Website review todolist

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Nicky van boven

nicky van boven

25/08/2011 11:23:49
Quote Anchor link
heey

ik heb een website gemaakt, een to-do list voor je smartphone.
ik heb vooral gelet op de veiligheid en snelheid.
Wat vinden jullie ervan?

http://www.todolist.tk

Graag tips etc.
Oh, en kunnen jullie hem hacken? Laat me weten als er beveiligingsfouten zijn.

mvg,
nick
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 08:50:26
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/08/2011 11:31:05
Quote Anchor link
Als ik een foute inlog opgeef met apostrofjes, dan wordt er bijkbaar addslahes uitgevoerd.

Als ik registreer, waarom zie ik onderaan een inlogformulier. Kan ik direct inloggen dan? Best wel onduidelijk.

En wat is het practische nut? Elke telefoon heeft wel een ToDo-applicatie en mogelijkheid. Waarom zou iemand dan jouw site gebruiken?

Verder is het erg kaal.... Kan wel wat meer kleur in.

3/10
Gewijzigd op 25/08/2011 11:34:03 door - Ariën -
 
Nicky van boven

nicky van boven

25/08/2011 11:47:58
Quote Anchor link
thx voor je feedback

ik heb trouwens een test account gemaakt:
username: demo
password: password
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

25/08/2011 11:49:09
Quote Anchor link
Sorry, niet lullig bedoeld... maar is dit echt serieus?

Je gebruikt frames en tables en css ontbreekt :-s

.. en tja, voor de rest is het gewoon een formuliertje waarvan de invoervelden ook nog eens ongelijk zijn in lengte...
 
Nicky van boven

nicky van boven

25/08/2011 11:57:45
Quote Anchor link
huh? frames?
nee hoor, volgens mij niet.

en de lengtes zijn overal het zelfde volgens mij, behalve voor de login en de daarwerkelijke todolist (die is 35, de rest is 25)

dus ze hebben bijna allemaal lengte 25
Gewijzigd op 25/08/2011 11:58:03 door nicky van boven
 
Joakim Broden

Joakim Broden

25/08/2011 11:59:34
Quote Anchor link
Design, waar is het design?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

25/08/2011 12:02:14
Quote Anchor link
Nicky van boven op 25/08/2011 11:57:45:
huh? frames?
nee hoor, volgens mij niet.

Vreemd, in Firefox geeft ie in de broncode een frameset aan, in IE niet.

Hertog Jan op 25/08/2011 11:59:34:
Design, waar is het design?

Er is geen design :)
 
Nicky van boven

nicky van boven

25/08/2011 12:02:23
Quote Anchor link
maarr.. jullie zijn dus niet echt onder de indruk merk ik..

het doel van het programma is dat het handig, veilig en snel is.
niet een schoonheidsprijs ofzo

ik gebruik hem zelf nu een week ofzo, en ik vind m best wel chill :)
maar misschien is dat omdat ik m zelf heb gemaakt, net zoals het eten lekkerder smaakt als je het zelf maakt :p

Toevoeging op 25/08/2011 12:03:18:

ah! die frameset is van .tk

probeer anders deze url: http://todolist.x10.mx
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/08/2011 12:03:31
Quote Anchor link
Nicky van boven op 25/08/2011 11:57:45:
huh? frames?
nee hoor, volgens mij niet.

en de lengtes zijn overal het zelfde volgens mij, behalve voor de login en de daarwerkelijke todolist (die is 35, de rest is 25)

dus ze hebben bijna allemaal lengte 25

lang leve dot.tk die een cloaked frame gebruikt....

Advies:
- Stap af van tabellen
- Benut CSS, want alle mobile devices kunnen er wel mee overweg
- Zorg voor wat unieks, want wat jouw site kan, kan elke telefoon zelf ook wel
- Neem een goede domeinnaam, en geen cloacked frame.
 
Nicky van boven

nicky van boven

25/08/2011 12:11:16
Quote Anchor link
@Aar: allereerst thx!
Over dat elke telefoon dat kan: Dat klopt, maar, ik heb die site gemaakt, omdat ik vaak wil synchronizen met todolist op mn computer (zit vaak achter mn pc)
dus ik wou een todolist die makkelijk, snel, veilig en online was
ik kan nu met elke computer of telefoon met internet mijn to-do lijst zien

misschien kun je ook wel een todolistje maken op je telefoon, maar op mijn telefoon kan ik die niet online zetten of er snel makkelijk bij
met dat script dat ik heb gemaakt kan dat wel, en reclame vrij.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/08/2011 12:13:25
Quote Anchor link
Maar ook met een layout zal deze snel werken. Als je het maar niet uitbundig bouwt. ;-)
 
Nicky van boven

nicky van boven

25/08/2011 12:14:39
Quote Anchor link
hahahah
jah kweet hij is echt kapotlelijk xD
maar hij doet t wel goed hahahah
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/08/2011 12:17:12
Quote Anchor link
Laat hem dan in het vervolg niet reviewen als design als hij niet 'af' is ;-)
 
Nicky van boven

nicky van boven

25/08/2011 12:21:53
Quote Anchor link
review hoeft toch niet per se op design te slaan?
ik bedoel, dit is een php forum. niet per sé een webdesign forum..
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

25/08/2011 12:51:42
Quote Anchor link
Nicky van boven op 25/08/2011 12:21:53:
review hoeft toch niet per se op design te slaan?
ik bedoel, dit is een php forum. niet per sé een webdesign forum..


Klopt, maar simpel weg dat je in je titel "website review" plaatst kijken we naar het geheel. Pas anders je titel aan ;)

-> waarom gebruik een captcha als je al ingelogd bent?
Gewijzigd op 25/08/2011 12:52:05 door Bas IJzelendoorn
 
Nicky van boven

nicky van boven

25/08/2011 13:18:42
Quote Anchor link
top, bedankt. dank jullie allemaal voor de goede feedback.
goeie van die captcha.. ik ga die denk ik 1x bij de login neerzetten

mvg,
nick
 
TJVB tvb

TJVB tvb

25/08/2011 13:59:31
Quote Anchor link
Wat denk je van bijvoorbeeld Wunderlist? Dat vindt ik voor mijn telefoon wel handiger dan een website (vooral omdat als internet weg valt je gewoon door kunt gaan)
 
Dennis Sluijk

Dennis Sluijk

25/08/2011 15:32:32
Quote Anchor link
Ik schrijf het altijd op mn hand
 
Benny Lava

Benny Lava

25/08/2011 16:16:02
Quote Anchor link
Ik gebruik Gmail en heb een Android telefoon dus maak gebruik van Google's takenlijstje. https://mail.google.com/mail/help/tasks/ zie het nut er dus verder niet van in om dan nogmaals te moeten inloggen op een andere site voor me takenlijst.

Het is een leuk projectje om bezig te zijn met PHP.. Veel publiek zul je er denk ik verder niet mee trekken. ;)
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

25/08/2011 17:43:13
Quote Anchor link
Zo ''secure' is het overigens niet: als ik uitlog en daarna terugblader kan ik rustig nog items toevoegen. Betekent dus dat er geen goede beveiliging/controle is op ingelogd zijn.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

25/08/2011 17:54:40
Quote Anchor link
zeker niet zo secure, kijk maar op de demo pagina
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.