Vanuit SEO optiek

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Rover ---

Rover ---

12/08/2011 15:38:48
Quote Anchor link
Wat is vanuit SEO optiek het best om te doen, en waarom:

www.voorbeeld.nl/winkel
www.winkel.voorbeeld.nl

Hoe word je het best gevonden door google?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 19:40:45
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 16:03:24
Quote Anchor link
Wat zou er op de plaats moeten staan van "winkel"? De naam van een winkel ofzo?
En wat op de plaats van "voorbeeld"?
 
Rover ---

Rover ---

12/08/2011 16:11:30
Quote Anchor link
Kijk mocht ik een webshop willen openen, is het dan beter om het achter de standaard url te zetten door middel van een slash en dan bijvoorbeeld winkel (net als bijvoorbeeld www.voorbeeld.nl/forum etc.) of is het handiger om het tweede voorbeeld toe te passen?
Verschilt het iets voor het optimaliseren voor google?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 16:21:14
Quote Anchor link
Ik denk dat dit beter is: www.voorbeeld.nl/winkel


Volgens mij wordt dit www.winkel.voorbeeld.nl als een subdomein gezien.
 

12/08/2011 17:17:02
Quote Anchor link
Ik heb ook nog even een vraag over SEO. Wat is beter:

http://voorbeeld.nl/login/forgot

of

http://voorbeeld.nl/inloggen/wachtwoord-vergeten
 
PHP Scripter

PHP Scripter

12/08/2011 17:26:19
Quote Anchor link
Als je een Nederlandstalige website hebt is optie 2 natuurlijk mooier. Maar als je meerdere talen gebruikt is optie 1 beter. Je kunt er ook voor kiezen om bij elke taal unieke URL's te maken.
 

12/08/2011 17:27:28
Quote Anchor link
Oke, maar ik maar gebruik van Zend Framework. Dan word het wel weer lelijk:

InloggenController.php
 
Mar cel

Mar cel

12/08/2011 17:45:17
Quote Anchor link
@Allard. In CakePHP los je dat op met routing. Dus /inloggen/wachtwoord-vergeten is gelinkt aan users_controller.php function password_forgot oid. Dit moet in Zend ook kunnen (zelf geen ervaring met Zend). Kijk hier eens naar.
Gewijzigd op 12/08/2011 17:55:25 door Mar cel
 
Rover ---

Rover ---

12/08/2011 17:50:10
Quote Anchor link
Maar zijn er verder nog verschillen qua vindbaarheid in het geval van mijn voorbeeld?
 
Mar cel

Mar cel

12/08/2011 17:54:57
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 17:55:35
Quote Anchor link
Mar cel op 12/08/2011 17:45:17:
@Allard. In CakePHP los je dat op met routing. Dus /inloggen/wachtwoord-vergeten is gelinkt aan login_controller.php function password_forgot oid. Dit moet in Zend ook kunnen (zelf geen ervaring met Zend). Kijk hier eens naar.

In Zend Framework gebruik je ook routes.



Toevoeging op 12/08/2011 17:56:16:

Rover --- op 12/08/2011 17:50:10:
Maar zijn er verder nog verschillen qua vindbaarheid in het geval van mijn voorbeeld?

Ik denk het niet... het hangt ook niet alleen maar van je url af hoe goed je vindbaar bent.
 

12/08/2011 18:00:34
Quote Anchor link
Oke, ik zal zo even wat meer op zoeken over routing. Heeft iemand misschien een goede tutorial?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 18:11:36
 

12/08/2011 19:08:12
Quote Anchor link
Bedankt. Maar als ik voor al mijn pagina's een nieuwe route moet aanmaken. Is dat niet een beetje overbodig? Is er geen betere manier? Misschien routes ophalen uit een bestand? Anders word mijn Bootstrap wel heel vol...
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 19:24:57
Quote Anchor link
Uit bestand of database... maakt niet uit toch?
 
Kees Schepers

kees Schepers

12/08/2011 20:27:08
Quote Anchor link
Je kunt routes op basis van regexen maken, en inderdaad wellicht genereren vanuit de database en met Zend_Translate de url's meertalig maken :) Dat is de beste oplossing.
 
Jack Sierkstra

Jack Sierkstra

13/08/2011 08:06:36
Quote Anchor link
Als ik jou was, zou ik het gewoon bij Engelse benamingen houden.
 

13/08/2011 10:22:03
Quote Anchor link
Waarom? Het is wel handiger met de Controllers en Actions. Maar het is voor een Nederlandse website wel mooier. Toch kwam ik een website tegen die het helemaal (verkeerd) doet, mijndomein.nl. Alles in het Engels...
 
Jack Sierkstra

Jack Sierkstra

13/08/2011 11:23:26
Quote Anchor link
Waarom verkeerd? Dat is gewoon een keuze die je maakt. Ik snap ook niet echt waarom dit van belang is.. Jij gaat toch een website maken waarop jij moet weten wat alles doet? Gebruik gewoon voor hetgeen wat je controller doet, de meest geschikte omschrijving. Zo kan je later (als je er een tijd niet naar gekeken heb) het ook zo weer oppakken, omdat alles duidelijk is.
 
Niels K

Niels K

13/08/2011 11:59:43
Quote Anchor link
Natuurlijk niet voor elke actie een subdomein aanmaken.. Daar wordt je website traag van en je host vind dat ook helemaal niet leuk.

Over meertalig:

Moeten de talen op één site staan of heb je voor elke andere taal een apart domein?

Quote:
Dat is de beste oplossing.

Daar ben ik het niet mee eens, dat licht dus aan de bovenstaande vraag..
Gewijzigd op 13/08/2011 12:13:45 door Niels K
 

13/08/2011 12:19:46
Quote Anchor link
Voor mij is het niet meertalig. Ik gebruik gewoon Zend Framework met Engelse Controllers en Actions. Alleen is dat vanuit SEO optiek net echt netjes voor mijn URL's. Mijn website is alleen in Nederland bereikbaar. Wat kan ik dan het beste doen? Meegaan met SEO, of niet?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.