Zeker weten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »
Dennis

Dennis

17/06/2008 17:44:00
Quote Anchor link
Hallo,

ik ben van plan een website te maken waar je een gratis mail adress kan aanmaken maar in ruil daarvoor moet je je msn lijst invoegen voor een invite
het script heb ik al
Dan had ik in me hoofd een soort aangepast contact formulier te maken waar je invult wat voor naam je van je mail wilt en je wachtwoord enzo.
maar HOE weet ik zeker dat die gene die msn lijst heeft ingevoerd
want ik heb een pagina gemaakt dan waar dat ding staat
iemand oplossing
beginner oplosing graag:P
Thx
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 10:46:43
 
--

--

17/06/2008 17:45:00
Quote Anchor link
Waarvoor wil je die mailadressen dan gaan gebruiken? Verkopen ofzo? Leg dat duidelijk uit, want als je dat niet doet zou ik niet eens overwegen om mijn lijst bij je te dumpen..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

17/06/2008 17:46:00
Quote Anchor link
Controleren?
 
Dennis

Dennis

17/06/2008 17:47:00
Quote Anchor link
Nee gewoon gratis weggeven
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/06/2008 17:56:00
Quote Anchor link
weet je dat heel zeker,, dat dat gaat lukken?
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

17/06/2008 18:00:00
Quote Anchor link
nico schreef op 17.06.2008 17:56:
weet je dat heel zeker,, dat dat gaat lukken?


Tis op zich wel leuk, maar dan moet je er wel nog wat leuke dingen bij doen. Zoals een eigen gemaakte inbox enzo, niet van die simpele standaard inboxen zoals Squirrelmail ofzo.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/06/2008 18:03:00
Quote Anchor link
'T is best leuk, maar welk domein ga je nemen?
Hoe ga je het betalen?
Je vraagt naar een beginner oplosing, dus dan is dit gewoon te hoog gegrepen.
Het is niet iets wat je 1 2 3 maakt, je hebt waarschijnlijk een dedicated server nodig.
 
--

--

17/06/2008 18:04:00
Quote Anchor link
In mijn reactie lijkt het alsof ik jouw mailadressen bedoel. Maar ik bedoelde eigelijk, wat ga jij uitvoeren met mijn contactpersonenlijst als ik die aan je geef?
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/06/2008 18:47:00
Quote Anchor link
Hij gaat wss iedereen dood spammen met de mededeling dat hij lid moet worden :P
 
--

--

17/06/2008 19:08:00
Quote Anchor link
zoiets bedoel ik
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

17/06/2008 19:12:00
Quote Anchor link
hmm... Ik zuo mijn msn lijst nooit weggeven
behalve aan bekenden

Daarom help ik ook niet met dit script (niet dat ik een oplossing weet, maar ach)
 
John Winter

John Winter

17/06/2008 19:26:00
Quote Anchor link
Mijn msn krijg ook niemand.... dat is prive....


en dan ga je prive gegeveens versprijden.....

Trouwens denk dat je het niet gaat redden, met de bezoekers aantalen....


Grjes
Johnny
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

17/06/2008 19:43:00
Quote Anchor link
Je moet je mailserver gaan benaderen of je shell om nieuwe gebruikers toe te voegen
 
Storeman storeman

storeman storeman

17/06/2008 19:55:00
Quote Anchor link
Is er ook maar één zinvolle reactie op de topic-start?

Het idee is gewoon niet al te best, maar had niemand die jongen de tip kunnen geven om eens bij de tutorials te kijken en aan de slag te gaan met php en MySQL.

Als hij dan een vraag heeft dat hij én gezocht heeft én een voorbeeld van het probleem heeft én dat hij zijn topic een fatsoenlijke naam heeft én dat het probleem goed geformuleerd is.

Enfin, hopelijk bezinkt dit topic snel
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

17/06/2008 20:40:00
Quote Anchor link
Beste Dennis,

Ik zou je nog maar eens 3x goedbedenken. Ik zit namelijk binnenkort niet te wachten op spammail dat ik nu bij jou een gratis email account moet aanmaken. Dit soort mailtjes gaat 99 van de 100x bij mensen gelijk in ongewenst. Ook zullen mensen op internet niet snel hun msn/login gegevens gaan invoeren. Het uiteindelijke doel wat je er mee wil bereiken zal door weinig mensen op prijs worden gesteld.

Mijn conclusie is dat het misschien leuk is om zo een script te maken maar om je te adviseren er niet online dingen mee te gaan doen.

grtz
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.