website namaken html css

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java ontwikkelaar (260755:1)

Op korte termijn zijn wij voor het Serviceteam Integratie op zoek naar een Programmeur/Technisch Ontwerper Java (M/V), waarbij affiniteit met beheerwerkzaamheden buiten de eigen comfortzone gevraagd wordt. Je maakt deel uit van een gedreven, ondernemend team van professionals dat voor DUO verantwoordelijk is voor beheer en ontwikkeling van tools in de integratie stack waaronder zowel de interne als externe berichtenuitwisseling (ESB, MQ, Datapower, Axway) als bestandsuitwisselingen (SFTP, SSH). Je kunt goed de architectuur interpreteren, implementeren en bewaken. Jij draagt zelf bij aan het creëren van jouw ideale werkomgeving, waarin je samen met collega’s werkt aan het optimaliseren van de taken.

Bekijk vacature »

Team Lead PHP

Als Tech Lead zorg voor een glimlach op het gezicht van onze klanten door geweldige software af te leveren. Hoe word ik Team Lead PHP bij Coolblue? Als Team Lead PHP bouw en leid je een team dat uitblinkt in het leveren van hoogwaardige en kostenefficiënte software. Je ondersteunt teamleden bij het afbakenen van hun doelen en met de aanpak om ze te behalen. Als Tech Lead zorg voor een glimlach op het gezicht van onze klanten door geweldige software af te leveren en een effectief team op te bouwen. ‘’Ook Team Lead PHP worden bij Coolblue? Else de Boer

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer voor zakelijke vergelijk

Dutch is mandatory for this position. Als Full Stack C#.NET Developer zorg jij ervoor dat het vergelijkingsplatform over de nieuwste functionaliteiten beschikt. Deze applicatie ondersteunt assurantiekantoren in het inzichtelijk maken en vergelijken van verschillende verzekeringsproducenten. Denk hierbij aan de meest actuele gegevens over premies en voorwaarden. Dit doen zij volledig onafhankelijk. Als Developer ben je bedreven in het samenvoegen van verschillende web services en databasen. Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor het volledige ontwikkeltraject. Je schakelt makkelijk met verschillende afdelingen over bestaande en nieuw te ontwikkelen functionaliteiten. Naast het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten, zal je ook de bestaande

Bekijk vacature »

Erv.Software Ontwikkelaar voor slimme oplossingen

Dutch is mandatory for this position. Ervaren Software Ontwikkelaar voor slimme oplossingen binnen de Transport & Logistiek (C#.NET/Azure/65K/R’dam) Jij gaat samen met collega’s (complexe) logistieke vraagstukken oppakken, met als doel slimme software oplossingen te bedenken en te ontwikkelen. Een maaltijd box leverancier van Nederland was op zoek naar een oplossing om hun logistieke processen te optimaliseren en de klantervaring te verbeteren. Hiervoor is een app gebouwd die het hele distributie proces inzichtelijk maakt van magazijn tot bezorger, en van klantenservice tot aan klant. Je kan zien waar welke bezorger zich bevind, maar ook welke tempratuur de producten op dat moment

Bekijk vacature »

Software developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie is een grote, mondiale speler binnen de agrarische sector. Deze organisatie loopt voorop op het gebied van duurzaamheid. Je neemt deel aan Scrum meetings en bent bezig met het opleveren van nieuwe functionaliteiten en processen voor de verschillende afdelingen. Een voorbeeld is dat we vanuit onze agrarische dienst, telers voorzien van een persoonlijk teeltadvies gebaseerd op real-time metingen in het veld gecombineerd met machine learning algoritmes en big-data. En met onze low-code tools en Cloud services bouwen we applicaties voor onze interne klanten en de meer dan 8000 telers. Om ook in de komende 100 jaar succesvol

Bekijk vacature »

