Krachtigste Laptop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

 - Diov  -

- Diov -

02/02/2014 18:39:49
Quote Anchor link
@Jordi, ik denk iets van rond de 300 GB.
Muziek en video's, en grote documenten komen bij mij oftewel op de cloud, oftewel op mijn externe harde schijf.

@Nick, die ziet er alvast zeer mooi uit :)

Misschien ook nog een ander vraagje, ik ben over het algemeen zeer tevreden over het uiterlijk en resolutie van mijn huidige laptop (Pavilion dv7).

Stel als ik mijn laptop zou willen laten ombouwen, naar een SSD + HDD (Zie Johan de Wit), zou mij dat dan veel kosten? En met wat moet ik rekening houden?

Ik ben totaal geen hardware kenner.
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 05:54:01
 
Johan de wit

johan de wit

02/02/2014 20:45:34
Quote Anchor link
Jordi volgens mij zijn dat dingen niet eens ouder dan een kwartaal of ik ben laat achter gekomen, mocht ik toch mis hebben dan bied ik hierbij mij excuus aan je.
 
 - Diov  -

- Diov -

31/08/2014 13:24:42
Quote Anchor link
Hallo :)

In die periode had ik gewoon mijn huidige HDD vervangen door een SSD.
Ik kocht nog geen laptop, doordat ik nu pas naar het hoger onderwijs ga.

Deze laptops werd ik aangeraden door enkele lokale laptopshops & internetshops:

http://www.laptopshop.be/product/487423/category-56498-laptops/msi-gs60-2pc-266be-ghost-azerty.html
- Geen optische schijf (Maar dat koop ik dan afzonderlijk)
- Wel is hij zeer licht

Intel laptop: zie foto -> http://i62.tinypic.com/2z3tlyq.jpg
- SSD 500 GB = + € 220
- 16 GB Ram : + € 95
- Windows 8.1 pro: + € 45

HP Envy 15-j100eb -> Link PDF bestand: http://www.pdf-archive.com/2014/08/31/envy-15-j100-3/
- Deze is wel zonder SSD


Als men ook nog eens wil zien welke specificaties mijn school wil:
Link: http://fbo.hogent.be/opleidingen/toegepaste-informatica/computervereisten/


Welke laptop zouden jullie me aanraden?
De bedoeling is dat ik er meestal zal op programmeren,
photoshop & video's bewerken doe ik zelden.
Zeer zelden eens een Virtuele Machine draaien, om zaken te testen.

Met vriendelijke groeten,
Diov

Toevoeging op 31/08/2014 13:29:02:

Owja, school raad me ook een 9-cell batterij aan.
Maar zo'n laptops vind ik bijna niet?
Gewijzigd op 31/08/2014 13:25:10 door - Diov -
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/08/2014 13:54:26
Quote Anchor link
Zo, da's een dure laptop :-)

Toevallig voor iemand onlangs een laptop geadviseerd. Veel voor weinig geld. Wellicht niet helemaal wat jij zoekt (bijv. geen SSD) maar als je toch nauwelijks gaat Photoshoppen of video-bewerken, dan is dit een leuke machine voor een leuke prijs. Dit is bij MyCom in Nederland. België heeft ook MyCom zie ik, maar die heeft andere types. Maar wellicht kun je vergelijkbare laptops voor een vergelijkbare prijs ook in België vinden? (En anders even naar Nederland rijden :) )

http://mycom.nl/laptops/notebooks/573424/lenovo-ideapad-g505s-01320
 
Meneer Buis

Meneer Buis

31/08/2014 16:13:28
Quote Anchor link
Sony Vaio lijkt me niet zo top, heb er zelf een. En heeft het nooit heel goed gedaan..
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

31/08/2014 16:29:46
Quote Anchor link
Full HD (1920 x 1080) breedbeeld en een Intel Core i7 zijn de duurste minimumvereisten van je opleiding. Dat is alleen nogal wat voor een laptop (die je bijna geen laptop meer mag noemen).
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/08/2014 17:21:30
Quote Anchor link
@Ward... ik vind het ook nogal zware minimumvereisten. Nogal vreemd dat een school zoiets verplicht kan stellen eerlijk gezegd. Dat is niet bepaald goedkoop.
 
Reshad F

Reshad F

31/08/2014 18:40:51
Quote Anchor link
Ozzie die eisen moet je met een korreltje zout nemen. Het enige wat ze van je verwachten is dat je laptop gewoon werkt en programma's uit kan voeren.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/08/2014 19:57:11
Quote Anchor link
@Reshad... lol... jij zit op die school dat je dat zo zeker weet? :)
 
 - Diov  -

- Diov -

01/09/2014 09:56:44
Quote Anchor link
Nou, als ik geen Full HD scherm heb, zullen ze me waarschijnlijk wel toelaten hoor :)
Maar ze zeggen wel dat ik Anti-Glare nodig heb, zal in verband met de lichten in het lokaal zijn denk ik.

