unexpected {

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Sam van Broemsen

Sam van Broemsen

12/08/2014 19:11:50
Quote Anchor link
Hoi PhpHelpers!

Ik ben bezig met een waardebonsysteem,
Maar nu liep ik tegen een probleem aan: ik krijg errors.
Weet iemand wat dit is en hoe ik het kan fixen?
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
<?php

include "config.php";


$gQuery = $db->query("SELECT Waarde FROM Codes WHERE Code='".$db->real_escape_string($_POST['codej'])."'");
while($rij1 = $gQuery->fetch_assoc()){
    $gQuery2 = $db->query("SELECT balance FROM Users WHERE gnaam='Sombie'");
    while($rij2 = $gQuery2->fetch_assoc()) {
        $geld3 = $rij1+$rij2;
        if($db->query("UPDATE Users SET balance='".$geld3."' WHERE gnaam='Sombie'")){
            if(!$db->query("DELETE FROM Codes WHERE Code='".$db->real_escape_string($_POST['codej'])."'")){                
                echo "<Br> Het is niet gelukt om de code op te waarderen. <br> Dit kan aan het volgende liggen: <br><br> - De code is niet geldig. <br> - De database functioneert even niet. <Br><br> Probeer het later opnieuw.<br> Error: ".$db->error;
                echo "<br> <a href='insertcode.html'> < Probeer het opnieuw </a>";
                echo "<br> <a href='index.php'> < Ga terug naar de startpagina </a>";
            }
else{
                echo "<br> Code ".htmlentities($_POST['codej'])."opgewaardeerd!";
                echo "<br> <a href='index.php'> < Terug naar de startpagina </a>";
            }
        }
else{
            echo "<br> Het is niet gelukt om de code op te waarderen. Probeer het later opnieuw.<br> Error: ".$db->error;
        }    
    }
}


$db->close;
?>


In config.php staan alleen de connect-details.
Ik krijg deze fout:
Parse error: syntax error, unexpected '{' on line 12

UPDATE: Ik ben er achter gekomen, waar het fout gaat. Deze regel werkt niet: $geld3 = $rij1+$rij2; Maar ik weet niet waarom? Als ik $geld3 op bijvoorbeeld 99 instel zet hij het wel op 99.
UPDATE: Het werkt ik had het verkeerd gebruikt. Ik moest het zo gebruiken: $geld3 = $rij1['Waarde']+$rij2['balance'];
Alvast Bedankt,


Sam
Gewijzigd op 14/08/2014 15:31:52 door Sam van Broemsen
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 20:01:20
 
Erwin H

Erwin H

12/08/2014 19:15:31
Quote Anchor link
Gewoon even netjes programmeren en consequent zijn. Tel de ( en ) op die regel en je ziet 3x ( en 1x ). Daar mist dus iets...
En regel 13 zal vervolgens ook fout gaan, opvallend trouwens dat je twee keer achtereen hetzelfde (min of meer) doet.
Gewijzigd op 12/08/2014 19:19:52 door Erwin H
 
Sam van Broemsen

Sam van Broemsen

12/08/2014 19:24:58
Quote Anchor link
Ik heb het nu veranderd, maar werkt nog steeds niet.
 
Erwin H

Erwin H

12/08/2014 19:44:35
Quote Anchor link
En wat denk je nu dat er op regel 13 gaat gebeuren?
Die hele regel is trouwens, uhm, gewoon fout. Afgezien van dat je dezelfde query probeert uit te voeren wat natuurlijk niet zo helpt, is de rest ook fout. Je probeert nu een string aan boolean te plakken?
 
Bart V B

Bart V B

12/08/2014 19:47:32
Quote Anchor link
Jou regel 13:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
// lees regel 12 is ook fout
if(!$db->query("DELETE FROM Codes WHERE Code='".$db->real_escape_string($_POST['codej']))){
if(!$db->query("DELETE FROM Codes WHERE Code='".$db->real_escape_string($_POST['codej'])."'")){
?>


Regel 13:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
if(!$db->query("DELETE FROM Codes WHERE Code='".$db->real_escape_string($_POST['codej'])."'")){
if(!$db->query("DELETE FROM Codes WHERE Code='".$db->real_escape_string($_POST['codej'])."'")){
?>

Nogmaals waarom 2x het zelfde? is dat gewoon omdat je een verkeerde copy/past hebr gedaan of omdat het echt iets moet doen?
 
Sam van Broemsen

Sam van Broemsen

12/08/2014 19:57:45
Quote Anchor link
Ik heb niks gecopy'ed en gepaste.
Ik was waarschijnlijk vergeten dat ik die regel al had getypt.
Ik maak veel fouten als ik snel typ :blush:
De extra regel heb ik aangepast, maar werkt nog steeds niet.
Gewijzigd op 12/08/2014 20:01:07 door Sam van Broemsen
 
Erwin H

Erwin H

12/08/2014 20:03:10
Quote Anchor link
En wat is de foutmelding nu dan?
 