Senior fullstack .NET developer

Wil jij samen met gemotiveerde en slimme collega’s bouwen aan ons geavanceerde landschap in Azure? En vind je het ook nog eens leuk om jouw kennis te delen met junior- en medior devs? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: Senior fullstack .NET developer voor ons kantoor in Alkmaar Over de positie: Bij SnelStart werken we in een AGILE-structuur om de productie meer focus en impact te geven. Met je collega’s kom je tot de beste resultaten door onderlinge discussie, goede refinement sessies, reviews en écht teamwork. Je hebt de vrijheid om de dingen te doen zoals jij

Bekijk vacature »

SAP/CRM Developer SAPUI5 Overheid

Bedrijfsomschrijving De organisatie staat voor het leveren van een efficiënte en kwalitatief hoogwaardige salaris- en personeelsadministratie. Je gaat samenwerken met ICT-professionals met uiteenlopende kennis en achtergronden. Hou je van Agile samenwerken en kom je maximaal tot je recht in zelfsturende teams? Dan is dit de plaats waar jouw toekomst ligt. Voor deze functie zijn we op zoek naar een ervaren SAP CRM developer. De kerntaken bestaan uit het maken van een vertaling van de business behoefte naar passende SAP-oplossingen. Je bent daarbij enerzijds in staat om om te gaan met complexe vraagstukken en oplossingen te bedenken die bestaan uit kleine

Bekijk vacature »

Software Developer- C++

Software Developer- C++ EXCITING NEW OPPORTUNITY FOR A LEADING CLIENT DESIGNING AND DEPLOYING SOFTWARE! Must be fluent in Dutch and English Zeist based client Software Developer- C++, GIS Competitive Salary To apply please call 020 800 4990 or email widdowson@searchability.com We are a highly respected and professional software house who create bespoke software solutions for a niche sector. Due to a period of growth we’re looking for a talented C++ Developer to join the team in Zeist. Sourced by: @SearchabilityEU– your 24/7 twitter feed of latest IT vacancies across Europe WHO ARE WE? With a passion for software for over

Bekijk vacature »

DevOps Engineer

DevOps Engineer - Rotterdam / Randstad Functiebeschrijving: Als DevOps engineer ga jij het verschil maken voor miljoenen mensen in Nederland en heb jij direct positieve impact op onze samenleving. Je gaat namelijk werken in het hart van de Digitale overheid. Wat ga je doen? Als DevOps Engineer werk je mee aan het realiseren en door ontwikkelen van mooie en innovatieve oplossingen voor de Nederlandse overheid. Je hebt direct contact met alle stakeholders, waarbij jij zorgt dat requirements (functionele en niet-functionele) worden omgezet in een werkend product. Je bent onderdeel van een DevOps team, waarbij jij naast het ontwikkelen van de

Bekijk vacature »

PHP Developer in centrum Leiden

Bedrijfsomschrijving Voor een tof bedrijf in het centrum van Leiden dat websites en (web)applicaties bouwt, ben ik op zoek naar een Medior/Senior PHP Developer. De projecten zijn hier érg uitdagend en dat mag je doen voor hele mooie opdrachtgevers. Dit bedrijf heeft de toekomst wat betreft E-platforms. Je komt te werken in een klein en sterk team waar jij, met zes collega's, gaat werken binnen PHP. Je overlegt hier met collega's en opdrachtgevers om mee te denken hoe je projecten gaat aanvliegen. De producten die ze maken zijn van hoge kwaliteit en dat geldt zowel op technisch als creatief vlak.

Bekijk vacature »

Business Intelligence Developer

Bring your expertise in Business Intelligence and step into a hands-on working relationship with business users and management at various levels within the organization to understand business process requirements, develop functional designs, translate them into business systems technical requirements/designs in order to implement Business Intelligence solutions within the organization. You will be part of the Dutch BI team which is in the transition to a department with an International focus. Job Responsibilities Develop advanced BI solutions using the Microsoft on premise and Azure cloud BI stack including, Integration Services / Data Factory, Analysis Services, T-SQL, and Power BI. Analyse, design,

Bekijk vacature »

Senior Business Analyst

Cargill Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 155,000 employees who use new technologies, dynamic insights and over 155 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive. JOB PURPOSE AND IMPACT We seek a Systems and Process Design Analyst III who will analyze business problems to be solved with automated systems. In this role, you will provide technical expertise to identify, evaluate and develop systems and procedures that are cost-effective and meet user requirements. KEY ACCOUNTABILITIES Translate

Bekijk vacature »

Ben jij een intelligente JavaScript Developer?

