vallende submenu

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »
Wouter

Wouter

15/12/2006 16:30:00
Quote Anchor link
IK weet niet hoe ik juist de title moest schrijven . maar ik doe meer een oproep aan de spelers van osm !!.
Degene die het niet weten snappen het misschien ook wel.
Ik zoek een script waarbij als je op Movies met je muis beweegt
Er een aantal submenu's uitvallen zoals bv de eerste Ikzelf 2de jij ..
Wat heeft dit nu met osm te maken allewel daar heb je als je wil uitloggen net hetzelfde .. misschien wete jullie het nog altijd niet maar ik krijg het filmpje niet online gezet als je het wilt om te zien add me . [email protected]

MVG Wouter

(ben men hele site opnieuw aan het schrijven !! :-) )

Zoek eigenlijk ook een script waarmee ik een code van bravenet afgehaald hebt rechts op de paginas kan zetten liefts allemaal HTML of CSS
even de code van bravenet ben je waarschijnlijks niks mee
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<!-- Start Bravenet.com Service Code -->
<div align="center">
<script type="text/javascript" src="http://pub45.bravenet.com/passwd/jsinclude.php?usernum=3782219174&#38;amp;cpv=2"></script>
</div>
<!-- End Bravenet.com Service Code -->


da's om in te loggen enkel wil ik dit script steeds aan de rechter kant maar kijk dan wat er gebuert op de site http://users.telenet.be/ronaldinho/homr.htm
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 21:38:43
 
Wouter

Wouter

16/12/2006 17:19:00
Quote Anchor link
Iemand een reactie ????


en nog even dit deze bump is geldig !!
24 hours ago!!

NU reacties hoop ik !!
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

16/12/2006 17:31:00
Quote Anchor link
er zullen waarschijnlijk weinig mensen reageren als je niet in normaal nederlands je bericht schrijft. Ik snap er 3 x niks van. Dus edit en gebruik de . , en andere leestekens ;)

edit: en haal de 234513245 spelfouten eruit.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 
Wouter

Wouter

16/12/2006 17:33:00
Quote Anchor link
Ik zal het filmpje is proberen online te zetten

hier is de link http://users.telenet.be/ronaldinho/lol2.avi

snapt gij nu wat ik wil maken
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter
 
Niek s

niek s

16/12/2006 17:54:00
Quote Anchor link
ik zie geen filmje? alleen zwart beeld hier

en ik weet wel hoe je een zwart beeld moet maken, dus:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<html>
<head>
<title>Jou pagina</title>
</head>
<body bgcolor="#000000">
</body>
</html>


Alleen niet zo mooi, geen css.. :-(
Persoonlijk vind ik zwarte achtergronden niet altijd even mooi... ;-)
 
Wouter

Wouter

16/12/2006 17:56:00
Quote Anchor link
Als je op de link klikt NIEK. dan moet je even wachten en opent die in windows media player. gebruik anders even je IE.
 
Erik Rijk

Erik Rijk

16/12/2006 17:58:00
Quote Anchor link
@ niek,

Post alsjeblieft niet meer zulke onzinnige posts.
Je bereikt er helemaal niks mee.
 
Jan geen

Jan geen

16/12/2006 18:14:00
Quote Anchor link
ik kan het filmpje ook niet zien, bedoel je misschien een dropdown menu in javascript ofzo? misschien kan je een screenshot maken of een voorbeeldsite opgeven...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan geen
 
Niek s

niek s

16/12/2006 19:45:00
Quote Anchor link
het werkt tog echt niet bij mij...

Maar die "onzinnige post" was alleen als opmerking bedoelt dat het niet werkt, als ik dan zeg dat het een zwart beeld is, en er daarna nog een flauwe opmerking achterna zeg is dat tog niet zo erg!!??
 
