videouploader.tk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

25/12/2017 00:03:01
Quote Anchor link
Algemene beoordeling

- proces video uploaden
- uiterlijk
- wat kan ik er nog aan toevoegen?

Test website: http://videouploader.tk/

PS: video uploaden mag uiteraard!
Gewijzigd op 25/12/2017 00:09:31 door
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 02:01:47
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/12/2017 00:23:18
Quote Anchor link
Leuk gemaakt, echter oogt het vrij simpel en is het niet responsive. Ook kan ik ook afbeeldingen uploaden, wat niet lijkt te horen. Hopelijk GEEN scripts, wat ik niet heb uitgetest.

Ook mis ik de voorwaarden voor je site, want het lijkt mij niet de bedoeling om auteursrechtelijke video's te uploaden. Hoe ga je dit tegen? Onthoud wel dat jij verantwoordelijk wordt gesteld.

En wat maakt dit beter dan Dailymotion, Vimeo en YouTube?

Ik neem aan dat het puur een oefenprojectje is?

Toevoeging op 25/12/2017 09:50:08:

De website is nu offline?
Gewijzigd op 25/12/2017 00:27:52 door - Ariën -
 

25/12/2017 14:46:50
Quote Anchor link
Dit is een oefenprojectje.

Ja, iemand heeft een bestand geupload waardoor de site plat lag.

Er is dus nog werk aan de winkel.
Gewijzigd op 25/12/2017 14:47:10 door
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/12/2017 14:57:37
Quote Anchor link
Daar had ik je geloof ik in een vorig topic al gewaarschuwd ;-)
 

15/01/2018 17:55:39
Quote Anchor link
Nu kan je alleen MP4 bestanden uploaden.

http://videouploader.tk/
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/01/2018 18:10:26
Quote Anchor link
Maar ik kan wel andere video's overschrijven.
Lijkt mij niet de bedoeling.

En exit() en die() is niet netjes.
Gewijzigd op 15/01/2018 18:12:45 door - Ariën -
 

19/01/2018 12:31:28
Quote Anchor link
Hoi Allen,

Iemand dit die PHP script op een nettere manier kan schrijven?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php
if(isset($_POST['submit']))
{

     $name = $_FILES['file']['name'];
      $temp = $_FILES['file']['tmp_name'];
    $filetype = $_FILES['file']['type'];

    if ($filetype != 'video/mp4') {
    exit('<center>Stop, only MP4!</center>');
    }

    move_uploaded_file($temp,"uploaded/".$name);
    $url = "http://videouploader.tk/uploaded/$name";
  
    $db->query("INSERT INTO `videos` VALUES ('','$name','$url')");

    $query = $db->query("SELECT * FROM videos WHERE name = '".$name."'");
    $row = $query->fetch_assoc();
    echo "<center>Your upload is created <a href='watch.php?id=".$row['id']. "' target='blank_'>CLICK</a></center>";
}

?>


Mvg,
Mitchell

Edit:
Ik heb code-tags geplaatst. Gelieve dit in het vervolg zelf toe te voegen aan je bericht.
Zie ook: Veel gestelde vragen: Welke UBB-codes kan ik gebruiken.
Gewijzigd op 19/01/2018 13:25:12 door - Ariën -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

