Vervolg file explorere opend niet altijd vensters
Ik ben al een paar maanden bezig met windows 11's probleem dat in dit topic werd beshreven:
https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/windows-11-geopende-tab-switchen-werkt-niet/104909/
Ik heb updatse geprobeerd en alles wat in deze link staat:
https://www.howtogeek.com/fix-hidden-taskbar-icons-windows-11/#:~:text=To%20fix%20the%20taskbar%2C%20start,or%20performing%20a%20clean%20boot.
Het lijkt niet opgelost te worden.
Hier een loom video over waar ik mee te maken krijg:
https://www.loom.com/share/2a55c3753c3f4e5994e45821841eda92?sid=1c49ff92-8ba6-4e31-99de-97058eb48dfd
Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen, want het werkt zo verschrikkelijk
https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/windows-11-geopende-tab-switchen-werkt-niet/104909/
Ik heb updatse geprobeerd en alles wat in deze link staat:
https://www.howtogeek.com/fix-hidden-taskbar-icons-windows-11/#:~:text=To%20fix%20the%20taskbar%2C%20start,or%20performing%20a%20clean%20boot.
Het lijkt niet opgelost te worden.
Hier een loom video over waar ik mee te maken krijg:
https://www.loom.com/share/2a55c3753c3f4e5994e45821841eda92?sid=1c49ff92-8ba6-4e31-99de-97058eb48dfd
Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen, want het werkt zo verschrikkelijk
Probeer een nieuwe gebruiksaccount aan te maken, en kijk of je het probleem daar ook hebt, dat scheelt al een boel mogelijke oorzaken en je beperkt de mogelijke oorzaken in een korte tijd.
Als die nieuwe account het probleem niet heeft, kan je het Windows-profiel verwijderen van de probleemaccount.
Het is wel een botte-bijlmethode, je kunt in plaats daarvan ook op zoek naar registerinstellingen of gewoon het Windows event log of daar behulpzame foutmeldingen in staan, en een beetje goed zoeken op internet.
Werkt ALT + (SHIFT) + TAB nog wel om te wisselen?
Als niets helpt kan je altijd nog kijken of je naar Linux over kunt.
Debian voor niet de nieuwste hardware, of anders bijvoorbeeld Linux Mint.
Want als daar een file explorer niet werkt, heb je keuze uit nog 10 andere windowmanagers.
Als die nieuwe account het probleem niet heeft, kan je het Windows-profiel verwijderen van de probleemaccount.
Het is wel een botte-bijlmethode, je kunt in plaats daarvan ook op zoek naar registerinstellingen of gewoon het Windows event log of daar behulpzame foutmeldingen in staan, en een beetje goed zoeken op internet.
Werkt ALT + (SHIFT) + TAB nog wel om te wisselen?
Als niets helpt kan je altijd nog kijken of je naar Linux over kunt.
Debian voor niet de nieuwste hardware, of anders bijvoorbeeld Linux Mint.
Want als daar een file explorer niet werkt, heb je keuze uit nog 10 andere windowmanagers.
Hallo,
ALT-SHIFT werkt vaak wel, soms ook niet.
Ja ik heb wel een hele linux installeren, maar veel is nu al ingesteld met windows programma's.
Ik moet dan WINe gebruiken en dat is niet voor sit systeem.
Er moet toch wel een oplossing zijn, dit kantoch niet waar zijn dat deze bug blijft bestaan?
Ik heb zelfs een file explorer patch geprobeerd dat switcht naar windows 10 file explorer.
Maar hetzelfde probleem.
ALT-SHIFT werkt vaak wel, soms ook niet.
Ja ik heb wel een hele linux installeren, maar veel is nu al ingesteld met windows programma's.
Ik moet dan WINe gebruiken en dat is niet voor sit systeem.
Er moet toch wel een oplossing zijn, dit kantoch niet waar zijn dat deze bug blijft bestaan?
Ik heb zelfs een file explorer patch geprobeerd dat switcht naar windows 10 file explorer.
Maar hetzelfde probleem.
Je hebt niet uitgeprobeerd of het aan het windows-profiel ligt?
En je hebt ook nog niet gekeken in het Windows event log?
En je hebt ook nog niet gekeken in het Windows event log?
