xubuntu

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/07/2008 19:46:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

ik heb een pc over met Win XP erop. Ik wil wel eens wat met Linux aan de gang. Wat is het handigst om te doen? Kan ik gewoon de hd formatteren en een installatie cd er in klappen? Of is het slimmer om zo'n Desktop CD te maken en Win XP er nog even op te laten?
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 01:28:48
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/07/2008 19:46:00
Quote Anchor link
Wat jij wilt.

De vraag is: Wil je Windows blijven behouden? Ja/nee
 
Han eev

Han eev

01/07/2008 19:49:00
Quote Anchor link
Ik zou windows er op laten.
maar wat je ook kan doen (had je zelf waarschijnlijk ook al bedacht) is virtueel.
gewoon met virtual desktop. Wil prima :)

Ik zou het virtueel doen, als je computer snel genoeg is, wil dat prima.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

01/07/2008 19:49:00
Quote Anchor link
@Jan

Ik zou Windows er in eerste instantie gewoon op laten staan, dat lijkt me altijd handig en kan je altijd kiezen watje wilt gebruiken. Niet alle programma's draaien op Linux, dan kan soms in Windeows opstarten wel handig zijn. Wil je die computer eigenlijk alleen gebruiken om dingen met Linux te doen -> Dan windows eraf halen;)
 
Bo az

Bo az

01/07/2008 19:52:00
Quote Anchor link
Heeft je hd partities? Wil je windows behouden? Zo nee is het makkelijk om gewoon te formatteren, je zal namelijk een ext2/ext3 partitie moeten maken.

Als je al partities hebt kan je ook gewoon zo'n partitie er voor gebruiken, en dan blijft windows behouden, je hebt met windows alleen geen toegang tot ext2 ext3 partities (kan wel maar standaard niet).

Je kan prima zo'n desktop cd gebruiken, als ik me niet vergis heb ik daarvan zelf ook Ubuntu geïnstalleerd, je kan het dan eerst eens proberen en later gewoon installeren vanaf de zelfde cd.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/07/2008 19:54:00
Quote Anchor link
Die pc is gewoon over, de data erop is gebackupped en van iemand anders, dus die Win XP erop is wat mij betreft niet echt nodig. Ik vraag me alleen af of ik, als xubuntu er eenmaal op staat, hem gemakkelijk in mijn netwerk kan integreren.
 
Bo az

Bo az

01/07/2008 19:59:00
Quote Anchor link
Ik weet niet of je windows xp home pc's in je netwerk hebt? Dan weet ik het niet helemaal zeker, ik heb namelijk professional en heb "eenvoudig delen van bestanden" uitgeschakeld, omdat ik alleen via wachtwoorden toegang wil. Dit werkt prima, netwerk bestaat uit 2x XP Pro, 1x Ubuntu 8.04 en 1x Een NAS die ook op linux draait. Ik kan alles onderling uitwisselen. Ik heb zelfs een HP netwerk printer die ook prima onder Ubuntu werkt, werd zelfs automatisch gedetecteerd en dat doet windows niet eens...

Ik denk niet dat het problemen op zal leveren met xp home, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/07/2008 20:04:00
Quote Anchor link
Ik heb een Windows Vista Home pc, een Win XP Professional PC en een Win XP home laptop in mijn netwerk.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

01/07/2008 20:04:00
Quote Anchor link
Je kunt gewoon delen via Windows, als je nog wat hulp nodig hebt met dingen waar je niet uit komt kun je mij PMen.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

01/07/2008 20:10:00
Quote Anchor link
Of jullie doen het in het topic, daar kunnen anderen ook nog wat van leren:)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/07/2008 20:12:00
Quote Anchor link
@ Robert: hmmm, goed idee, had ik nog niet aan gedacht ;)
 
Bo az

Bo az

01/07/2008 20:20:00
Quote Anchor link
Ik zat even mijn favorieten door te spitten of er nog iets bruikbaars tussen zit voor je en ik kwam dit tegen, misschien heb je er iets aan: http://www.multidesk.be/artikels/artikel/233/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/07/2008 20:37:00
Quote Anchor link
Bedankt Boaz. Die gaat in de delicious favo's.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.