Vandesteeg.org

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Enthousiaste back-end ontwikkelaars gezocht in Ove

Functieomschrijving We zoeken vanwege de groei de ontwikkelafdeling meerdere Python/Django ontwikkelaar. Je komt te werken in een hecht klantteam van developers die dagelijks met elkaar werken aan uiteenlopende producten voor de organisatie. De team genoten gaan op een sympathieke manier met elkaar om en helpen elkaar bij het werk waar mogelijk. Er heerst hier zeker geen pakken cultuur en er is veel ruimte voor ontspanning en plezier. We zoeken zowel medioren als senioren die er van houden om aan complexe back-end code te werken. Je krijgt hier veel ruimte om zelf invulling te geven aan je werk en zo ook

Bekijk vacature »

Software Developer / C#

Functieomschrijving Heb jij ervaring als Software Developer en is C# jou zeer bekend? Zou jij graag de stap willen zetten richting de industriële automatisering binnen een bedrijf waar je werkt aan software gericht op machine besturing? Lees dan deze vacature! Je werkt als Software Developer aan industriële software / software gericht op machine besturing en maakt gebruik van C# en C; Je denkt mee over de architectuur en het design; Je weet requirements te vertalen naar de technische oplossing; Je onderzoekt issues en lost storingen op waar nodig; Je denkt mee over de doorontwikkeling van de software en adviseert de

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Senior Front-end Developer bij Capgemini Bij Capgemini bouwen we niet zomaar webapplicaties en mobiele apps waar onze opdrachtgevers en hun klanten mee overweg kunnen. Nee, we ontwikkelen applicaties voor miljoenen gebruikers en dan ook nog apps waar men écht gelukkig van wordt. Van de medewerkers in de organisatie zelf tot aan de eindgebruikers. En als Senior Front-end Developer ben jij hierbij onmisbaar! De rol Van het bouwen van nieuwe functionaliteiten, het behouden, bewaken en verbeteren van de huidige infrastructuur en applicaties tot aan het ontwikkelen van nieuwe innovaties. Als Front-end Developer ben je de lead developer binnen jouw scrumteam en

Bekijk vacature »

Senior Microsoft Dynamics Developer

Jouw uitdaging: Ben jij sterk in het succesvol ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform? En wil je actief meewerken aan de ontwikkeling van ons Digital Customer Experience portfolio? Dan is dit iets voor jou! Voor de Digital Customer Experience afdeling (DCX) zijn we op zoek naar een Senior Microsoft Dynamics Developer. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de succesvolle ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform bij toonaangevende organisaties. Denk daarbij aan het realiseren van integratie met front en backoffice systemen op basis van Azure PaaS of het ontwikkelen van complexe plug-ins. Daarnaast werk je actief

Bekijk vacature »

.NET Developer

.NET Developer De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een

Bekijk vacature »

IT-Traineeship junior programmeur

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van 3 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af met

Bekijk vacature »

Back-end Python Developer

BACKEND DEVELOPER PYTHON For an international client near Utrecht I'm currently looking for a Back-end Python Developer that has affinity with Data Science. Do you want to work with the most talented people and at the same time work for a company that is engaged in reducing the environmental impact? Then this could be one of the most challenging opportunities. The Responsibilities As a Back-end Developer in this company, you build something that matters in various product development projects, focusing for example on data processing, data storage, data science or platform billing. Product development projects can be executed both on-site

Bekijk vacature »

Back-end developer (Python/Django)

Organisatie Waar kom je te werken? Je gaat werken bij een informeel bedrijf wat al bijna 20 jaar actief is in de sector transport en logistiek. We hebben een voorliefde voor OpenSource. De klanten bevinden zich voornamelijk in Nederland en België, van klein familiebedrijf tot grote multinational. Je gaat werken met enthousiaste collega’s die passie hebben voor ICT en open staan voor jouw inbreng, kennis en ervaring! Buiten dat we hard werken belangrijk vinden, vinden we humor en een goede werksfeer ook heel belangrijk. We zijn een gezond bedrijf met een interessante toekomstvisie met een no nonsense mentaliteit. Functie Wat

