Wereldkans

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Allround Business Analyst BI

Dümmen Orange is ’s werelds grootste veredelaar en kweker van snijbloemen, bollen, tropische planten, potplanten, perkplanten en vaste planten. Voor onze locatie in De Lier zoeken wij een Allround Business Analist BI. Functie inhoud De BI Omgeving is voor Dümmen Orange van essentieel belang en levert het totaalbeeld over de diverse entiteiten en applicaties. Door zowel acquisities en interne ontwikkelingen wijzigt het interne applicatielandschap regelmatig. Dit heeft direct impact op onze datawarehouse en ook de informatie behoefte waar BI in voorziet waardoor deze continu in beweging is. Als allround business analist BI word je de team-lead van het BI team

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatieontwikkelaar max.

Wie zoeken we? Je bent de beste in je vak of hebt de ambitie en de potentie om de beste te worden. Je hebt de passie om nieuwe technologieën te blijven leren en continu jezelf te ontwikkelen. Je hebt de pioniersgeest en drive om nieuwe technologieën, methodieken en concepten toe te passen in projecten en bij klanten. Je vindt het leuk om kennis te delen met collega’s, klanten en vakgenoten. Je bent een ware professional en ambassadeur voor CIMSOLUTIONS. Je voelt je thuis in een informele, collegiale en professionele sfeer waar de aandacht voor de klant en voor de medewerker

Bekijk vacature »

Hands-on Team Leader ICT / Meewerkend Voorman

Hands-On Team leader ICT Als hands-on teamleider sta je in voor technische ondersteuning op verschillende manieren; aan het bureau van de eindgebruiker of “remote” via de telefoon /e-mail. Je ondersteunt eindgebruikers op het gebied van software of hardware problemen met laptops, desktops, smartphones, etc. Daarnaast draag je als teamleider zorg voor het optimaal functioneren van het IT onsite support duo. Dit is een kans om te werken voor een ambitieuze organisatie die op kop loopt op het gebied van IT support service. Via Stefanini kom je te werken bij een succevol bedrijf in Almere. Functieomschrijving • Field Service oplossingen bieden

Bekijk vacature »

Junior Java Developer / DevOps / Cloud / Financi&e

Functieomschrijving Wil jij graag aan de slag als Java Developer? Heb jij affiniteit met de financiële branche? Wil jij systemen ontwikkelen die een grote impact hebben en binnen de gehele organisatie gebruikt worden? Solliciteer dan nu! Als Developer ben je primair verantwoordelijk voor het ontwerpen, bouwen en testen van software in al zijn facetten: Het designen en developen/ontwikkelen in Java van nieuwe software en nieuwe features op bestaande functionaliteiten; Het reviewen en overzien van de geschreven code; Het continu verbeteren van de richtlijnen en standaarden voor het geleverde werk binnen het team; Het bijdragen aan het verder automatiseren van de

Bekijk vacature »

Java Developer Nieuwbouw Internationaal

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Java Developer, of ben jij sinds kortgeleden in de wereld van Java gestapt, en wil jij met jouw kennis van Java een bijdrage leveren aan de core systemen van deze internationale organisatie? Lees dan snel verder! Ontwikkelen van applicaties en nieuwe functionaliteiten in Java; Aanpassingen maken in bestaande code; Overleggen en samenwerken met architecten en Product Owners; Werken binnen een multidisciplinair Scrumteam met betrekking tot analyse, design en ontwikkeling; Samenwerken en ondersteunen van testers in het proces van automatische regressietesten. Functie-eisen Je bent in het bezit van een hbo-diploma; Minimaal twee jaar relevante werkervaring; Je

Bekijk vacature »

Senior Python Developer vacature

Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: je bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Zo kun jij een bijdrage leveren aan de Rabobank-app, de beveiliging van treinen voor Pro-rail verbeteren of de website van ING een boost geven. Vergaderen? Liever gewoon zorgen dat het werkt! Hoe omschrijft men een Sogetist? Gedreven, resultaatgericht en niet snel tevreden. Wat niet wil zeggen dat je nooit met hem of haar kunt lachen. Integendeel. Plezier hoort wat ons betreft net zo goed bij werken. Maar we gaan op de eerste plaats voor de

