Webbased pdf, swf viewer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »
Tom Tom

Tom Tom

03/12/2009 10:47:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een website waarop ik tekeningen (pdf) wil weergeven. Door dit te embedden krijg ik wel een resultaat maar dat is niet naar mijn wens. Hierop heb ik een converter (pdf2swf) gedownload welke de pdf omzet in swf. Met een flash viewer krijg ik al wel een veel mooier resultaat alleen de bestanden worden 2,5 keer zo groot waardoor het gigantisch lang duurt voordat een pagina geladen is.

Heeft iemand misschien suggesties voor andere viewers of een andere oplossing voor mijn probleem?
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 04:32:47
 
TJVB tvb

TJVB tvb

03/12/2009 11:25:00
Quote Anchor link
Als het tekeningen zijn moet je denk ik gaan kijken naar een mogelijkheid om de pdf naar gif/jpeg/png om te zetten en die dan te plaatsen.
 
Tom Tom

Tom Tom

03/12/2009 11:43:00
Quote Anchor link
TJVB schreef op 03.12.2009 11:25:
Als het tekeningen zijn moet je denk ik gaan kijken naar een mogelijkheid om de pdf naar gif/jpeg/png om te zetten en die dan te plaatsen.


Het gaat om autocad tekeningen die opgeslagen zijn als pdf. Als ik deze omzet in een gif, jpeg of png worden de vectoren omgezet in pixels wat ten koste gaat van de scherpte (bij het inzoomen).
 
- Roland -

- Roland -

03/12/2009 12:06:00
Quote Anchor link
Er bestaat een dwg viewer (DWF formaat ?)

als het belangrijk genoeg is laat je mensen die plugin even downloaden


Dat formaat (vector info) is super licht !
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Roland -
 
Tom Tom

Tom Tom

03/12/2009 15:56:00
Quote Anchor link
roland schreef op 03.12.2009 12:06:
Er bestaat een dwg viewer (DWF formaat ?)

als het belangrijk genoeg is laat je mensen die plugin even downloaden


Dat formaat (vector info) is super licht !


DWG formaat ja. Wat voor een viewer bedoel je?
 

03/12/2009 16:02:00
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

03/12/2009 16:02:00
Quote Anchor link
Je hebt ook het SVG formaat, is geloof ik speciaal voor webbrowsers.
Maar pdf -> svg .. weet niet of dat bestaat.
 
Jeroen van ewijk

jeroen van ewijk

03/12/2009 16:43:00
Quote Anchor link
je hoeft niet speciaal een php script te gebruiken als je <a herf="link naar je pdf" target="iframe"</a> dan wordt je pdf in je iframe geladen. of als je hem in een nieuwe pagina wil hebben dan moet je je de target op _blank zetten. ( dit is btw een makkelijke html code ) :):D
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jeroen van ewijk
 
Tom Tom

Tom Tom

07/12/2009 10:39:00
Quote Anchor link
Gerben schreef op 03.12.2009 16:02:
Je hebt ook het SVG formaat, is geloof ik speciaal voor webbrowsers.
Maar pdf -> svg .. weet niet of dat bestaat.


De pdf printer die ik gebruik kan ook printen naar SVG formaat. Helaas worden de bestanden daarmee nog steeds te groot (welliswaar minder groot dan bij SWF formaat).

Iemand anders nog een suggestie?
 
Leen M

Leen M

07/12/2009 11:15:00
Quote Anchor link
Om .dwg tekeningen te verspreiden is het .dwf formaat bedacht. Kijk eens naar http://freewheel.autodesk.com/. Ik heb het niet uitgezocht, maar dit lijkt mij wat je nodig hebt:

Quote:
Autodesk Freewheel is an Ajax (Asynchronous JavaScript and XML) based web service/application built to provide CAD model viewing, printing and collaboration, through the dynamic rendering of DWF file data and graphics information. You can think of Freewheel as a set of componentized Web Services and JavaScript frameworks. Together these components make up the Interactive Ajax DWF Viewer.

Quote:
Display interactive 2D and 3D CAD designs without requiring your visitors to download special viewing software.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leen M
 
Tom Tom

Tom Tom

07/12/2009 11:39:00
Quote Anchor link
Leen schreef op 07.12.2009 11:15:
Om .dwg tekeningen te verspreiden is het .dwf formaat bedacht. Kijk eens naar http://freewheel.autodesk.com/. Ik heb het niet uitgezocht, maar dit lijkt mij wat je nodig hebt:

Quote:
Autodesk Freewheel is an Ajax (Asynchronous JavaScript and XML) based web service/application built to provide CAD model viewing, printing and collaboration, through the dynamic rendering of DWF file data and graphics information. You can think of Freewheel as a set of componentized Web Services and JavaScript frameworks. Together these components make up the Interactive Ajax DWF Viewer.

Quote:
Display interactive 2D and 3D CAD designs without requiring your visitors to download special viewing software.


Oke, bedankt. Ik ga het bekijken!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.