19/01/2018 13:27:43
Quote Anchor link
- controleer of de REQUEST_METHOD POST is, maar doe dit niet door middel van controleren op het bestaan van de naam van een submitknop
- je controleert niet of $_FILES fouten bevat
- je controleert niet of het opgegeven MIME-formaat (vaak enkel gebaseerd op extentie) wel juist is, hier bestaan libraries voor volgens mij, die met een zekere mate van waarschijnlijkheid kunnen vertellen van wat voor MIME-formaat een bestand daadwerkelijk is
- escaping van de DATA in de SQL statements ontbreekt volledig
- je maakt een volledige URL aan ($url), waarom niet gewoon een random naam/hash als een soort tinyurl naar het bestand? wat als de site straks verhuist? zorg dat je site/data verplaatsbaar is en blijft
- je maakt een volledige URL aan ($url), maar verwijst dan naar het bestand via een id (watch.php)? wat is dan het verschil tussen deze twee URLs?
- hoe zit het met eigenaarschap van de video's? kan iemand nog iets aanpassen of verwijderen?
Gewijzigd op 19/01/2018 13:37:40 door Thomas van den Heuvel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/01/2018 13:39:39
Quote Anchor link
Ik zou allereerst niet alleen op je MIME-type controleren, want je bent daarmee nog steeds behoorlijk vatbaar voor hacks. Je moet minimaal ook op de extensie controleren, en dan ook het laatste deel achter de punt.
Ook raad ik aan om elke video te voorzien van een unieke bestandsnaaam, en niet de naam die iemand zelf bedenkt. Hiermee is het nu mogelijk om video's te overschrijven, wat zeker niet wenselijk is. Een controle met file_exist() zou ook kunnen, maar een unieke naam lijkt mij het veiligste.
Zie ook: https://www.acunetix.com/websitesecurity/upload-forms-threat/


Ook is je foutafhandeling afwezig. Stel dat je geen schrijfrechten hebt, of dat het bestand te groot is. De upload stopt, maar de data wordt gewoon in de database geschreven en iedereen ziet een video niet werkt, omdat die niet bestaat! Dus zorg voor goede foutafhandeling. In de $_FILES['file']['error'] staat ook statuscodes vermeld na een upload. Hier kan je aan afleiden of de upload gelukt is of juist niet en wat de reden daarvan in. En dan kan je dit loggen, of aan de gebruiker mededelen (net wat relevant is voor hem, want issues met schrijfrechten zijn voor hem niet interessant en dus kan je beter een algemene melding geven over een technische fout).
Uiteraard log je alle fouten netjes. Ideaal als je gebruiker komt klagen over zijn/haar upload die niet werkte.

Ikzelf gebruik in mijn eigen CMS de Verot-class voor uploaden. Deze is zeer veilig en kent diverse handige opties en alles is ingebouwd, en standaard is hij ook zeer veilig naar mijn mening.

Dus genoeg werk om je script aan te pakken.

Als je het helemaal mooi wilt doen, dan gebruik je ook meteen ffmpeg om video's mee te converteren naar mp4. Als iemand nu een wmv of asf upload, dan kan je dit meteen omzetten naar mp4. Verder kan je ook verschillende resoluties genereren van je video's. Ideaal voor mensen op mobieltjes, zodat ze niet teveel bandbreedte gebruiken.

Wat ik ook kan aanraden is een goede player, zoals JWplayer of Video.js. De laatste gebruik ik en daar ben ik tevreden over.
 
Hans De Ridder

Hans De Ridder

19/01/2018 16:20:15
Quote Anchor link
Ik weet niet of je echt de video's wilt opslaan.
Kost behoorlijk wat geheugenruimte en laadtijd op de server.
Daarnaast krijg je te maken met rechthebbenden.
En de Stichting Brein (Antipiracy tegenwoordig) is daar echt streng mee.
En zoals aangegeven ook nog de voorwaarden om te kunnen uploaden.
Ik ben zelf met website bezig waar youtube linkjes in lijst geplaatst kunnen worden.
De benodigde gegevens worden eruit gevist (de VIDEO_ID's).
En met een regel maak je een afspeelbare anonieme embedded speellijst.
Youtube levert ook de afbeeldingen om op de website te plaatsen.
Zodat de video pas geladen wordt als er op geklikt wordt.
Wil je meer? er is ook een Youtube api bij github.