Bekijk vacature »

Apex Developer/Ontwikkelaar in Zuid-Holland

Functieomschrijving Als Apex enthousiast ben jij een welkome versterking voor dit team dat momenteel 4FTE groot is op de IT-afdeling. Je komt zodoende terecht in een hecht team ben met mensen die graag met Apex en ook met Oracle werken. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het achterhalen van de juiste behoeften bij de interne klanten. Daarnaast werk je aan het onderhouden, door ontwikkelen en nieuwbouw van maatwerk applicaties. Voor 80% bestaat het werk uit APEX en voor 20% uit PL/SQL. Daarbij kom je te werken binnen een gedreven team waarbij de communicatielijnen kort zijn en er zeker ook

Bekijk vacature »

Frontend React Developer gezocht in hartje Rotterd

Functieomschrijving Als Frontend React Developer ga je in één van de zelfsturende Agile teams een Frontend functie bekleden. Er is hier altijd ruimte voor zowel jong talent als voor Ontwikkelaars met meer ervaring; alle niveaus zijn dus welkom! Belangrijk is dat jij een proactieve houding hebt en enthousiast bent over je vak. Je volgt de technologische ontwikkelingen binnen de wereld van (web)development dan ook op de voet. Je komt te werken aan zowel het verder uitbouwen/onderhouden van bestaande applicaties, als aan volledig nieuwe projecten. Een voorbeeld van een recent project is bijvoorbeeld het ontwikkelen van een groot aantal websites voor

Bekijk vacature »

Fullstack PHP developer voor gerenommeerde organis

Functieomschrijving Voor de functie is het belangrijk dat jij goede kennis hebt van PHP en Laravel/Symfony en JavaScript. Ze zoeken dus iemand die al 5 jaar werkervaring heeft als developer. Je zult hier zowel op de Front- als Backend werkzaam zijn en samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de software. Wil jij jezelf verder uitdagen in een klein en sterk team? Dan ligt hier de kans om deze stap te zetten! Functie-eisen - Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als PHP developer; - Javascript, PHP en MySQL kennen geen geheimen voor jou; - Je hebt kennis van meerdere

Bekijk vacature »

Fullstack PHP developer voor gerenommeerde organis

Functieomschrijving Voor de functie is het belangrijk dat jij goede kennis hebt van PHP en Laravel/Symfony en JavaScript. Ze zoeken dus iemand die al 5 jaar werkervaring heeft als developer. Je zult hier zowel op de Front- als Backend werkzaam zijn en samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de software. Wil jij jezelf verder uitdagen in een klein en sterk team? Dan ligt hier de kans om deze stap te zetten! Functie-eisen - Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als PHP developer; - Javascript, PHP en MySQL kennen geen geheimen voor jou; - Je hebt kennis van meerdere

Bekijk vacature »

Sitecore Developer/ .Net Developer/ Web developmen

Functieomschrijving Ben jij een developer die graag werkt aan een cruciaal platform? Schroom jij het niet om jouw brede skillset in te zetten om verbeterslagen aan te dragen en uit te voeren? Lees dan snel verder! Bouwen van nieuwe functionaliteiten (40%) Door ontwikkelen van het complexe consumenten platform (25%) Bugfixing (20%) Testen van (jouw) code, handmatig-, unit-, integratie- en browser tests (15%) Functie-eisen Minimaal een MBO-diploma met HBO werk- en denk niveau; Minimaal 3 a 5 ervaring als .NET developer; Ervaring met C# en ASP.NET ; Ervaring met webapplicaties; Ervaring binnen een SCRUM/Agile omgeving; Inzicht in Front-end technieken en hoe

Bekijk vacature »

.NET C# developer, .NET CORE, Typescript, React, K

Voor een ambitieuze en snelgroeiende organisatie de regio Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# developer. De organisatie bestaat inmiddels ruim 15 jaar en heeft een systeem ontwikkeld waarmee bedrijven de informatie van grote en complexe projecten beter kunnen managen. Dit systeem is geheel webbased. Om hun globale ambities waar te maken zijn ze recentelijk begonnen het systeem geheel te herbouwen met de nieuwste technieken. Denk hierbij aan technieken als .NET CORE, Typescript, React, Kubernetes en Azure. Niet alleen betekent voldoende nieuwe technische uitdaging maar ook betekent dit dat je voor 80 tot 90% van je tijd