Bedrijfsomschrijving Soms zie je door de bomen het bos niet meer met al die Front-end vacatures, deze is eigenlijk niet anders maar toch weer wel. Wil je weten waarom? Dan moet je contact met ons opnemen! Hier liggen namelijk kansen die je niet bij elke organisatie tegenkomt... Nieuwsgierig? Lees dan in elk geval de vacature tekst alvast... Functieomschrijving Voor onze opdrachtgever zijn wij opzoek naar ervaren en intelligente Frontend ontwikkelaars met goede NodeJs, AngularJS, ReactJs kennis. Daarnaast is het belangrijk dat je tenminste 4 jaar ervaring hebt in Frontend ontwikkeling en niet bang bent om straks ook nieuwe technieken uit

Bekijk vacature »

Medior Business- en Informatie Analist

Medior Business- en Informatie Analist Functiebeschrijving: Werk jij graag aan vraagstukken en oplossingen binnen de bancaire sector waarmee je onze opdrachtgevers helpt bij hun digitale transformatie? Heb jij ervaring in het werken op het snijvlak tussen business en IT in de financiële sector? Wat ga je doen? Als ervaren Business- en Informatie Analist help jij onze klanten hun doelstellingen te realiseren door analyse en ontwerpen. Jij bent onder meer betrokken bij het inrichten en implementeren van nieuwe IT oplossingen en bancaire producten, reduceren van kosten en risico’s, bedrijfsprocessen en de ondersteunende informatiesystemen. Jij pakt jouw rol in het Scrum team

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Wil jij met ChipSoft impact maken in de zorg met jouw technische kennis als Software Developer? En lijkt het jou uitdagend om innovatieve software te ontwikkelen met de laatste Microsoft-tools en technieken? Wat doe jij als Software Developer? Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in teamverband. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi-tier framework. Tijdens een interne opleiding brengen wij je snel bij hoe je binnen deze architectuur je ontwikkelkunsten kunt

Bekijk vacature »
Sonny van de Berg

Sonny van de Berg

24/07/2011 18:51:17
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wil graag een website laten namaken. Heb al een mooi ontwerp op internet gezien.

Maar wat mag nu wel met betrekking tot:

- Kleurgebruik website
- Positionering van divs enzo
- Logo (nu heb je een soort van vierkant met een B er in in wil in dit vierkantje een G met nog wat leuke dingetejs er om heen)

Mvg Sonny

PHP hulp

PHP hulp

28/01/2021 06:13:35

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

24/07/2011 19:38:22
Quote Anchor link
1 Op 1 kopieeren is gewoon not-done. Delen uit de site kopieeren mag wel.
Kleurstelling mag ook niet hetzelfde zijn. En het logo moet ook anders zijn.
Gewijzigd op 24/07/2011 19:39:55 door - Ariën -

The Force

The Force

24/07/2011 19:38:56
Quote Anchor link
Dat is een grijs gebied. Het is niet zo dat als je dezelfde kleuren gebruikt dat je meteen fout zit. Maar als de makers van de bestaande website je website te veel vinden lijken op die van hen dan kunnen ze je aanklagen. En aangezien je zelf aangeeft dat je die website na wil laten maken lijkt het me dat ze daarin in het gelijk worden gesteld.

Bottom line: ga niet andermans idee/layout stelen. Kom of met een eigen idee en je eigen layout of gun de anderen hun idee.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

24/07/2011 19:40:40
Quote Anchor link
Ik zie regelmatig ook wel eens sites met sliders en andere toffe jQuery effects. Die jat ik soms gewoon. Dat is gewoon open-source.

Uiteraard pas ik wel de stijl aan indien nodig.

Joren de Wit

Joren de Wit

24/07/2011 19:50:30
Quote Anchor link
Daarentegen zijn er ook veel layouts met een licentie waarin staat dat je hem onder bepaalde voorwaarden wel mag gebruiken. Kijk daar dus ook even naar. Dit soort informatie is vaak in de footer (via een linkje) of in de broncode te vinden...

