website testen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »
Johan Stroobants

Johan Stroobants

20/06/2014 21:51:51
Quote Anchor link
hallo,

ik heb mijn cms eindelijk bijna af, na 1 jaar hard werk.
Wat vinden jullie ervan?
Willen jullie alle plugins (bvb ghastenboek, comments) testen zodat ik de eventuele fouten er nog kan uithalen. De pagina's worden de komende 5 dagen gelogd op php fouten... dus als jullie willen testen, test er maar op los of als jullie zelf fouten vinden post ze dan maar hier...

http://www.fluxcms.be

het admin gedeelte zal binnekort ook testbaar zijn, het backend gedeelte is 85 % klaar momenteel :)
Gewijzigd op 21/06/2014 19:50:39 door Johan Stroobants
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 23:07:18
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/06/2014 21:54:54
Quote Anchor link
Jammer van die page-refresh, zoals ik al vorige maand aangaf.
Het mag wel een templatekwestie zijn, maar het kan klanten zeker afschrikken.
Gewijzigd op 20/06/2014 21:56:49 door - Ariën -
 
Johan Stroobants

Johan Stroobants

20/06/2014 21:56:19
Quote Anchor link
ik weet het :) maar ik ben nog bezig met de cms af te werken, daarna krijgen de details de afwerking :)
 
- SanThe -

- SanThe -

20/06/2014 21:56:50
Quote Anchor link
Geen Nederlands => abbonement
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/06/2014 21:58:24
Quote Anchor link
Die captcha-code bij het gastenboek kan je beter met AJAX herladen. Op deze manier is je input weg als je erop drukt. Verder is het eigenlijk onnodig omdat de captcha veel te makkelijk te lezen is, waardoor je geen nieuwe hoeft aan te vragen.

Bij het liken:
Quote:
Er kan slechts 1 maal per bezoeker (IP adres) gestemd worden om spam en beinvloeding van het stemmen te voorkomen.

Je weet dat er meerdere PC's op een netwerk kunnen zijn onder 1 IP?
 
Johan Stroobants

Johan Stroobants

20/06/2014 22:01:38
Quote Anchor link
mmmh daar heb je wel een punt, daar ga ik wat aan doen. Bedankt voor de tip. En voor die page-refresh, die is idd afhankelijk van de template die je gebruikt. andere templates refreshen niet en laden ook niet...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/06/2014 22:04:04
Quote Anchor link
Waarom haal je het er niet gewoon uit? Het lijkt mij onnodige eye-candy.
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

20/06/2014 22:12:31
Quote Anchor link
Bij aanmelden nieuwsbrief is dit een geldig e-mailadres: f@fdfsdf
 
Mark Hogeveen

Mark Hogeveen

20/06/2014 22:57:47
Quote Anchor link
Wat een goede captcha zeg, beter dan niks...
Ik denk eerlijk gezegd niet dat een bot hier problemen mee heeft, je kunt beter de code in een echte afbeelding zetten.
Als nu JS uit is, is de veiligheid ook uit.
 
Johan Stroobants

Johan Stroobants

21/06/2014 10:58:02
Quote Anchor link
ik ga werken aan die captcha, tekst in afbeelding en automatische refresh zonder page refresh. Nuttige tips allemaal. bedankt

Toevoeging op 21/06/2014 13:20:32:
Gewijzigd op 21/06/2014 19:51:28 door Johan Stroobants
 

21/06/2014 14:30:59
Quote Anchor link
Ik weet niet of het de bedoeling is maar iemand heeft iets op je homepage aangepast. Je zei ook dat je het backend open zou stellen maar wat zijn de login gegevens?
 
Johan Stroobants

Johan Stroobants

21/06/2014 14:56:35
Quote Anchor link
ja idd, iedereen mag de cms testen
Gewijzigd op 21/06/2014 19:51:04 door Johan Stroobants
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

21/06/2014 14:58:17
Quote Anchor link
werkt niet....
 
Johan Stroobants

Johan Stroobants

21/06/2014 15:12:28
Quote Anchor link
bij mij werkt het gewoon
 

21/06/2014 15:16:58
Quote Anchor link
bij mij ook
 
Willem Liu

Willem Liu

21/06/2014 15:21:17
Quote Anchor link
Het inloggen in de admin lukt niet. Maar nu alvast een opmerking.
De labels Gebruikersnaam en Wachtwoord lijken nu meer op knoppen dan labels. Mijn eerste intentie was om erop de klikken om te kijken wat er zou gebeuren.
Wellicht kan je het anders stijlen waardoor het meer op labels lijkt.

Toevoeging op 21/06/2014 15:29:09:

Wat me verder opvalt is dat je CSS en JavaScript inline zijn gedeclareert op de pagina. Heb je dit met een reden gedaan?
Persoonlijk zou ik de CSS en JavaScript in ieder geval door een minifier heen halen om de grootte ervan te beperken. Als je CSS erg groot is dan kan het ook nuttig zijn om deze in een aparte CSS file te houden. Dan kan de webbrowser de HTML eerst interpreteren zodat de gebruiker in ieder geval al een pagina ziet alvorens de CSS wordt geintrepeteerd en opgemaakt.

Mocht je ervoor kiezen om de JavaScript in een aparte geminified bestand te laden dan kan het volgende handig zijn. JavaScript includen aan het eind van de body ipv in de head gedeelte van de HTML bevordert de snelheid waarmee de pagina wordt geladen.
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

21/06/2014 17:06:16
Quote Anchor link
En ik irriteer me mateloos aan die loading image elke keer bij het laden van de pagina waar Aar zei.
Haal het ook uit de admin, vind denk ik iedereen beter.
 
Willem Liu

Willem Liu

23/06/2014 22:49:49
Quote Anchor link
Nick Dijkstra op 21/06/2014 17:06:16:
En ik irriteer me mateloos aan die loading image elke keer bij het laden van de pagina waar Aar zei.
Haal het ook uit de admin, vind denk ik iedereen beter.


Hier ben ik het ook zeker mee eens. Als het inladen van je pagina daadwerkelijk lang duurt dan kan je een loader tonen. Maar in dit voorbeeld is het vrij zinloos en het geeft de bezoeker het gevoel dat het lang duurt om naar de volgende pagina te gaan, wat trouwens ook zo is, want de loader kost ook tijd.
Wellicht kan je de loader gif weglaten en de fade-in wel behouden.

Ik moet er wel bij vermelden dat Google de fade-in voorheen ook heeft geprobeerd, maar niet veel daarna de fade-in weer heeft weggehaald. Waarschijnlijk hebben zij geconstateerd dat bezoekers de fade-in niet op prijs stelt.
 
Lorre Mertens

Lorre Mertens

07/11/2014 04:18:53
Quote Anchor link
Het is abonnement, niet abbonement.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/11/2014 08:43:20
Quote Anchor link
Het is best onnodig dit topic daarvoor omhoog te trappen. Let in het vervolg eventjes op de leeftijd van het topic.

Alvast bedankt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.