- SanThe -

- SanThe -

12/08/2014 20:05:00
Quote Anchor link
Sam van Broemsen op 12/08/2014 19:57:45:
.... maar werkt nog steeds niet.


Beetje meer en duidelijkere info mag best wel.
Hier kan niemand iets mee.
 
Sam van Broemsen

Sam van Broemsen

12/08/2014 20:07:43
Quote Anchor link
Dat kan ik niet weten, mijn hosting geeft niet aan wat de fout is. Daarom gebruik ik een online debugger, maar die geeft nu geen fout aan. Als er een fout aanwezig is, stopt het automatisch met een script, nu stopt het met een script. Ik hoef nu niet de fix te weten voordat die fouten wel worden gezien.
Gewijzigd op 12/08/2014 20:10:21 door Sam van Broemsen
 
- SanThe -

- SanThe -

12/08/2014 20:13:44
Quote Anchor link
Bovenin je script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

// rest
?>
 
Sam van Broemsen

Sam van Broemsen

12/08/2014 20:18:05
Quote Anchor link
Dankje, ik zie de fout nu wel:
Notice: Undefined property: mysqli::$close in insertcode.php on line 27
 
Erwin H

Erwin H

12/08/2014 20:22:36
Quote Anchor link
Slordig dus.... moet $db->close(); zijn. Het is eem method, geen property.
 
Sam van Broemsen

Sam van Broemsen

12/08/2014 20:27:13
Quote Anchor link
Nu ik dat heb gedaan, laat de site weer niks zien.
 
Erwin H

Erwin H

12/08/2014 20:34:03
Quote Anchor link
Je blijft wel lekker doorgaan met dan niet meer info geven. Hoe denk je dat we je kunnen helpen als je alleen zegt dat je een witte pagina krijgt?
 
Ivo P

Ivo P

13/08/2014 07:16:29
Quote Anchor link
http://www.pfz.nl/wiki/troubleshooter/#stap-1-regel-een-foutmelding

Met name het stuk in .htaccess is misschien handig voor jou
 
Sam van Broemsen

Sam van Broemsen

14/08/2014 11:45:36
Quote Anchor link
Ik heb het htacces bestand aangepast naar dit:

# Do not remove this line or mod_rewrite rules and search engine friendly URLs will stop working
RewriteBase /

# DO NOT REMOVE THIS LINE AND THE LINES BELOW ERRORPAGEID:hyMeru
ErrorDocument 500 /500.html
# DO NOT REMOVE THIS LINE AND THE LINES ABOVE hyMeru:ERRORPAGEID

php_flag display_errors on
php_value error_reporting 30711

Maar ik zie nog steeds geen foutmeldingen

Toevoeging op 14/08/2014 11:46:23:

Erwin H op 12/08/2014 20:34:03:
Je blijft wel lekker doorgaan met dan niet meer info geven. Hoe denk je dat we je kunnen helpen als je alleen zegt dat je een witte pagina krijgt?


Hoe moet ik dan nog informatie geven als ik alleen een witte pagina krijg?
 
Erwin H

Erwin H

14/08/2014 12:05:27
Quote Anchor link
Wat dacht je van gewoon eens zelf te gaan debuggen. Ik weet dat dat bijna vloeken in de kerk is voor de meeste mensen, maar het is een kleine moeite (en veelal noodzakelijk om erachter te komen wat er gebeurt), om even op een paar strategische plaatsen in je script een echo te zetten. Gewoon een paar keer
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
echo '1';
echo '2';
//etc
?>

en door gewoon te zien welk getal je nog wel te zien krijgt weet je al waar blijkbaar je script de mist in gaat. Zo kan je binnen 5 minuten al meer weten dan je nu weet na bijna 2 dagen.
 
Ivo P

Ivo P

14/08/2014 12:24:49
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo 'debug: regel '. __LINE__ . '<br>'; ?>


als je gewoon de regelnummers wilt zien.

Daarmee kun je ook eenvoudig met ctrl-f in je script de debug-messages terug vinden.
 
Erwin H

Erwin H

14/08/2014 12:33:01
Quote Anchor link
Meestal heb ik geen zin om zoveel te tikken, maar inderdaad, als het wat groter en complexer wordt wel makkelijker.
 
Ivo P

Ivo P

14/08/2014 12:47:07
Quote Anchor link
ctrl-c en dan op veel plekken ctrl-v

dat het regelnummer vermeld wordt, maakt ook dat je overal hetzelfde kunt zetten.
 
Sam van Broemsen

Sam van Broemsen

14/08/2014 12:57:35
Quote Anchor link
Ik krijg 4 debug messages. Mijn script loopt tot de 43'ste lijn.
En de laatste debug is op 42, dus is hij toch gewoon goed?

UDPATE: Het werkt, maar alleen wordt de balance van een gebruiker niet aangepast.
Mijn script telt de waarde van de waardebon op met de account_balance van de gebruiker. Daarna wordt de balance vervangen door de aangemaakte variable. Maar ik snap nu niet, waarom hij niks veranderd in de database.
Gewijzigd op 14/08/2014 13:01:01 door Sam van Broemsen
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.