Uploaden gaat niet?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Mitch X

Mitch X

16/02/2004 19:34:00
Quote Anchor link
Ik heb dit uploadscript gemaakt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?
if ($_POST[submit])
{

    if (is_uploaded_file($_FILES['image']['tmp_name']))
    {

        if ($_FILES['image']['size'] > 51200)
        {

        echo "Het bestand is te groot!";
        exit;
        }

        
        if (!ereg("((.gif|.jpg)$)", $_FILES['image']['name'], $extensie))
        {

        echo "Dit bestandstype is <b>niet</b> toegestaan!";
        exit;
        }

        
        $uploadfrom = $_FILES['image']['tmp_name'];
        $uploaddir = "/upload/"; // set this to wherever
        $uploaddir += $_FILES['image']['name'];

        if (!move_oploaded_file($uploadfrom, $uploaddir))
        {

        echo "Er is iets misgegaan!";
        }

        else
        {
        echo $_FILES['image']['name'] . "succesvol geupload!!!";
        }
    }

    else
    {
    echo "Het uploaden is mislukt!";
    }
}

else
{
echo "<form enctype=\"multipart/form/data\" action=\"$PHP_SELF\" method=\"post\">";
echo "<input type=\"hidden\" name=\"MAX_FILE_SIZE\" value=\"51200\">";
echo "Upload afbeelding: <input name=\"image\" type=\"file\">";
echo "<input type=\"submit\" value=\"Upload!\" name=\"submit\">";
echo "</form>";
}

?>

Maar wat ik ook probeer hij blijft altijd maar "Het uploaden is mislukt!" aangeven :(
Ziet iemand mss een fout?

En ja de dir upload bestaat ;)
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 05:46:43
 
Mitch X

Mitch X

16/02/2004 20:40:00
Quote Anchor link
Niemand? Zelfs Adje niet?
 
B a s
Beheerder

B a s

17/02/2004 10:13:00
Quote Anchor link
Ten eerste:
if (!move_oploaded_file($uploadfrom, $uploaddir))

Wat denk je dat daar fout aan is?? schrijf je upload tegenwoordig met een 'o' ?? :S ;)

maar ehm.. ik zie de fout ook niet zo 1,2,3.. misschien moet je even proberen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo $_FILES['image']['tmp_name'];
?>


kun je kijken wat dat precies doet?? Probere anders ook eens de naam van image te veranderen in abrakadabra.. mischien heeftie een conflict o.i.d. met de naam 'image'?? :/
 
Mitch X

Mitch X

17/02/2004 12:45:00
Quote Anchor link
Typfoutje maar dan had hij moeten zeggen "Er is iets misgegaan!" maar hij zei "Het uploaden is mislukt!" wat duidt op dat het bestand niet eens geupload werd :S.
En echo'en lukt niet want hij lijkt helemaal nix up te loaden :(
 
Mitch X

Mitch X

17/02/2004 12:51:00
Quote Anchor link
Owja heb het opgelost :
<form enctype=\"multipart/form/data\" action=\"$PHP_SELF\" method=\"post\">
Moet natuurlijk zijn:
<form enctype=\"multipart/form-data\" action=\"$PHP_SELF\" method=\"post\">

Maar nu nog iets:
Er staat nu image.extensie succesvol geupload maar in de map upload staat nix :S
Help?
 

17/02/2004 13:15:00
Quote Anchor link
heb je de dir cmod777?
 
Mitch X

Mitch X

17/02/2004 13:56:00
Quote Anchor link
hoe chmod je een dir?
met chmod() lukt ut nie :(
 
Mitch X

Mitch X

17/02/2004 14:09:00
Quote Anchor link
Haha ik lijk wel dom :P
Is al gelukt hoor :P
Handelde in een opwelling ;)

Maar hoe kun je tijdens het uploaden een venstertje weergeven?
 
Mitch X

Mitch X

17/02/2004 14:16:00
Quote Anchor link
En het gaat nog steeds niet :(
ik heb dit gedaan:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
$mod
= chmod("upload/", 0777);
?>

En er kwam gelukt te staan :S
ook heb ik daarna
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
$mod
= chmod("/upload/", 0777);
?>

en
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?
$mod
= chmod("upload", 0777);
>

Maar nog steeds geen images :(
 
Mitch X

Mitch X

17/02/2004 15:18:00
Quote Anchor link
He Elwin weet jij dit mss?
Heb dus een script op localhost maar na het uploaden wat volgens het script goed gaat is het bestandje weg :(

En hoe kan je zo'n venstertje tijdens het uploaden maken (ok dat venstertje weet ik maar dat tijdens het uploaden niet :()
 
Mitch X

Mitch X

18/02/2004 12:01:00
Quote Anchor link
Ik ben wat aan het testen geweest en denk dat het aan de dir ligt.
Ik heb ook geen idee of ik het zo goed heb gedaan.