The Force

The Force

24/07/2011 19:57:33
Quote Anchor link
Of vraag de beheerders van de huidige website om goedkeuring ;).

Maarten PHP

Maarten PHP

25/07/2011 10:18:57
Quote Anchor link
Als je een design na-aapt heb ik zo'n gevoel dat ik geen layout heb of een slechte.
Maar als ik er mijn eigen draai aan geef kan het wel.
Gewijzigd op 25/07/2011 10:19:15 door Maarten PHP

Sonny van de Berg

Sonny van de Berg

25/07/2011 11:39:51
Quote Anchor link
Ik ben dus gezig geweest met:

- Deze website gebruiken als voorbeeld
- Divs en HTML code ingedeeld zoals voorbeeld
- Afbeeldingen namgemaakt (iets anders)
- Huisstijl roze naar rood
- Logo zelfde vierkant (maar kan dit nou uniek blijven? Lijkt me niet) Hoe universeel is een vierkant met een hap eruit..
Van de A heb ik een G gemaakt.
- Website is niet 1 op 1 gekopieerd heb em als voorbeeld gebruikt..

En ten slotte hoeveel websites zijn niet hetzelfde qua indeling..

Sta ik in mijn recht? Want heb niet geopieerd..alles is anders alleen lijkt het er erg op..

In de broncode zul je namelijk ook geen overeenkomsten zijn..

Groeten!

Bas IJzelendoorn
Beheerder

Bas IJzelendoorn

25/07/2011 11:54:31
Quote Anchor link
Vraag toestemming aan de eigenaar. Heel simpel niet gevraagd is altijd mis en achter iemand zijn rug om, als ze er dan achter komen ben je gewoon de sjaak. In elk geval als mensen mijn lay-outs zouden kopiëren en ik weet er niets van, dan zal ik tot op het bot gaan om mijn gelijk te zoeken of een gepeperde rekening sturen.

Waarom persee namaak als er al zoveel open source/freeware lay-outs zijn die je gratis kan downloaden. Oke je bent niet uniek maar iemand zijn lay-out namaken is hetzelfde principe.

Inspiratie opdoen van andere websites: 100% voorstander. Zelf het wiel uitvinden is veelal niet de oplossing dus kijken naar andere website is goed. Maar broncode openen, css file en html file kopiëren, Nee!

Een gekopieerde/namaak lay-out is nooit van jou! het is altijd van een ander. Als iemand vraagt aan mij heb je die lay-out zelf gemaakt (dat doe ik ook altijd zelf) zeg ik ja en dat geeft een goed gevoel. Als ik ja zou moeten zeggen over een lay-out die ik na gemaakt heb.. Dan zeg ik ja terwijl het niet zo is?! Dat geeft geen goed gevoel! Vergelijkbaar met: Heb je dat geld zelf verdient bij je bijbaantje? Ja, maar in werkelijkheid gestolen.

Als je een gratis lay-out, script o.i.d. download, laat de copyright erin staan! Het is niet jou werk, het is gratis, be happy dat je het gratis mag gebruiken. Strijk niet zelf met de eer als die niet van jou is.

zelf bouwen geeft een veel beter en vertrouwd gevoel.
Gewijzigd op 25/07/2011 11:56:07 door Bas IJzelendoorn

John Acid

John Acid

25/07/2011 18:18:17
Quote Anchor link
Websites na maken betekent een gebrek aan eigen creativiteit.
Als je een eigen website wilt hebben kun je hem laten maken door iemand die dat wel kan of er zelf een bedenken en maken, zo is hij wel persoonlijk en geen goedkope kopie.
Dat is echter mijn mening en is verder niet beledigend bedoeld ofzo.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

25/07/2011 18:49:20
Quote Anchor link
Sonny van de Berg op 25/07/2011 11:39:51:
Want heb niet geopieerd..alles is anders alleen lijkt het er erg op..

Of alles is anders of hij lijkt er erg op (en dan is die dus gekopieerd).

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.