Dit is voorbeeld van Elvis die je in de browser kunt afspelen, maar ook op de site:
https://www.youtube.com/embed/VIDEO_ID?playlist=PU5xxh5UX4U,Yf2KtxEtsEM,e8jAqvmnsIk,SBmAPYkPeYU,BeTurYZuY4A

Je zier hier ook echter de minnen. Een youtubeaccount kan instellen om embedded te blokken.
En er zijn landen die bepaalde video's niet tonen. Of uitsluitend in youtube zelf.
Maar bij eigen leden heb je daar geen last van uiteraard.
Gewijzigd op 19/01/2018 16:24:56 door Hans De Ridder
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/01/2018 16:40:02
Quote Anchor link
Het is niet alleen Brein die er streng mee is, maar ook andere partijen zoals film- en platenmaatschappijen.

Het zou vervelend zijn als jij of je hosting opeens een flinke rekening van vele honderden euro's zou krijgen van een groot bedrijf. Jij bent namelijk aansprakelijk hiervoor omdat jij de video's bewaart. En een DCMA-formuliertje gaat je echt niet helpen om je tegen deze grote bedrijven te beschermen.

Dus denk er goed over na. Want nu waag je je op zeer glas ijs, en het is zonde en jammer als je door een flinke claim onderuit zou gaan.

Ik begrijp dat dit een leuke oefening voor je is, maar zet het liever niet publiek, of je moet echt een zeer goede moderatie achter de hand hebben om elke video te controleren op de rechten. Bij YouTube gebeurt dit automatisch via een 'fingerprint-systeem' plus dat zij miljoenen dollars uitgeven om video's te mogen plaatsen (daarom kunnen wij daar gewoon genieten van de muziek van onder meer Ed Sheeran, Eminem, Taylor Swift, Image Dragons, Bruno Mars en Katy Perry).
Gewijzigd op 19/01/2018 16:41:29 door - Ariën -
 
Hans De Ridder

Hans De Ridder

19/01/2018 16:46:11
Quote Anchor link
Zelfs youtube heeft leveringsvoorwaarden voor je account.
En je kunt zelfs ook aansprakelijk worden gesteld, ondanks dat Youtube rechten betaalt.
Meestal krijg je eerst netjes bericht om de video te verwijderen.
Maar heb toch in de artiestenwereld meegemaakt dat echt de rechten geschonden werden door
liedje te zingen van een ander. Je kunt gepakt worden op tekst, beeld, orkestband, enz.
Ook youtube is geen vrijbrief om te doen wat je goeddunkt.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/01/2018 17:17:39
Quote Anchor link
Klopt, maar afhankelijk van de contracten die YouTube heeft getekend is het afhankelijk wat een rechthebbende tegen jouw gemaakte inbreuk gaat doen. In veel gevallen zetten ze enkele de 'monitizing' uit, zodat je er niet meer aan kan verdienen, en zie je er reclames op. Maar in sommige gevallen kan het een strike opleveren.

Maar dan moet je eerst wel gewaarschuwd zijn.
 
Hans De Ridder

Hans De Ridder

26/01/2018 13:31:53
Quote Anchor link
Ik ben wat voorwerk aan het doen voor mijn youtubes.
Nu kreeg ik in de console de foutmelding:

Failed to load https://googleads.g.doubleclick.net/pagead/id?exp=nomnom: Redirect from 'https://googleads.g.doubleclick.net/pagead/id?exp=nomnom' to 'data:text;charset=utf-8,' has been blocked by CORS policy: No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource. Origin 'https://www.youtube.com' is therefore not allowed access.

De ads worden bij mij tegengehouden door de addblocker.
Moet ik me iets aantrekken van die melding?
Want scriptje werkt prima.
En niet iedereen zal in broswer bij de console gaan kijken of iets mag...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/01/2018 13:50:34
Quote Anchor link
Je laadt iets van een externe site in wat niet mag. Dus het is verstandig om dit op te lossen. Kan je uitleggen wat je precies doet?
 
Hans De Ridder

Hans De Ridder

26/01/2018 13:55:22
Quote Anchor link
Normaal krijg je een reclame filmpje vooraf aan je gewenste youtube.
(Ik heb begrepen dat Google daar mee stopt)
En waarschijnlijk zit er ook een balkje in de video.
De geinstalleerde addblocker op mijn PC houdt dat tegen.
Voor mij prima, maar voor de reclame van youtube minder, haha.