Bekijk vacature »

Embedded Developer / Junior / Autonome auto

Functieomschrijving Ben jij een Embedded Developer met een passie voor techniek? Lijkt het jou gaaf om binnen embedded realtime systemen en zo low level mogelijk te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Het programmeren en modificeren van embedded software; Het werken in projectteams; Het verlenen van service voor de ontwikkelde embedded software. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Een afgeronde technische opleiding is een pre; Kennis van programmeertalen gericht op embedded software (C) Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is wereldwijd toonaangevend en succesvol producent van professionele hardware die o.a. de veiligheid van de mens garandeert. De

Bekijk vacature »

Senior Microsoft Dynamics Developer

Jouw uitdaging: Ben jij sterk in het succesvol ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform? En wil je actief meewerken aan de ontwikkeling van ons Digital Customer Experience portfolio? Dan is dit iets voor jou! Voor de Digital Customer Experience afdeling (DCX) zijn we op zoek naar een Senior Microsoft Dynamics Developer. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de succesvolle ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform bij toonaangevende organisaties. Denk daarbij aan het realiseren van integratie met front en backoffice systemen op basis van Azure PaaS of het ontwikkelen van complexe plug-ins. Daarnaast werk je actief

Bekijk vacature »

ASP.NET Developer Transformatie 35+ vrije dagen

Functieomschrijving Ben jij een ASP.NET Developer en wil jij meer doen dan alleen developen? Ben jij ondernemend ingesteld en denk jij graag mee aan de visie en strategie van een organisatie? Dan is deze baan wat voor jou! Meedenken in de visie en strategie van de organisatie; Concepten ontwikkelen en deze uitdragen binnen de organisatie; Applicaties optimaliseren in ASP.NET; Innovatieve software ontwikkelen met onder andere AngularJS; Functie-eisen HBO werk- en denkniveau; 1 tot 4 jaar ervaring met bijvoorbeeld: ASP.NET, .NET of Java; 1 tot 4 jaar ervaring met: AngularJS of andere JavaScript versies; Bekend met Agile werken; Affiniteit met ondernemen.

Bekijk vacature »
Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

14/10/2010 14:46:53
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Mijn naam is Kevin Vermaat, ben 20 jaar en woon in Zuid Holland. Toen ik vorige week in de bus naar me stage zat kwam ik op een wereldgoed idee, vervolgens heb ik research gedaan of iets dergelijks al bestaat in Nederland. Dit was dus niet het geval, toen ik erachter kwam dat er ook geen internationale versie (engelse of dergelijks) bestaat, ben ik meteen begonnen met brainstormen en het idee uitwerken.

Zoals te begrijpen is zal ik het idee hier niet op het forum plaatsen, echter heb ik met vrienden erover gehad, ze vonden het allemaal een super idee, ze snapten niet dat het nog niet bestaat. Na wat research kwam ik erachter dat de technologie om dit te maken sinds kort uit is. Dus vandaar.

Ik zoek dus iemand die samen met mij en een klasgenoot aan dit project wil werken. Mijn klasgenoot is erg goed in Photoshop, zelf ben ik goed op het gebied van usability.

We zoeken iemand die:
- PHP op hoog niveau beheerst
- Ervaring heeft met WordPress
- Enthausiast en betrouwbaar is
- Gevoel voor humor heeft
- Iemand die naast school/werk genoeg tijd heeft voor dit project

Wat wij bieden:
- Een kans om erg rijk te worden
- Een leuk en avontuurlijk project

We zullen een aantal ontmoetingen regelen zodat we tijdens het project kunnen praten over eventueel extra mogelijkheden, beide zitten we in het 3e jaar op de Hogeschool Rotterdam, dus als je in de buurt van Rotterdam woont, dan zal dat erg handig zijn. We kunnen dan namelijk op de Hogeschool Rotterdam afspreken, er is meestal wel een lokaal vrij of een tafel in de aula. (geen zorgen als je nog op middelbare school zit, iedereen komt er binnen).