Ik heb een ander windows profiel gemaakt, via microsift account meost dit
FOut in de log die terugkomt:
veel andere terugkomende error is:
Deze blijven voorkomen.
FOut in de log die terugkomt:
Quote:
Faulting application name: ACCStd.exe, version: 4.0.3054.0, time stamp: 0x63dca85b
Faulting module name: unknown, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x00000000
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x00007ff9968c72d7
Faulting process id: 0x0x1BB0
Faulting application start time: 0x0x1DAA70791C36035
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\ACCStd.exe
Faulting module path: unknown
Report Id: 8ca34265-93fc-42eb-99e9-fb0482c5d6e7
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:
Faulting module name: unknown, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x00000000
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x00007ff9968c72d7
Faulting process id: 0x0x1BB0
Faulting application start time: 0x0x1DAA70791C36035
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\ACCStd.exe
Faulting module path: unknown
Report Id: 8ca34265-93fc-42eb-99e9-fb0482c5d6e7
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:
Quote:
A fatal error occurred while creating a TLS client credential. The internal error state is 10013.
The SSPI client process is svchost (PID: 22404).
The SSPI client process is svchost (PID: 22404).
veel andere terugkomende error is:
Quote:
Metadata staging failed, result=0x80070490 for container '{056018F3-EA11-DE01-11C1-516050C076BC}'
Deze blijven voorkomen.
En heb je iets kunnen vinden op internet over die foutmeldingen?
Wat heb je geprobeerd?
Bijvoorbeeld een herinstallatie of het terugzetten van het originele fabrieksimage?
De reden dat ik deze dingen vraag is dat ik zelf niet in de gelegenheid ben om het probleem voor je op te lossen.
Ik kan hooguit alleen tips geven voor een oplossingsrichting.
Tenzij er op PHPHulp nog iemand anders is die wel helemaal in Windows 11 zit?
(Zelf ben ik afgehaakt na Windows 8.1, met dat mallotige startmenu met tegels.. op een 4k scherm!)
Wat heb je geprobeerd?
Bijvoorbeeld een herinstallatie of het terugzetten van het originele fabrieksimage?
De reden dat ik deze dingen vraag is dat ik zelf niet in de gelegenheid ben om het probleem voor je op te lossen.
Ik kan hooguit alleen tips geven voor een oplossingsrichting.
Tenzij er op PHPHulp nog iemand anders is die wel helemaal in Windows 11 zit?
(Zelf ben ik afgehaakt na Windows 8.1, met dat mallotige startmenu met tegels.. op een 4k scherm!)
Wat is nu eigenlijk precies het probleem? Ik zie wat snel geklik in dat filmpje, maar het is me niet duidelijk wat er verkeerd gaat. Misschien kun je een wat duidelijker filmpje maken en wat langzamer klikken, zodat fatsoenlijk te zien is wat er gebeurt?
Nou in het filmpje is te zien dat wanneer ik een venster aaklik, deze niet open gaat. Dat is dus ook het hele probleem.
Ik heb de errors onderzocht.
ACCStd.exe is verwijderd, maar probleem niet opgelost. De rest kom ik niet uit.
Ik probeer de fabrieksinstellingen terug te zetten
Ik heb de errors onderzocht.
ACCStd.exe is verwijderd, maar probleem niet opgelost. De rest kom ik niet uit.
Ik probeer de fabrieksinstellingen terug te zetten
Ik heb je filmpje nog even bekeken. Het valt me op dat het niet lijkt te werken als je op 'inc' klikt. Ik zie ook dat er 2 vensters (dezelfde?) zijn met die naam. Kan het zijn dat het niet werkt op het moment dat beide vensters dezelfde naam hebben en/of naar dezelfde locatie verwijzen? Dat ie dan niet weet welk venster ie moet openen? Probeer dit eens te testen?
Dat is getest. Het is al maanden een probleem met meerdere vensters, die verschillende namen hebben.
Ik heb nu een nieuwe repair update gedaan en het lijkt nu te werken, maar weet niet voor hoe lang.
Ik heb nu een nieuwe repair update gedaan en het lijkt nu te werken, maar weet niet voor hoe lang.
Oké. Succes ermee. :)
Dank je!