topic probleempje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »
Roderik Roderik

Roderik Roderik

27/06/2007 20:00:00
Quote Anchor link
hallo,

Ik heb al weer een brandende vraag.
Ik heb een nieuwe forum bij phpfreakz.
De hooftrang is administrator maar ik heb ook nog moderator erbij gemaakt.
Admin's kunne topic verplaatsen sluiten en alles.
Ik wou dat moderators dat ook kunnen.
edit:

Moderators kunnen wel al verwijderen maar dat doe ik wel iets anders.
Ik heb er een kopie van gemaakt en ik heb een andere site gemaakt daar staat alles ook aangesloten op de database dus alles is goed.
Maar ik heb de rollen daar andersom de moderator is daar de hoofdrang dus dan doet ie het wel goed.
Alleen dan wil dat ze dat op een site dat kunnen.


Ik zit wat aantepassen maar als ik dan op een moderator account inlog staat er nog niks behalve wat normale leden ook kunnen zien.
Het lijkt me eerlijk gezegd wel normaal als dat het wel deed.
Als ik dat weer terug verander naar administrator dan werkt het weerwel op een admin account.

dit zijn de stukjes die ik dan aanpas:

if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{
verplaats_topic((int) $_GET['topic_id'], (int) $_GET['forum_id']);
}




if(isset($_GET['close_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{
if(!$rMySQLQuery = mysql_query("UPDATE `topics` SET `topic_locked` = '1' WHERE `topic_id` = '".$_GET['topic_id']."' LIMIT 1;"))
{
message_die();
}
@header('Location: view_forum.php?style='.$_GET['style'].'&forum_id='.$_GET['forum_id']); }



if(isset($_GET['open_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{
if(!$rMySQLQuery = mysql_query("UPDATE `topics` SET `topic_locked` = '0' WHERE `topic_id` = '".$_GET['topic_id']."' LIMIT 1;"))
{
message_die();
}

@header('Location: view_forum.php?style='.$_GET['style'].'&forum_id='.$_GET['forum_id']);
}




function get_user_info($iUserId)
{
if(!$rMySQLQuery1 = mysql_query("SELECT * FROM members WHERE member_id = '".$iUserId."'"))
{
message_die();
}



en

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php print '<tr>'; if(isset($_SESSION['administrator'])) print '<td><input type="button" value="Close Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&close_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'">&nbsp;<input type="button" value="Open Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&open_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'"></td><td>'.list_forum_ids().'</td>'; if(isset($_SESSION['gebruiker'])) print '<td><input type="button" class="text" value="Nieuw Topic" onclick="location = \'new_topic.php?style='.$_GET['style'].'\'"></td><td><input type="button" value="Reply" class="text" onclick="location = \'#reply\'"></td>'; if(isset($_SESSION['gebruiker']) && $_SESSION['gebruiker'] == $aFetch['reply_poster']) print '<td><input type="button" value="Bewerken" class="text" onclick="location =\'bewerk.php?forum_id='.$_GET['forum_id'].'&style='.$_GET['style'].'&reply_id='.$aFetch['reply_id'].'\'"></td>'; print '</tr>'; ?>



Het hele script kan je vinden op:http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=16451
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roderik Roderik
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 23:40:23
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

28/06/2007 21:12:00
Quote Anchor link
weet iemand het?
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

28/06/2007 21:49:00
Quote Anchor link
De oplossing, hoop dat het werkt!

Code tags zijn ook zo geweldig, en overzichtelijk

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php print '<tr>';


if(isset($_SESSION['administrator']))
print '<td><input type="button" value="Close Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&close_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'">&nbsp;<input type="button" value="Open Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&open_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'"></td><td>'.list_forum_ids().'</td>';

if(isset($_SESSION['moderator']))
print '<td><input type="button" value="Close Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&close_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'">&nbsp;<input type="button" value="Open Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&open_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'"></td><td>'.list_forum_ids().'</td>';


if(isset($_SESSION['gebruiker']))
print '<td><input type="button" class="text" value="Nieuw Topic" onclick="location = \'new_topic.php?style='.$_GET['style'].'\'"></td><td><input type="button" value="Reply" class="text" onclick="location = \'#reply\'"></td>';
if(isset($_SESSION['gebruiker']) && $_SESSION['gebruiker'] == $aFetch['reply_poster'])
print '<td><input type="button" value="Bewerken" class="text" onclick="location =\'bewerk.php?forum_id='.$_GET['forum_id'].'&style='.$_GET['style'].'&reply_id='.$aFetch['reply_id'].'\'"></td>'; print '</tr>';