Toevoeging op 26/01/2018 14:01:10:

Ook de video's die je uitsluitend in volledig scherm mag zien, doen het prima.
In scriptje heb ik vooral de lengte van de video nodig.
Maar dat werkt niet.
Script is gevonden hoor.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php
    $url
= 'https://www.youtube.com/watch?v=vdufteeVZyo';

$data = json_decode(file_get_contents('http://api.rest7.com/v1/youtube_info.php?url=' . $url));

if (@$data->success !== 1)
{

    die('Failed');
}

//echo 'Video ID=' . $data->id . '<br>';
echo 'Title=' . $data->title . '<br>';
echo 'Duration sec=' . $data->duration. '<br>';
//echo 'Thumbnail 1 URL=' . $data->thumb1_url . '<br>';
//rest of the thumbnails:

echo '<pre>';
print_r($data);

    preg_match('/[\\?\\&]v=([^\\?\\&]+)/', $url, $matches);
    $id = $matches[1];
    $width = '800px';
    $height = '450px';
?>

<html>
<body>
<iframe id="ytplayer" type="text/html" width="<?php echo $width ?>" height="<?php echo $height ?>"
    src="https://www.youtube.com/embed/<?php echo $id ?>?rel=0&showinfo=0&color=white&iv_load_policy=3"
    frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
</body>
</html>
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/01/2018 14:19:13
Quote Anchor link
Waarom gebruik je niet de rechtstreekse Youtube API?
 
Hans De Ridder

Hans De Ridder

26/01/2018 14:28:54
Quote Anchor link
Als ik het goed begrijp, dan is de Youtube API beperkt tot 50 video's.
Dan moet ik weer wat verzinnen om daarna weer een nieuwe lijst in te geven van 50.
Ik had een embedded versie. Maar die blokkeert wel de fimpjes en de verboden video's.
Dan moeten die op volledig beeld worden afgespeeld.
Dus ben nu aan het kijken wat de beste optie is om max. 200 video's af te spelen.
Zoveel kunnen leden per categorie max. ingeven.
Dat is/was ook de limiet die youtube heeft/had.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/01/2018 15:01:16
Quote Anchor link
Waar heb je die limiet gevonden? Ik kan er niks over vinden. Ikzelf heb afspeellijsten met 300 video's aan muziek.

Leg anders even uit wat je precies wilt bouwen.
 
Hans De Ridder

Hans De Ridder

26/01/2018 15:22:40
Quote Anchor link
Heb wel wat gelezen dat Youtube de limieten heeft losgelaten of verhoogt.
Ik werk met allemaal losse video ID's.
Er worden door leden allemaal persoonlijke lijsten aangelegd. (kopieren/plakken)
Die video ID's sla ik allemaal op per lid en per categorie.
Dat is allemaal klaar.
Ik verwerkte het als volgt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
https://www.youtube.com/embed/VIDEO_ID?playlist=PU5xxh5UX4U,Yf2KtxEtsEM,e8jAqvmnsIk,SBmAPYkPeYU,BeTurYZuY4A

Dit kan bij mij gaan tot 200 video's.
En die draaide ik via embed player.

Je kunt die link ook rechtstreeks in je browser stoppen.
Dan zie je dus dat aantal video's geblokkeerd zijn.
Terwijl ze wel in volledig scherm afspelen.

Ik moet de API nog eens bekijken.
Geloof dat die speelt met echte afspeellijsten, die je via youtube zelf maakt.
Dat doe ik dus niet.
Maar ben aan de studie....
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/01/2018 15:33:35
Quote Anchor link
Je wilt dus dat mensen zelf afspeellijsten op je site kunnen maken met youtube-video's erin? Dan kan je toch die VideoID's opslaan in je database?
Gewijzigd op 26/01/2018 15:34:01 door - Ariën -
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.