Bekijk vacature »

Informatieanalist

Hou je van analyseren, structureren, specificeren en problemen oplossen en vraag je door tot je het begrijpt? Kan jij complexe processen eenvoudig en helder beschrijven? Ben je daarnaast nieuwsgierig naar de ontwikkelingen van de digitale bibliotheek? Dan ben jij misschien wel de Informatieanalist waarnaar we op zoek zijn. Wat ga je bij ons doen? Als Informatieanalist maak je onderdeel uit van een team van vier informatieanalisten. Je wordt ingezet voor verschillende projecten en analysewerkzaamheden. Zo vertaal je onder meer informatiebehoeften vanuit verschillende werk- en bedrijfsprocessen in informatievoorziening. Je hebt een onmiskenbare rol bij de ondersteuning van de “business” met het

Bekijk vacature »

Fullstack PHP developer voor gerenommeerde organis

Functieomschrijving Voor de functie is het belangrijk dat jij goede kennis hebt van PHP en Laravel/Symfony en JavaScript. Ze zoeken dus iemand die al 5 jaar werkervaring heeft als developer. Je zult hier zowel op de Front- als Backend werkzaam zijn en samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de software. Wil jij jezelf verder uitdagen in een klein en sterk team? Dan ligt hier de kans om deze stap te zetten! Functie-eisen - Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als PHP developer; - Javascript, PHP en MySQL kennen geen geheimen voor jou; - Je hebt kennis van meerdere

Bekijk vacature »

Front-End Developers for the SSM Information Manag

Location Frankfurt am Main, Germany Closing date for applications 17 January 2020 Your team You will be part of the Prudential Domain Services Division in the Directorate General Information Systems. We are a team of approximately 25 IT professionals delivering tailored IT solutions for European banking supervision (SSM) to support financial stability and collect supervisory statistics. Working as part of an agile team of software developers, you will take over the development and maintenance of the SSM Information Management System (IMAS) from an external supplier. Currently, the custom-built IMAS web application is based on .NET, Java, SQL Server (including SSRS),

Bekijk vacature »

Senior iOS Developer vacature

Je bent innovatief. Je bent creatief. Jij gaat voor een topbaan. Mobile apps ontwerpen, uitwerken en realiseren, dat is jouw passie! Met grote toewijding richt jij je dan ook op een app waarmee consumenten met een gezichtsscan betalen. Of je stort je je op een app die de temperatuur in huis op afstand kan regelen. Het spreekt voor zich dat jouw apps top of the bill zijn als het gaat om gebruiksvriendelijkheid en veiligheid. Ze hebben impact. Je voelt je als een vis in het water in een iOS-omgeving maar, veelzijdig als je bent, kun je ook met andere platforms

Bekijk vacature »

Noordoost Java Developer vacature

Java Developer Noordoost Word onderdeel van een topteam met ervaren Java Developers. Loop voorop in de ontwikkelingen en help mee innoveren. Focus op Java Wij bouwen State of the Art applicaties met de nieuwste Java technologie en frameworks. Dit doen we door ons te richten op de open source-oplossingen binnen de wereld van Java, alle nieuwe ontwikkelingen te volgen en onze kennis te delen binnen onze eigen Java Community. Dit betekent bijvoorbeeld dat we aanwezig zijn op veel conferenties; Oracle Code One, Devoxx en JFall. We organiseren ook onze eigen collegiale sessies en hackatons waar we kennis en plezier combineren.

