op:http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=16451
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roderik Roderik
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 11:22:44
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

28/06/2007 21:12:00
Quote Anchor link
weet iemand het?
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

28/06/2007 21:49:00
Quote Anchor link
De oplossing, hoop dat het werkt!

Code tags zijn ook zo geweldig, en overzichtelijk

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php print '<tr>';


if(isset($_SESSION['administrator']))
print '<td><input type="button" value="Close Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&close_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'">&nbsp;<input type="button" value="Open Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&open_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'"></td><td>'.list_forum_ids().'</td>';

if(isset($_SESSION['moderator']))
print '<td><input type="button" value="Close Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&close_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'">&nbsp;<input type="button" value="Open Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&open_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'"></td><td>'.list_forum_ids().'</td>';


if(isset($_SESSION['gebruiker']))
print '<td><input type="button" class="text" value="Nieuw Topic" onclick="location = \'new_topic.php?style='.$_GET['style'].'\'"></td><td><input type="button" value="Reply" class="text" onclick="location = \'#reply\'"></td>';
if(isset($_SESSION['gebruiker']) && $_SESSION['gebruiker'] == $aFetch['reply_poster'])
print '<td><input type="button" value="Bewerken" class="text" onclick="location =\'bewerk.php?forum_id='.$_GET['forum_id'].'&style='.$_GET['style'].'&reply_id='.$aFetch['reply_id'].'\'"></td>'; print '</tr>';

?>


// Alexander
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dutch Caffeine
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 12:14:00
Quote Anchor link
Okee bedankt ik ga vanminddag kijken of het werkt
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 12:38:00
Quote Anchor link
Nee helaas het werkt nog niet.
Bij de administrators wel maar nog niet bij de moderators.
Weet iemand anders het misschien?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roderik Roderik
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

29/06/2007 13:46:00
Quote Anchor link
hmm, oke. ik ga even kijken op de site waar je het vandaan heb ga ik even knutselen.
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 15:48:00
Quote Anchor link
Okee bedankt
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

29/06/2007 16:08:00
Quote Anchor link
Ik zit de hele tijd te zoeken hoe ik me zelf admin kan maken.
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

29/06/2007 16:35:00
Quote Anchor link
Het stukkje dat ik een topic kan verwijderen als moderator werkt wel, maar de rest wilt niet werken.
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 17:31:00
Quote Anchor link
Ik weet wel hoe je je admin moet maken.
Je gaat naar functions en daar staan alle administrators(boven aan de pagina) daar kan je je naam toevoegen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roderik Roderik
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 17:34:00
Quote Anchor link
welke rest?
Bij het script zelf heb je alleen administrator maar ik heb er nog een rang bij gemaakt.
Wat us dat stukje dan dat de moderator wel kan verwijderen en alles.
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

29/06/2007 19:09:00
Quote Anchor link
@Alexander, @roderik :

Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.

Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs
 
Jelle -

Jelle -

29/06/2007 20:11:00
Quote Anchor link
Je kunt toch gewoon doen als je dit hebt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{

verplaats_topic((int) $_GET['topic_id'], (int) $_GET['forum_id']);
}

?>

en er dan dit van maken:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['administrator'] || isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['moderator']))
{

verplaats_topic((int) $_GET['topic_id'], (int) $_GET['forum_id']);
}

?>


Ik snap trouwens ook niet waarom het allemaal zo moeilijk gedaan is, tkan allemaal veel simpeler, als je graag een forum wil dat precies is zoals je wilt zal je er zelf een moeten maken, is mij ook gelukt na 3 weken dat ik begon.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle -
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 21:06:00
Quote Anchor link
@jelle:helaas dat doet het ook niet want dan wordt het een error(bij mij)
Het is heel lastig ik zit er nog steeds mee te knutsellen.
Ik geef het over een tijdje denk ik het ook op.

@Danny Roelofs:
Sorry voor dat bumpen :P
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

30/06/2007 02:10:00
Quote Anchor link
@Danny Roelofs:
Oke, dus dat is bumpen (sorry wist niet wat het was). Zal de volgende keer het edit knopje gebruiken.

@Jelle:
Thanks, was helemaal vergeten hoe dat stukje moest.

@roderik:
Dat werkt wel maar de session moderator moet wel bestaan.

Ik ga nu even verder kijken wat ik kan doen en dan post ik het hier
 
Jelle -

Jelle -

30/06/2007 10:07:00
Quote Anchor link
@roderik als dat niet werkt kun je nog altijd dit doen he:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{

verplaats_topic((int) $_GET['topic_id'], (int) $_GET['forum_id']);
}

//en dan plak je deze eronder
if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['moderator']))
{

verplaats_topic((int) $_GET['topic_id'], (int) $_GET['forum_id']);
}

?>
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

30/06/2007 11:33:00
Quote Anchor link
dat werkt eigenlijk ook niet.
Misschien zit het probleem bij functions.php
Ik ga nog eens kijke bij funtions.php


edit:
Ik heb iets misschien gevonden.
Er stond dit boven aan de pagina van functions.php:

session_start();
if(!isset($_GET['style'])) $_GET['style'] = '1';

daarna stond er wie je admin enzo wou hebben.
daarna staat(wat ik heb gemaakt) wie je als moderator wilt hebben.
daar heb ik tussen dit geplaatst:

if(!isset($_GET['style'])) $_GET['style'] = '2';

Ik vond nog wat verder in het script

\'?forum_id=\'+this.value+\'&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&style='.$_GET['style'].'&verplaats_topic=1\'">';

en ik heb er van gemaakt:

\'?forum_id=\'+this.value+\'&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&style='.$_GET['style'].'&verplaats_topic=2\'">';

misschien zou dit de oplossing kunnen zijn ik ga het even testen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roderik Roderik
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

02/07/2007 16:28:00
Quote Anchor link
weet iemand het nog?
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

04/07/2007 18:33:00
Quote Anchor link
Niemand?
 
Kevichill

Kevichill

04/07/2007 18:36:00
Quote Anchor link
Weet ook niemand het op PFZ ?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.