Verbinding maken en tonen gegevens uit mysql

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

Geert bouckaert

geert bouckaert

17/09/2018 15:38:35
Quote Anchor link
ledenadministratie is eigenlijk een slecht gekozen woord, het zou beter cursisten geweest zijn.
ik weet wel waar je naartoe wilt, er moet in de structuur met verschillende tabellen gewerkt worden die gelink zijn aan elkaar ( 1 op 1, 1 op veel, veel op 1, veel op veel...) dat weet ik nog van mijn tijd in access. meestal is het de syntacs die me ontbreekt, de commando's instructies en de volgordes in php mysql...
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 19:36:13
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

17/09/2018 15:45:23
Quote Anchor link
Analyse en flowchart zijn niet nodig. Gewoon een plan schrijven en met ons delen. Gewoon normaal Nederlands. En hooguit 1 a 2 pagina's op A4 formaat. Dan beschikken wij over meer informatie en kunnen we je beter helpen. Met de syntax kunnen we je prima helpen straks.
 
Geert bouckaert

geert bouckaert

18/09/2018 15:19:23
Quote Anchor link
Ik zoek nu op CRUD, probeer dit zo goed mogelijk uit te pluizen en kom dan terug naar hier voor eventuele extra vragen.


Geert.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/09/2018 12:35:26
Quote Anchor link
CRUD is volgens WIkipedia:

Quote:
CRUD is een afkorting uit de informatica die staat voor de vier basisoperaties die op duurzame gegevens (meestal een database) uitgevoerd kunnen worden. Deze zijn:

Create (of insert): Toevoegen van nieuwe gegevens.
Read (of select): Opvragen van gegevens.
Update: Wijzigen van gegevens.
Delete: Verwijderen van gegevens.

Vrijwel elk softwareprogramma maakt gebruik van de CRUD-functionaliteit.


Hoe je het implementeert, ligt aan je script. Ikzelf gebruik CRUD als rechtensysteem in mijn CMS met enkele aanpassingen, zoals CRUDP, waarbij de P voor Publish staat. Want iets wat gecreëerd is, moet ook nog worden gepubliceerd.
Gewijzigd op 21/09/2018 12:35:54 door - Ariën -
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.