Website Mentor

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Bernhard G

Bernhard G

30/07/2015 15:54:16
Quote Anchor link
Daar heb ik inderdaad niet veel aan.

Toch bedankt voor het meedenken.
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 09:07:21
 

30/07/2015 16:11:44
Quote Anchor link
Wat de topicstarter hier aan heeft?

de topicstarter heeft geen ervaring in zijn topic te lezen.
Bij die link kan je een gratis blog, wordpress of drupal enzo aanvragen.

Wat zou de topicstarter daar nou aan hebben he?
 
Bernhard G

Bernhard G

30/07/2015 20:32:59
Quote Anchor link
Hi,

Ben ik weer.

Hoe kan ik nu mijn website op MAMP installeren?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/07/2015 21:29:44
Quote Anchor link
Als je MAMP hebt draaien, dan kan je op http://localhost:8888 deze webserver benaderen.
De documentroot, waar je alle -voor de webserver publieke- bestanden in moet plaatsen bevindt zich op: /Applications/MAMP/htdocs.

Als je daar een map /test aanmaakt met daarin een bestand genaamd 'index.php', dan kan je deze via: http://localhost:8888/test oproepen. Net als bij een websitehosting.....
 
Bernhard G

Bernhard G

30/07/2015 22:56:50
Quote Anchor link
Super het werkt!

Hoe krijg ik het nu op mijn website?

Zeg maar; ik typ mijn url in en krijg dan de te zien wat ik in het .php bestand gemaakt heb.
Dan heb ik het totaaloverzicht en kan ik gaan proberen mijn doel te programeren haha
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/07/2015 23:13:56
Quote Anchor link
Wat je nu hebt is een lokale webserver/websiteomgeving waar anderen niet bij kunnen. Voor ontwikkeling is het verder ideaal.

Ik weet niet of je al ergens webhosting hebt, maar dan kan je het via FTP daar uploaden.
Anders kan je ook MAMP publiekelijk open zetten door in je router je poort 8888 van je interne IP-adres door te sturen naar WAN (portforwarding). Persoonlijk raad ik dit niet aan vanwege veiligheid.
 
Bernhard G

Bernhard G

30/07/2015 23:18:02
Quote Anchor link
Ik heb al een websiteomgeving/server. Moet ik daar een nieuwFTP account aanmaken? En zo ja, wat moet ik daar precies invullen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/07/2015 23:20:04
Quote Anchor link
Als je een lokale MAMP-server hebt heb je geen FTP nodig, want je werkt dan al op dezelfde computer. Als je op een andere computer werkt, dan moet je een FTP-server opzetten, of een ander remote-desktop programma. Voor Mac heb ik daar geen ervaring mee.
Gewijzigd op 30/07/2015 23:21:15 door - Ariën -
 
Bernhard G

Bernhard G

30/07/2015 23:34:18
Quote Anchor link
wat ik wil is mijn resultaten .php bestand zichtbaar krijgen op mijn website. dan ga ik verderwerken via deze pc maar weet ik wanneer ik iets wil laten zien hoe ik het er op vertoond krijg.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/07/2015 23:36:03
Quote Anchor link
Maar heb je al een webhosting ergens? Of wil je jouw webserver op jouw PC open zetten voor de buitenwereld?
Lokaal kan je via http://localhost:8888 je site benaderen.
 
Bernhard G

Bernhard G

30/07/2015 23:39:18
Quote Anchor link
ja lokaal is me gelukt. Ik heb webhosting bij iXL hosting
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/07/2015 23:41:00
Quote Anchor link
Dan zul je het moeten uploaden naar hun webhosting-ruimte toe.
 
Bernhard G

Bernhard G

31/07/2015 08:49:42
Quote Anchor link
Goedemorgen,


Ik ben weer wat verder alleen resulteert dat weer in een aantal vragen.

Ik kan het .php bestand weergeven op mijn pagina alleen nog niet op de homepage. nu is het URL/test.php vannacht dacht ik dat dit misschien komt door dat ik het bestand index.php moet noemen, kan dit kloppen?

Nu gaat het programmeren beginnen. Ik vroeg me af of er gratis .php codes zijn waarmee je een soort basis website kan neerzetten om van daaruit verder te bouwen.

Tot slot vroeg ik me af of er .php codes zijn van hele stukken website zoals een bestelformulier.

Alvast bedankt.

PS. ik lees ook veel over CSS kan iemand vertellen wat dat precies is en heeft iemand er een praktijk voorbeeld van?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/07/2015 09:01:38
Quote Anchor link
Als je een bestand index.php (of .html zonder gebruik van PHP) noemt, dan volstaat het om bij uitvoer alleen de directory aan te roepen:

www.domein.nl/test/index.php -> www.domein.nl/test

Anders moet je wel de bestandsnaaam van het PHPscript meegeven in de URL:
www.domein.nl/test/doe_iets.php

De beste manier om PHP te gebruiken voor je eigen website is door het te leren en vooral om te proberen. Er zijn tal van tutorials hierover:
http://phptuts.nl/view/39/
http://www.codeacademy.com

En natuurlijk voor tekst en uitleg de manual op http://www.php.net

Kant en klare pakketten kan je ook downloaden, maar je kan niet alles wat je vindt zomaar eventjes combineren.
Gewijzigd op 31/07/2015 09:04:55 door - Ariën -
 
Bernhard G

Bernhard G

31/07/2015 09:13:01
Quote Anchor link
En hoe moet ik het bestand dan noemen of waar moet ik het opslaan als ik het onder de homepage wil hangen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/07/2015 09:20:44
Quote Anchor link
Over de bestandsnaam mag je je eigen vrijheid geven, zolang je voor PHP maar wel de '.php'-extentie gebruikt. Let wel op hoofdlettergevoeligheid.
Gewijzigd op 31/07/2015 09:21:07 door - Ariën -
 
Bernhard G

Bernhard G

31/07/2015 09:24:05
Quote Anchor link
Sorry ik stel de vraag denk ik verkeerd.

Ik kan de pagina prima oproepen als ik de url/titelbestand in type. Alleen nu wil ik alleen de URL intypen zonder iets achter de backslash. Waar moet ik het bestand dan uploaden of hoe moet ik het bestand dan noemen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/07/2015 09:25:54
Quote Anchor link
Dan heet het index.php die je dan in die directory uploadt.
Gewijzigd op 31/07/2015 09:26:07 door - Ariën -
 
Bernhard G

Bernhard G

31/07/2015 11:02:36
Quote Anchor link
Oke super! Dan hebben mijn nachtelijke gedachtes mij niet in de steek gelaten. Ik ga er zondag mee verder. Voor nu weer bedankt en waarschijnlijk tot zondag ;-).

Geniet van je weekend!
 
Tortuga web

tortuga web

31/07/2015 18:08:15
Quote Anchor link
Als ik het zo lees, begin je echt helemaal vanaf 0. Dan zal je toch eerst moeten beginnen bij het begin, dus HTML en CSS. Kijk eens hier: http://www.w3schools.com
Begin bij HTML, voeg CSS toe en duik dan in PHP.
En verder gewoon googelen, dan vind je heel veel hulp.
De basis vanaf het begin leren heeft als groot voordeel dat je dan altijd weet wat je doet, wat er kan en begrijp je kant en klaar pakketten ook veel beter en kun je eigen aanpassingen makkelijker doorvoeren.
Succes
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.