Wereldkans

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

14/10/2010 14:46:53
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Mijn naam is Kevin Vermaat, ben 20 jaar en woon in Zuid Holland. Toen ik vorige week in de bus naar me stage zat kwam ik op een wereldgoed idee, vervolgens heb ik research gedaan of iets dergelijks al bestaat in Nederland. Dit was dus niet het geval, toen ik erachter kwam dat er ook geen internationale versie (engelse of dergelijks) bestaat, ben ik meteen begonnen met brainstormen en het idee uitwerken.

Zoals te begrijpen is zal ik het idee hier niet op het forum plaatsen, echter heb ik met vrienden erover gehad, ze vonden het allemaal een super idee, ze snapten niet dat het nog niet bestaat. Na wat research kwam ik erachter dat de technologie om dit te maken sinds kort uit is. Dus vandaar.

Ik zoek dus iemand die samen met mij en een klasgenoot aan dit project wil werken. Mijn klasgenoot is erg goed in Photoshop, zelf ben ik goed op het gebied van usability.

We zoeken iemand die:
- PHP op hoog niveau beheerst
- Ervaring heeft met WordPress
- Enthausiast en betrouwbaar is
- Gevoel voor humor heeft
- Iemand die naast school/werk genoeg tijd heeft voor dit project


Wat wij bieden:
- Een kans om erg rijk te worden
- Een leuk en avontuurlijk project


We zullen een aantal ontmoetingen regelen zodat we tijdens het project kunnen praten over eventueel extra mogelijkheden, beide zitten we in het 3e jaar op de Hogeschool Rotterdam, dus als je in de buurt van Rotterdam woont, dan zal dat erg handig zijn. We kunnen dan namelijk op de Hogeschool Rotterdam afspreken, er is meestal wel een lokaal vrij of een tafel in de aula. (geen zorgen als je nog op middelbare school zit, iedereen komt er binnen).

Wie interesse heeft in dit project kan een email sturen naar: [email protected], wegens de tijddruk omdat ieder moment iemand anders met dit idee kan komen besluiten we morgenavond al met wie we het project willen maken. Verder hoeven jullie je geen zorgen te maken over kosten. Ik heb met mijn baas op me stage gepraat over het idee. Hij vond het ook zeer goed en kan eventueel de kosten dekken als het voor mij en me klasgenoot te hoog oploopt. Mail je ervaring met PHP, WordPress en hoeveel tijd je komende weken hebt voor het project, druk dit in uur uit. Voorbeelden van websites die je hebt gemaakt met PHP zijn altijd welkom.

Met vriendelijke groet,
Kevin Vermaat

PS: Voor de goede orde,

We kunnen dus een contract opstellen waarin we de winst verdelen, ook zullen we een aantal keer op de hogeschool rotterdam afspreken. Dit zodat iedereen elkaar kan vertrouwen en elkaar kan ontmoeten. Indicatie voor % van de winst zal rond de 25-30 % liggen.
Gewijzigd op 14/10/2010 14:57:35 door Kevin Vermaat
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 11:18:09
 
Pim -

Pim -

14/10/2010 15:14:08
Quote Anchor link
Hehe je maakt ons wel nieuwsgierig ;)
Als je echt zo overtuigd bent van je idee, reserveer dan meteen de .com domeinnaam.
Deel ons het resultaat als het af is!
Ik woon zelf niet bij Rotterdam en heb ook geen tijd, dus succes met zoeken.

En denk eraan: Mark Zuckerberg is redelijk rijk geworden met het stelen van een idee van iemand anders ;).
 
Jos Verra

Jos Verra

14/10/2010 15:15:53
Quote Anchor link
Laat ons weten wat het idee is zodra het af is en goed draait. Na het lezen van dit bericht ben ik zeer nieuwsgierig geworden en ik kijk uit naar het resultaat.
 
Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

14/10/2010 15:17:17
Quote Anchor link
Oke zal ik doen, bedankt voor de tip, we hebben inderdaad al het domein gekocht, maar bedankt!
 
Jos Verra

Jos Verra

14/10/2010 15:37:16
Quote Anchor link
Is het ook mogelijk om aandelen te kopen? Of te investeren. Ben wel programmeur maar woon in overijsel. Vandaar
 
- Mark -

- Mark -

14/10/2010 15:42:40
Quote Anchor link
:p het is voor de verandering wel goed opgezet ja, stukken beter dan wat je hier over het algemeen ziet. Ik zou alleen nooit op deze manier mensen werven als je zelf er zo van overtuigd bent dat je idee goud waard is. Ik zou eerst kijken hoe ver ik zou komen met de mensen die ik heb en vertrouw. Je gaat nu je gouden idee aan mensen uitleggen die misschien helemaal niet zijn te vertrouwen. Je kunt altijd kleine stukken uitbesteden voor dat wat je groepje niet beheerst zodat je ook niet je gehele idee uit de doeken hoeft te doen.
 