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar / Innovatie / Creativiteit

Functieomschrijving Ben jij de ontwikkelaar die op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen en sta jij te springen om de nieuwste tools en technieken toe te passen in jouw werk? Trek dan nu aan de bel! Deze organisatie is al meer dan 20 jaar actief in het verzamelen en doorsturen van grote hoeveelheden data. Dit gebeurt doormiddel van hun zelf ontwikkelde platform die verschillende communicatieoplossingen biedt. Met bijna 600 gebruikers kan je jezelf wel inbeelden hoe groot de hoeveelheid data aan tekst, afbeeldingen en voicerecords is. Om er voor te zorgen dat de applicatie up-to-date, innovatief en vernieuwend is,

Bekijk vacature »

.NET Ontwikkelaar / Angular / React / Winforms

Functieomschrijving Haal jij als .NET full stack developer energie uit het ontwikkelen van bedrijfskritische .NET applicaties en vind jij het ook leuk om de door jouw gebouwde .NET applicaties te beheren en door te ontwikkelen, waarmee je de kwaliteit van de .NET applicaties weet te waarborgen? Lees dan snel verder Je zult van de ground up een applicatie bouwen, monitoren en verbeteren gebaseerd op WinForms; Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de applicaties en de daarbij behorende taken; Je hebt ervaring met het uitvoeren van patches, testen, changes en incidentmanagement. Functie-eisen Hbo denk- en werkniveau; Minimaal 2 jaar ervaring

Bekijk vacature »
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 16:46:25
Quote Anchor link
Eey mensen,

Ik heb de layout van mijn site nu eindelijk bijna af.
Maar voordat ik de laatste details kan bijwerken.
Wil graag even jullie mening over de layout.
Vandesteeg.org

Oh trouwens niet op tekst letten, gaat even om de layout en wat er extra kan.
Ik weet ook dat ik tabellen heb gebruikt, dit is fout maar dat moet ik nog oplossen.

Gr,Bas

PHP hulp

PHP hulp

27/01/2020 04:43:02

- Pepijn  -

- Pepijn -

12/01/2012 16:52:31
Quote Anchor link
Leuk gemaakt maar.
Hij linkt me door naar : http://86.87.194.161:90/

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 16:55:51
Quote Anchor link
Ja komt omdat ik op eigen pc host en ik nog host ga kopen :)
Maar die koop ik zodra af is.

- Pepijn  -

- Pepijn -

12/01/2012 16:57:41
Quote Anchor link
Maar je hebt al .org toch

Jordy -

Jordy -

12/01/2012 17:01:31
Quote Anchor link
Login|Registreer gedeelte is geweldig gedaan, klasse daarvoor!

Persoonlijk vind ik de website wat saai, je krijgt niet het gevoel te blijven. Ik denk dat je dat op de volgende manieren kunt aanpassen:
- Lettertype in een andere kleur of lettertype, dit is erg standaard
- Meer kleurgebruik (bv in achtergrond), niet uitsluitend wit met grijs. Maak bijvoorbeeld bovenin neon licht, ik noem maar wat.
- Gebruik wat afbeeldingen, bv naast het Forum een icoontje daarvan.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 17:08:16
Quote Anchor link
@Jordy
Bedankt voor je tips ik zal even gaan googlen voor leuk lettertype en wat moeie kleurtjes. En zal het zo snel mogelijk editen,

TJVB tvb

TJVB tvb

12/01/2012 17:08:18
Quote Anchor link
- Waarom is: Site Created And Hosted By : Bas v/d Steeg in het Engels terwijl de rest in het Nederlands is?

-Welkom gast is een link die niets doet, komt daar iets achter of moet die link weg?

-Hij mag van mij iets breeder. Ook op 1024*768 hou je best veel ruimte over aan de zijkanten (is wel smaak)

-De kleuren zijn mooi rustig met er mooi uitspringende koppen

-Laat de lees meer linkes naar dezelfde urls wijzen als je menu

-Login gedeelte is leuk (heb je een test account)

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 17:10:03
Quote Anchor link
TJVB tvb op 12/01/2012 17:08:18:
- Waarom is: Site Created And Hosted By : Bas v/d Steeg in het Engels terwijl de rest in het Nederlands is?