Wie interesse heeft in dit project kan een email sturen naar: kevin_vermaat@hotmail.com, wegens de tijddruk omdat ieder moment iemand anders met dit idee kan komen besluiten we morgenavond al met wie we het project willen maken. Verder hoeven jullie je geen zorgen te maken over kosten. Ik heb met mijn baas op me stage gepraat over het idee. Hij vond het ook zeer goed en kan eventueel de kosten dekken als het voor mij en me klasgenoot te hoog oploopt. Mail je ervaring met PHP, WordPress en hoeveel tijd je komende weken hebt voor het project, druk dit in uur uit. Voorbeelden van websites die je hebt gemaakt met PHP zijn altijd welkom.

Met vriendelijke groet,
Kevin Vermaat

PS: Voor de goede orde,

We kunnen dus een contract opstellen waarin we de winst verdelen, ook zullen we een aantal keer op de hogeschool rotterdam afspreken. Dit zodat iedereen elkaar kan vertrouwen en elkaar kan ontmoeten. Indicatie voor % van de winst zal rond de 25-30 % liggen.
Gewijzigd op 14/10/2010 14:57:35 door Kevin Vermaat

PHP hulp

PHP hulp

26/01/2020 12:11:43

Pim -

Pim -

14/10/2010 15:14:08
Quote Anchor link
Hehe je maakt ons wel nieuwsgierig ;)
Als je echt zo overtuigd bent van je idee, reserveer dan meteen de .com domeinnaam.
Deel ons het resultaat als het af is!
Ik woon zelf niet bij Rotterdam en heb ook geen tijd, dus succes met zoeken.

En denk eraan: Mark Zuckerberg is redelijk rijk geworden met het stelen van een idee van iemand anders ;).

Jos Verra

Jos Verra

14/10/2010 15:15:53
Quote Anchor link
Laat ons weten wat het idee is zodra het af is en goed draait. Na het lezen van dit bericht ben ik zeer nieuwsgierig geworden en ik kijk uit naar het resultaat.

Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

14/10/2010 15:17:17
Quote Anchor link
Oke zal ik doen, bedankt voor de tip, we hebben inderdaad al het domein gekocht, maar bedankt!

Jos Verra

Jos Verra

14/10/2010 15:37:16
Quote Anchor link
Is het ook mogelijk om aandelen te kopen? Of te investeren. Ben wel programmeur maar woon in overijsel. Vandaar

- Mark -

- Mark -

14/10/2010 15:42:40
Quote Anchor link
:p het is voor de verandering wel goed opgezet ja, stukken beter dan wat je hier over het algemeen ziet. Ik zou alleen nooit op deze manier mensen werven als je zelf er zo van overtuigd bent dat je idee goud waard is. Ik zou eerst kijken hoe ver ik zou komen met de mensen die ik heb en vertrouw. Je gaat nu je gouden idee aan mensen uitleggen die misschien helemaal niet zijn te vertrouwen. Je kunt altijd kleine stukken uitbesteden voor dat wat je groepje niet beheerst zodat je ook niet je gehele idee uit de doeken hoeft te doen.

Pim -

Pim -

14/10/2010 15:43:53
Quote Anchor link
Je kan contractueel geheimhouding afdwingen met de mensen met wie je werkt.

Bas IJzelendoorn
Beheerder

Bas IJzelendoorn

14/10/2010 15:50:34
Quote Anchor link
Als het een goed idee is en er is voldoende research naar gedaan zou ik je idee en naam laten vastleggen bij een merken bedrijf. Dan kan het je nooit gebeuren dat als iemand uit je team stapt hij er met het idee van door gaat. (kost wel geld!)

- Mark -

- Mark -

14/10/2010 15:53:36
Quote Anchor link
@Pim

Tussen wat mensen zeggen dat ze doen en wat ze daadwerkelijk doen is nogal een verschil. En je moet het ook nog maar eens zien te bewijzen. Dan ben je met alles behalve je project bezig. Ik zou het klein en vertrouwd houden. Des te minder er bekend is voor het af is des te beter. Minder mensen is minder kans op een lek. Je moet het een beetje afwegen met de grote van het project.
Gewijzigd op 14/10/2010 15:56:16 door - Mark -

Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

14/10/2010 16:01:51
Quote Anchor link
Bedankt allemaal voor de reacties.