Pim -

Pim -

14/10/2010 15:43:53
Quote Anchor link
Je kan contractueel geheimhouding afdwingen met de mensen met wie je werkt.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

14/10/2010 15:50:34
Quote Anchor link
Als het een goed idee is en er is voldoende research naar gedaan zou ik je idee en naam laten vastleggen bij een merken bedrijf. Dan kan het je nooit gebeuren dat als iemand uit je team stapt hij er met het idee van door gaat. (kost wel geld!)
 
- Mark -

- Mark -

14/10/2010 15:53:36
Quote Anchor link
@Pim

Tussen wat mensen zeggen dat ze doen en wat ze daadwerkelijk doen is nogal een verschil. En je moet het ook nog maar eens zien te bewijzen. Dan ben je met alles behalve je project bezig. Ik zou het klein en vertrouwd houden. Des te minder er bekend is voor het af is des te beter. Minder mensen is minder kans op een lek. Je moet het een beetje afwegen met de grote van het project.
Gewijzigd op 14/10/2010 15:56:16 door - Mark -
 
Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

14/10/2010 16:01:51
Quote Anchor link
Bedankt allemaal voor de reacties.

Ik snap dat het altijd een risico is om anderen erbij te betrekken. Echter kan ik geen klasgenoten/vrienden vragen wegens gebrek aan php kennis. Op school gebruiken we vooral C# en java.

Groetjes

PS: Jos, ik ben eerder bang dat iemand anders een site als dit maakt binnen een maand, dus vertrouwen doe ik op dit moment wel erg makkelijk, als je interesse hebt en niemand anders dichterbij wilt meedoen, dan ben je welkom in het team.
 
- -

- -

14/10/2010 16:50:12
Quote Anchor link
Het klinkt erg interessant en ik voldoe aan de eisen, echter woon ik in Assen, helemaal aan de andere kant van het land. Ik vrees dus dat het niks gaat worden, maar mocht je (@Kevin) toch mogelijkheden zien, dan moet je dat natuurlijk aan me zeggen :-)
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

14/10/2010 18:09:13
Quote Anchor link
Pim de Haan op 14/10/2010 15:14:08:
En denk eraan: Mark Zuckerberg is redelijk rijk geworden met het stelen van een idee van iemand anders ;).


7 miljard om precies te zijn :p.. (en als ie facebook nu verkoopt, nog eens 33 miljard er bij :p)
Gewijzigd op 14/10/2010 18:09:32 door Wouter De Schuyter
 
Niek s

niek s

14/10/2010 20:58:30
Quote Anchor link
kom a.s. woensdag maar even langs in k.1.20 (ja de school is in de vakantie open!)
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

14/10/2010 22:12:04
Quote Anchor link
@Niek,
Vrijwel alle HBO's zijn gewoon in de vakantie open, dus ben er (helaas) al aan gewend geraakt.
 
Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

15/10/2010 10:37:36
Quote Anchor link
Oke bedankt allemaal voor jullie reacties en emails. Heb er aardig wat gekregen. Ik heb gisteravond 2 php programmeurs geselecteerd en die waren erg enthousiast, dus zal ik met hun dit project gaan doen. Als het af is dan zal ik een berichtje plaatsen op het forum, dan kunnen jullie je mening erover geven. Op- en aanmerkingen zijn altijd welkom.

Met vriendelijke groet,
Kevin
 
Joakim Broden

Joakim Broden

15/10/2010 12:06:54
Quote Anchor link
Ben erg benieuwd naar het idee :)
 
Moe BE

Moe BE

15/10/2010 14:12:40
Quote Anchor link
Ben eigenlijk ook best benieuwd!

Gaat het over een social network?
Gewoon een tipje van de sluier :D
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

15/10/2010 16:58:15
Quote Anchor link
Moe BE op 15/10/2010 14:12:40:
Ben eigenlijk ook best benieuwd!

Gaat het over een social network?
Gewoon een tipje van de sluier :D


Als je nu met nóg een social network af komt ben je traag, onorigineel en ga je falen.
 
Karizma Yusuf

Karizma Yusuf

15/10/2010 17:09:32
Quote Anchor link
@Paradox Nvt

Dat is nou juist een verkeerde instelling.

Als iedereen als jou zou denken kunnen we allemaal wel stoppen met programmeren want er zijn miljoenen programmeurs over het hele wereld.

Er zijn nog genoeg ideeën voor een social network die nog niet zijn uitgewerkt die jij je niet eens kan voorstellen.

Creativiteit komt dan ook niet uit het idee maar uit het kunnen van een uiteindelijke produkt!
 
Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

15/10/2010 17:10:38
Quote Anchor link
Sorry maar het lijkt ons niet slim om er iets over te vertellen, dus zullen jullie moeten wachten totdat het af is.


Mvg
Kevin Vermaat
Gewijzigd op 15/10/2010 17:13:59 door Kevin Vermaat
 
Moe BE

Moe BE

15/10/2010 17:14:29
Quote Anchor link
Inderdaad, daarom vraag ik het. Wil gewoon nu al kunnen gokken of het iets gaat worden of niet. :D
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.