Wouter

Wouter

16/12/2006 23:33:00
Quote Anchor link
Ok w8 ik geen de site opnieuw met linkje naar film plus screenshot !! of kijk op http://www.onlinesoccermanger.nl

link :
http://users.telenet.be/ronaldinho/lol2.avi
http://users.telenet.be/ronaldinho/screenshot.htm

foto is wel slecht en btw op de pagina van de afbeelding staat HIER da's nog eens de movie

mvg wouter



en wat wordt of is zwart als je de movie ziet is er wel een minuutje upload tijd nodig he maar de movie heet lol2
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter
 
Wouter

Wouter

19/12/2006 15:38:00
Quote Anchor link
Even voor de bump

Ziet iemand het nu eigenlijk ??
 
Vincent

Vincent

19/12/2006 16:07:00
Quote Anchor link
dat screenshot werkt niet eens...
 
Klaas

klaas

19/12/2006 16:43:00
Quote Anchor link
Alle linken die je hieraan hebt toegevoegd werken echt niet Wouter.

http://users.telenet.be/ronaldinho/lol2.avi
http://users.telenet.be/ronaldinho/screenshot.htm
http://users.telenet.be/ronaldinho/lol2.avi

echter ik heb wel even op deze link gedrukt
http://users.telenet.be/ronaldinho/homr.htm

die werkt wel, maar jeeeeeeeeee zeg Wouter lijkt het je niet eerst verstandig om iets te leren van scripten. In iedergeval de basis dan van html xhtml en zo stap voor stap verder te gaan naar ik durf het eigenlijk niet eens te schrijven php.

Dit zijn linken die wel werken namelijk

http://www.handleidinghtml.nl/
http://www.mijnhomepage.nl/index.php

Even terug te komen op de tekst beschrijving, van het onderwerp. Ik heb best wel veel tijd, en ik heb ook veel tijd besteed aan het lezen dat wat je bedoeld over het onderwerp dat jij aan ons vraagt betreffende osm wat iemand wel weet wat jij ermee bedoeld. Ik begrijp precies wat je bedoeld met osm spelers dat als zij met de muis over het scherm een en weer schuiven met je mee lopen.
 
Klaas

klaas

19/12/2006 16:50:00
Quote Anchor link
maar probeer dit eens wel goed lezen hoor anders komt het nooit goed.

plaats dit in de <head></head>

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<script language=javaScript>
function setVariables(){
if (navigator.appName == "Netscape") {
v=".top=";dS="document.";sD="";y="window.pageYOffset" }
else {v=".pixelTop=";dS="";sD=".style";y="document.body.scrollTop"}}
function checkLocation(){
object="object1";yy=eval(y);eval(dS+object+sD+v+yy);setTimeout("checkLocation()",10)
}
</script>


Plak dit ipv de 1e <body> tag als onloader

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<body onload="setVariables();checkLocation()">



en dit tussen de <body></body>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<!-- verander hieronder de positie van het menu (left en top ) -->
<div id="object1" style="position:absolute; visibility:show; left:0px; top:0px; z-index:2">
<div align="left">
<table border="0"  cellspacing="20" cellpadding="0">
  <tr>
    <td bgcolor=eeeeee><CENTER><font color="#000000">Menu Bar</font></CENTER></td>
  </tr>
  <tr>
    <td><a href="http://www.partnershop.nl/shop/8114/1/?mid=35&url=" >Menu Link 1</a></td>
  </tr>
  <tr>
    <td><a href="http://www.partnershop.nl/shop/8114/1/?mid=35&url=" >Menu Link 2</a></td>
  </tr>
  <tr>
    <td><a href="http://www.partnershop.nl/shop/8114/1/?mid=35&url=" >Menu Link 3</a></td>
  </tr>
  <tr>
    <td><a href="http://www.partnershop.nl/shop/8114/1/?mid=35&url=" >Menu Link 4</a></td>
  </tr>

</table>
</div>
</div>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door klaas
 