?>


// Alexander
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dutch Caffeine
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 12:14:00
Quote Anchor link
Okee bedankt ik ga vanminddag kijken of het werkt
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 12:38:00
Quote Anchor link
Nee helaas het werkt nog niet.
Bij de administrators wel maar nog niet bij de moderators.
Weet iemand anders het misschien?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roderik Roderik
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

29/06/2007 13:46:00
Quote Anchor link
hmm, oke. ik ga even kijken op de site waar je het vandaan heb ga ik even knutselen.
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 15:48:00
Quote Anchor link
Okee bedankt
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

29/06/2007 16:08:00
Quote Anchor link
Ik zit de hele tijd te zoeken hoe ik me zelf admin kan maken.
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

29/06/2007 16:35:00
Quote Anchor link
Het stukkje dat ik een topic kan verwijderen als moderator werkt wel, maar de rest wilt niet werken.
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 17:31:00
Quote Anchor link
Ik weet wel hoe je je admin moet maken.
Je gaat naar functions en daar staan alle administrators(boven aan de pagina) daar kan je je naam toevoegen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roderik Roderik
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 17:34:00
Quote Anchor link
welke rest?
Bij het script zelf heb je alleen administrator maar ik heb er nog een rang bij gemaakt.
Wat us dat stukje dan dat de moderator wel kan verwijderen en alles.
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

29/06/2007 19:09:00
Quote Anchor link
@Alexander, @roderik :

Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.

Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs
 
Jelle -

Jelle -

29/06/2007 20:11:00
Quote Anchor link
Je kunt toch gewoon doen als je dit hebt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{

verplaats_topic((int) $_GET['topic_id'], (int) $_GET['forum_id']);
}

?>

en er dan dit van maken:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['administrator'] || isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['moderator']))
{

verplaats_topic((int) $_GET['topic_id'], (int) $_GET['forum_id']);
}

?>


Ik snap trouwens ook niet waarom het allemaal zo moeilijk gedaan is, tkan allemaal veel simpeler, als je graag een forum wil dat precies is zoals je wilt zal je er zelf een moeten maken, is mij ook gelukt na 3 weken dat ik begon.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle -
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 21:06:00
Quote Anchor link
@jelle:helaas dat doet het ook niet want dan wordt het een error(bij mij)
Het is heel lastig ik zit er nog steeds mee te knutsellen.
Ik geef het over een tijdje denk ik het ook op.

@Danny Roelofs:
Sorry voor dat bumpen :P
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

30/06/2007 02:10:00
Quote Anchor link
@Danny Roelofs:
Oke, dus dat is bumpen (sorry wist niet wat het was). Zal de volgende keer het edit knopje gebruiken.

@Jelle:
Thanks, was helemaal vergeten hoe dat stukje moest.

@roderik:
Dat werkt wel maar de session moderator moet wel bestaan.

Ik ga nu even verder kijken wat ik kan doen en dan post ik het hier
 
Jelle -

Jelle -

30/06/2007 10:07:00
Quote Anchor link
@roderik als dat niet werkt kun je nog altijd dit doen he:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{

verplaats_topic((int) $_GET['topic_id'], (int) $_GET['forum_id']);
}

//en dan plak je deze eronder
if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['moderator']))
{

verplaats_topic((int) $_GET['topic_id'], (int) $_GET['forum_id']);
}

?>
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

30/06/2007 11:33:00
Quote Anchor link
dat werkt eigenlijk ook niet.
Misschien zit het probleem bij functions.php
Ik ga nog eens kijke bij funtions.php


edit:
Ik heb iets misschien gevonden.
Er stond dit boven aan de pagina van functions.php:

session_start();
if(!isset($_GET['style'])) $_GET['style'] = '1';

daarna stond er wie je admin enzo wou hebben.
daarna staat(wat ik heb gemaakt) wie je als moderator wilt hebben.
daar heb ik tussen dit geplaatst:

if(!isset($_GET['style'])) $_GET['style'] = '2';

Ik vond nog wat verder in het script

\'?forum_id=\'+this.value+\'&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&style='.$_GET['style'].'&verplaats_topic=1\'">';

en ik heb er van gemaakt:

\'?forum_id=\'+this.value+\'&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&style='.$_GET['style'].'&verplaats_topic=2\'">';

misschien zou dit de oplossing kunnen zijn ik ga het even testen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roderik Roderik
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

02/07/2007 16:28:00
Quote Anchor link
weet iemand het nog?
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

04/07/2007 18:33:00
Quote Anchor link
Niemand?
 
Kevichill

Kevichill

04/07/2007 18:36:00
Quote Anchor link
Weet ook niemand het op PFZ ?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.