-Welkom gast is een link die niets doet, komt daar iets achter of moet die link weg?

-Hij mag van mij iets breeder. Ook op 1024*768 hou je best veel ruimte over aan de zijkanten (is wel smaak)

-De kleuren zijn mooi rustig met er mooi uitspringende koppen

-Laat de lees meer linkes naar dezelfde urls wijzen als je menu

-Login gedeelte is leuk (heb je een test account)

Test account heb ik inderdaad.
Username:basvandesteeg
Ww:2fdf24
Die lees meer links gaan naar zelfde url,s als in menu.
En dat gedeelete met welkom,gast werkt alleen als je ingelogt bent dan ga je naar profiel pagina.
Maar bedankt voor je reactie en ik zal eventjes kijken naar breedte.
Gewijzigd op 13/01/2012 12:36:17 door Bas van de Steeg

Wouter J

Wouter J

12/01/2012 17:34:58
Quote Anchor link
.
Gewijzigd op 12/01/2012 19:17:50 door Wouter J

Obelix Idefix

Obelix Idefix

12/01/2012 17:36:29
Quote Anchor link
Pepijn --- op 12/01/2012 16:57:41:

Ja, en? Je kunt een domeinnaam registreren, zonder dat daar webruimte bij geleverd wordt.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 17:41:08
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 12/01/2012 17:36:29:

Ja, en? Je kunt een domeinnaam registreren, zonder dat daar webruimte bij geleverd wordt.

Dat kan helaas wel,

@Wouter

Bedankt voor je reactie ik ga het allemaal even stap voor stap doornemen.

Bas IJzelendoorn
Beheerder

Bas IJzelendoorn

12/01/2012 17:58:10
Quote Anchor link
Heb je de afbeeldingen in je content zelf gemaakt?

Edit:

Ik mis algemene voorwaarden, een disclaimer en een privacy statement. Zeker bij een website, waarbij je je moet registreren.
Gewijzigd op 12/01/2012 18:01:04 door Bas IJzelendoorn

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 18:10:13
Quote Anchor link
@Bas
Nee afbeeldingen niet zelf gemaakt. Maar heb toestemming,

Bedankt, wist dat er iets ontbrak :)
Ik ga het allemaal eventjes bijwerken.

Bas IJzelendoorn
Beheerder

Bas IJzelendoorn

12/01/2012 18:16:59
Quote Anchor link
Bas van de Steeg op 12/01/2012 18:10:13:
@Bas

Van wie?

http://www.ideniz.nl/contact.php
http://www.eskate.nl/nieuws.html
http://www.samsunggalaxynexus.net/305/galaxy-nexus-forum-staat-online/

Er is namelijk 1 auteur van deze afbeeldingen (Coramax op Shutterstock.com) En ik geloof niet dat jij toestemming hebt.

Link shutterstock.com

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 18:25:02
Quote Anchor link
Bas IJzelendoorn op 12/01/2012 18:16:59:
Bas van de Steeg op 12/01/2012 18:10:13:
@Bas

Van wie?

http://www.ideniz.nl/contact.php
http://www.eskate.nl/nieuws.html

http://www.samsunggalaxynexus.net/305/galaxy-nexus-forum-staat-online/

Er is namelijk 1 auteur van deze afbeeldingen (Coramax op Shutterstock.com) En ik geloof niet dat jij toestemming hebt.

Link shutterstock.com

Oh ik had toestemming gevraagt bij de site waar ik hem vond.
Maar Link shutterstock.com
mag je toch gewoon kopieren?