Wouter

Wouter

19/12/2006 19:51:00
Quote Anchor link
En is dat wat nou net zocht of is er nog wat zooi aan te veranderen
@klaas :
als je mijn msn ofzo wilt vraag maar heb graag veel mensen die mij kunnen helpen
EDIT:Nu valt er toch niks uit ! ? heb alles gedaan wat je zei maar ik zit ook met het probleem van het inloggen die wil namelijk gewoon niet bewegen of is daar een alternatief voor dat ik het <form>gedeeelte zelf maak en dat ik mijn leden laat registreren op bravenet (is wel niet prof..)

mvg wouter
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter
 
Klaas

klaas

21/12/2006 00:28:00
Quote Anchor link
Kijk maar als je hier wat aan heb

http://www.wi-t.nl/mod/homr.zip
 
Wouter

Wouter

21/12/2006 00:33:00
Quote Anchor link
bedankt voor de moeite ...
Maar het is eigenlijk echt niet wat ik bedoelde !!
Kijk eens op osm ...hier

Dan snapt misschien iemand het ...

mvg wouter

niek schreef op 16.12.2006 17:54:
ik zie geen filmje? alleen zwart beeld hier

en ik weet wel hoe je een zwart beeld moet maken, dus:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<html>
<head>
<title>Jou pagina</title>
</head>
<body bgcolor="#000000">
</body>
</html>


Alleen niet zo mooi, geen css.. :-(
Persoonlijk vind ik zwarte achtergronden niet altijd even mooi... ;-)


Ik ben nu bezig met css ik maak de achtergrond grijs... omdat ik de links boven heb staan(kan ik geen links gedeelte meer maken )
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter
 
Wouter

Wouter

26/12/2006 18:23:00
Quote Anchor link
*bump*
Ik heb de mogelijke oplossing (dankzij een linkje van jan)

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
    <div id="menu">
        <ul>
        <li><h2>menu 1</h2>
            <ul>
                <li><a href="">item 1</a></li>
            </ul>
        </li>
    </ul>

    <ul>
        <li><h2>dossier</h2>
            <ul>
                <li><a href="">voorstellingen &gt;&gt;</a>
                    <ul>
                        <li><a href="">anders</a></li>
                        <li><a href="">apart verward</a></li>
                        <li><a href="">bagage</a></li>
                        <li><a href="">barst</a></li>
                        <li><a href="">big girls don't cry</a></li>
                        <li><a href="">bontekoe</a></li>
                        <li><a href="">chaos gaat over lijken</a></li>
                        <li><a href="">cut up</a></li>
                        <li><a href="">de koning danst</a></li>
                        <li><a href="">dressuur</a></li>
                        <li><a href="">eigenheimers</a></li>
                        <li><a href="">face freedom</a></li>
                        <li><a href="">gebroken wit</a></li>
                        <li><a href="">gvd</a></li>
                        <li><a href="">hartcore</a></li>
                        <li><a href="">hersenen</a></li>
                    </ul>
                </li>
                <li><a href="">werkplaatsproducties</a></li>
                <li><a href="">nieuwsarchief</a></li>
            </ul>
        </li>
    </ul>

    <ul>
        <li><h2>menu 3</h2>
            <ul>
                <li><a href="">item 1</a></li>
            </ul>
        </li>
    </ul>

    <ul>
        <li><h2>menu 4</h2>
            <ul>
                <li><a href="">item 1</a></li>
                <li><a href="">item 2</a></li>
                <li><a href="">item 3</a></li>
                <li><a href="">item 4</a></li>
                <li><a href="">item 5</a></li>
                <li><a href="">item 6</a></li>
            </ul>
        </li>
    </ul>

    <ul>
        <li><h2>menu 5</h2>
            <ul>
                <li><a href="">item 1</a></li>
            </ul>
        </li>
    </ul>
        </div>


ongeveer zoiets enkel weet ik niet juist hoe het over te nemen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.