In de map c:\apache\htdocs heb ik een map test gemaakt voor tests van sites en scripts. In die map heb ik weer een map gemaakt /upload en die chmod 0777 gegeven.
In het script heb ik bij pad /upload/ staan is dit dan wel juist?
Gewijzigd op 18/02/2004 12:02:00 door Mitch X
 
Mitch X

Mitch X

18/02/2004 20:29:00
Quote Anchor link
Ik heb nu ook het script van hier gebruikt maar dan zegt ie zelfs dat hij het tmp bestandje niet kan verplaatsen?
Is de dir nou fout of wat?
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?
if ($_POST[submit])
{

    if (is_uploaded_file($_FILES['image']['tmp_name']))
    {

        if ($_FILES['image']['size'] > 51200)
        {

        echo "Het bestand is te groot!";
        exit;
        }

        
        if (!ereg("((.gif|.jpg)$)", $_FILES['image']['name'], $extensie))
        {

        echo "Dit bestandstype is <b>niet</b> toegestaan!";
        exit;
        }

        
        $uploadfrom = $_FILES['image']['tmp_name'];
        $uploaddir = "/upload/";
        $uploaddir += $_FILES['image']['name'];

        if (!move_uploaded_file($uploadfrom, $uploaddir))
        {

        echo "Er is iets misgegaan!";
        }

        else
        {
        echo $_FILES['image']['name'] . "succesvol geupload!!!";
        }
    }

    else
    {
    echo "Het uploaden is mislukt!";
    }
}

else
{
echo "<form enctype=\"multipart/form-data\" action=\"$PHP_SELF\" method=\"post\">";
echo "<input type=\"hidden\" name=\"MAX_FILE_SIZE\" value=\"51200\">";
echo "Upload afbeelding: <input name=\"image\" type=\"file\">";
echo "<input type=\"submit\" value=\"Upload!\" name=\"submit\">";
echo "</form>";
}

?>
 
Mitch X

Mitch X

19/02/2004 21:21:00
Quote Anchor link
Ik heb nu ook al het pad /test/upload/ gebruikt maar dat werkt ook niet... moet /test/ ook gechmod worden?
 
Arend a

Arend a

19/02/2004 21:38:00
Quote Anchor link
Nee
 
Mitch X

Mitch X

19/02/2004 21:46:00
Quote Anchor link
Wat is dan de oplossing Adje?
 
Mitch X

Mitch X

20/02/2004 19:41:00
Quote Anchor link
Hij load hem wel up naar temp en zegt ook dat hij verplaatst is maar ik zie niets :S
 
Derk nvt

Derk nvt

20/02/2004 20:19:00
Quote Anchor link
jah dat had ik ook maar ik heb gewoon een link gemaakt naar het bestand in de map en toen deed ie het :S Maar inde FTP zie ik geen bestanden. Ook de map waar hij in stond kon ik niet meer weg krijgen. Aantijndelijk heb ik lycos een mailtje gestuurd met de vraag of ze aub die map konden verwijderen en na een week was ie weg! dus volgens mij ligt het aan de server.

enne probeer eens een link naar dat bestand dat daar niet stond maar wel geFTP't is mischien werkt het bij jou wel gewoon met een link net als bij mij
 
Mitch X

Mitch X

20/02/2004 20:20:00
Quote Anchor link
Aan de server ligt het vast niet :P
Draai namelijk al een tijdje Apache op mn eigen sever :D
 
Mitch X

Mitch X

20/02/2004 20:28:00
Quote Anchor link
Hij verplaatst hem niet en slaat hem op in de map test (de root van upload) als 0 (en de aanduiding is gewoon bestand) Iemand raad?
 
Arend a

Arend a

21/02/2004 14:06:00
Quote Anchor link
Bestaat de map /uploaddir/ wel, lijtk me een onlogische map.

Ik weet niet welke server je gebruikt? Laat eens een phpinfo zien? Gebruik anders gewoonn eens de dir '.' als doellocatie.
 
Mitch X

Mitch X

21/02/2004 14:16:00
Quote Anchor link
Dat is geen map :S
Lees het script eens :P
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
$uploadfrom
= $_FILES['image']['tmp_name'];
        $uploaddir = "/upload/";
        $uploaddir += $_FILES['image']['name'];  
?>

PHP info zegt:
PHP Version 4.1.1
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.