Dit staat er namelijk bovenaan de site
"royalty-free stock photos, illustrations, and vectors"
Gewijzigd op 12/01/2012 18:26:55 door Bas van de Steeg

Bas IJzelendoorn
Beheerder

Bas IJzelendoorn

12/01/2012 18:41:25
Quote Anchor link
Klik bovenin bij shutterstock even op ´zich abonneren´, zeker ook niet afgevraagd waarom er bij shutterstock als je op de plaatjes klikt een watermerkt naar voren komt?

Ik lees net in een andere topic dat je ook al een een template van freewebtemplates.com hebt gebruikt en laten reviewen hier. Ik zeg niet dat het zo is, maar als je divjes gebruikt gebruik je geen tables. Dat is wat jij in je code wel continu doet. Ik heb sterk me twijfels of deze template wel van jou is. Dat moet je zelf weten maakt mij ook niet uit.

Wat ik je wel wil meegeven is dat kopiëren van een website illegaal is dit geldt voor: Afbeeldingen, Teksten, Broncode, video's, geluidsopname en lay-out. Jij gaat neem ik aan ook geen boek overtypen en uiteindelijk op de markt brengen onder jou naam. Heb ik gemaakt! Het is verboden, illegaal en strafbaar. In Nederland mag de auteur jou gewoon een plagiaat claim sturen en die kan variëren van de oorspronkelijk verkoopprijs tot aan duizenden euro's. Dat wil je gewoon weg niet riskeren! Ben je onder de 18 jaar mogen jou ouders dit gaan ophoesten. Ben je student, is het aannemelijk dat je dat geld niet hebt. Woon je op jezelf heb je het geld waarschijnlijk ook niet even bij de hand.

TIP: Gebruik nooit het werk van iemand anders. Ook niet als het er net even anders uitziet. Het levert enkel gedonder op en je pronkt met iemand zijn werk terwijl het niet van jou is. Voor nu zou ik als ik jou was het snel van je website afhalen en er iets plaatsen wat wel van jou is. Pas dan kunnen we jou werk reviewen en weet je ook wat bijvoorbeeld inline CSS is.

Verder: Het is prima als iemand je toestemming geeft voor het gebruik van een afbeelding, maar vraag wel of hij/zij de auteur is. Of controleer als je het materiaal ergens vandaan haalt of het open-source is of welke licentie er bij hoort.

Arjan -

Arjan -

12/01/2012 18:58:44
Quote Anchor link
Mooie site, maar toch een vraag: Heb je wel eens van interpunctie gehoord? Zo ja, dan is het wel handig dit toe te passen in de tekst...

Edit: Ik zie dat je alleen op de homepagina geen interpunctie gebruikt.
Gewijzigd op 12/01/2012 18:59:30 door Arjan -

Jens erd

Jens erd

12/01/2012 19:01:45
Quote Anchor link
Als ik de broncode is doorzoek dan blijkt dat het inlogscherm aan de bovenkant in ieder geval niet zelf gemaakt is: klik. Verder vond ik na het indrukken van de broncode in google een link naar een topic op phphulp, klik waar geheel toevallig dezelfde broncode besproken wordt. Code = gejat dus, als ik het zo mag formuleren.

Kan de ts dat verklaren, of kan het topic nu al (weer) dicht?

Edit: Link voor nog wat extra "bewijs".
Gewijzigd op 12/01/2012 19:03:54 door Jens erd

- SanThe -

- SanThe -

12/01/2012 19:14:37
Quote Anchor link
Bas van de Steeg op 12/01/2012 17:41:08:
Obelix en Idefix op 12/01/2012 17:36:29:

Dat kan helaas wel,

Hoezo helaas? Als je ergens een auto koopt, ben je toch ook niet verplicht om daar te tanken.

Quote:
Lees hieronder snel het laatste nieuws .....

Deze regel loopt helemaal door naar rechts en zorgt voor een behoorlijke scrollbalk.

Quote:
... zig met het scriptenLees Meer...

Mag best een spatie vóór 'Lees Meer...'.

Quote:
Naja op deze site ...

'Naja' ????

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.