Ik snap dat het altijd een risico is om anderen erbij te betrekken. Echter kan ik geen klasgenoten/vrienden vragen wegens gebrek aan php kennis. Op school gebruiken we vooral C# en java.

Groetjes

PS: Jos, ik ben eerder bang dat iemand anders een site als dit maakt binnen een maand, dus vertrouwen doe ik op dit moment wel erg makkelijk, als je interesse hebt en niemand anders dichterbij wilt meedoen, dan ben je welkom in het team.

- -

- -

14/10/2010 16:50:12
Quote Anchor link
Het klinkt erg interessant en ik voldoe aan de eisen, echter woon ik in Assen, helemaal aan de andere kant van het land. Ik vrees dus dat het niks gaat worden, maar mocht je (@Kevin) toch mogelijkheden zien, dan moet je dat natuurlijk aan me zeggen :-)

Wouter DS

Wouter DS

14/10/2010 18:09:13
Quote Anchor link
Pim de Haan op 14/10/2010 15:14:08:
En denk eraan: Mark Zuckerberg is redelijk rijk geworden met het stelen van een idee van iemand anders ;).

7 miljard om precies te zijn :p.. (en als ie facebook nu verkoopt, nog eens 33 miljard er bij :p)
Gewijzigd op 14/10/2010 18:09:32 door Wouter DS

Niek s

niek s

14/10/2010 20:58:30
Quote Anchor link
kom a.s. woensdag maar even langs in k.1.20 (ja de school is in de vakantie open!)

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

14/10/2010 22:12:04
Quote Anchor link
@Niek,
Vrijwel alle HBO's zijn gewoon in de vakantie open, dus ben er (helaas) al aan gewend geraakt.

Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

15/10/2010 10:37:36
Quote Anchor link
Oke bedankt allemaal voor jullie reacties en emails. Heb er aardig wat gekregen. Ik heb gisteravond 2 php programmeurs geselecteerd en die waren erg enthousiast, dus zal ik met hun dit project gaan doen. Als het af is dan zal ik een berichtje plaatsen op het forum, dan kunnen jullie je mening erover geven. Op- en aanmerkingen zijn altijd welkom.

Met vriendelijke groet,
Kevin

Joakim Broden

Joakim Broden

15/10/2010 12:06:54
Quote Anchor link
Ben erg benieuwd naar het idee :)

Moe BE

Moe BE

15/10/2010 14:12:40
Quote Anchor link
Ben eigenlijk ook best benieuwd!

Gaat het over een social network?
Gewoon een tipje van de sluier :D

Wouter DS

Wouter DS

15/10/2010 16:58:15
Quote Anchor link
Moe BE op 15/10/2010 14:12:40:
Ben eigenlijk ook best benieuwd!

Gaat het over een social network?
Gewoon een tipje van de sluier :D

Als je nu met nóg een social network af komt ben je traag, onorigineel en ga je falen.

Karizma Yusuf

Karizma Yusuf

15/10/2010 17:09:32
Quote Anchor link
@Paradox Nvt

Dat is nou juist een verkeerde instelling.

Als iedereen als jou zou denken kunnen we allemaal wel stoppen met programmeren want er zijn miljoenen programmeurs over het hele wereld.

Er zijn nog genoeg ideeën voor een social network die nog niet zijn uitgewerkt die jij je niet eens kan voorstellen.

Creativiteit komt dan ook niet uit het idee maar uit het kunnen van een uiteindelijke produkt!

Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

15/10/2010 17:10:38
Quote Anchor link
Sorry maar het lijkt ons niet slim om er iets over te vertellen, dus zullen jullie moeten wachten totdat het af is.

Mvg
Kevin Vermaat
Gewijzigd op 15/10/2010 17:13:59 door Kevin Vermaat

Moe BE

Moe BE

15/10/2010 17:14:29
Quote Anchor link
Inderdaad, daarom vraag ik het. Wil gewoon nu al kunnen gokken of het iets gaat worden of niet. :D

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.