Welke van de 3 laptops die ik hierboven vernoemt heb, zouden jullie als 'beste' aanbevelen.
Zelf zou ik voor die HP Envy gaan, doordat die het minste kost. En binnen x jaar koop ik dan terug een nieuwe, indien nodig.

- Btw: heeft iemand ooit al gehoord van de laptops van Intel?
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

01/09/2014 10:33:39
Quote Anchor link
Dan zou ik de HP Envy nemen. Gewoon persoonlijke voorkeur: ik werk al jaren met HP-laptops.

(Wel zou ik dan voor een 17-inch HP Pavilion gaan: een groter scherm met 1600 x 900 WXGA++ plus een volwaardig qwerty-toetsenbord werkt prettiger als je er uren per dag achter doorbrengt. Misschien een maat te groot als je er op school mee rondsjouwt, maar wel een volwaardige "desktopvervanger". En dat voor bijna de helft van het geld van een HP Envy.)
 
 - Diov  -

- Diov -

01/09/2014 10:35:12
Quote Anchor link
Hallo Ward,

Ik heb momenteel een HP Pavilion dv7
En ben er ook zeer tevreden mee !

Ik heb wel een Azerty toetsenbord nodig, want daar werken ze (denk ik overal) in België mee.

Welke HP Pavilion raad je me aan?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/09/2014 10:42:07
Quote Anchor link
Ik wil je ook nog even aanraden om hier eens te kijken. Aan de linkerkant kun je allerlei filters instellen om uiteindelijk de voor jou meest geschikte laptop te vinden:

http://www.centralpoint.be/nl/kopen/notebooks-laptops/

Succes met je keuze! ;)
 
Mar groen

mar groen

01/09/2014 10:52:44
Quote Anchor link
als ik een laptop nodig hebt dan ga ik naar http://www.xnotebooks.nl daar kan je je eigen samenstellen met diverse opties.
en ik kwam met een
17 inch laptop
nvidia geforce 840m
16 GB ram
500GB hybrid schrijf
en windows 7 64 bit
quadcore intel i7 2,7ghz - 3,6 ghz

op iets van 1100 euro. wat dus bijna een koopje is voor wat je er voor terug krijgt
 
Reshad F

Reshad F

01/09/2014 12:51:58
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 31/08/2014 19:57:11:
@Reshad... lol... jij zit op die school dat je dat zo zeker weet? :)



Niet op diezelfde school, Maar wel een school :) Denk dat dat ook een geldig excuus is :p
Gewijzigd op 01/09/2014 12:53:20 door Reshad F
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/09/2014 13:16:38
Quote Anchor link
>> Denk dat dat ook een geldig excuus is :p

Als die school in België staat, zou je gelijk kunnen hebben... maar als ie in Nederland staat dan weet ik het zo net nog niet. In België zijn ze namelijk een stuk strenger ;)
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

01/09/2014 13:25:52
Quote Anchor link
Mijn DV7 is onlangs overleden, na jaren trouwe dienst. Inderdaad een fijne laptop.
- Diov - op 01/09/2014 10:35:12:
Welke HP Pavilion raad je me aan?

Ik zou de specs vergelijken met de vereisten van school.

Verder zou ik zeker in een winkel gaan kijken. Met name de beeldkwaliteit kun je alleen in het echt goed beoordelen. Omdat ik veel schrijf, vind ik daarnaast de "klik" van het toetsenbord erg belangrijk.
 
 - Diov  -

- Diov -

01/09/2014 14:05:44
Quote Anchor link
Hallo :)

- Bestellen jullie wel eens een laptop online?
Of kopen jullie dat ook gewoon in een winkel?

- Daarnaast: als je hem niet in een winkel koopt, en je laptop is 'stuk'. Waar doe je hem dan binnen? Het voordeel wat je dan wel hebt is dat een lokale PC winkel dit zeer snel kan oplossen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/09/2014 14:10:39
Quote Anchor link
Bij een goede online winkel als ie direct al kapot blijkt te zijn, dan stuur je 'm terug naar de winkel. De goede winkels laten 'm dan ophalen door een koerier. Als ie later kapot is, dan moet je 'm wellicht terugsturen naar de fabrikant. Wat dat betreft zou een fysieke winkel makkelijker kunnen zijn, maar ook die willen nog wel eens moeilijk doen. Je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt.
 
 - Diov  -

- Diov -

01/09/2014 14:11:59
Quote Anchor link
Bedankt Ozzie ! :)

- Coolblue lijkt me wel een goeie winkel om zoiets online te kopen.
- In België wordt nog veel minder online gekocht dan in Nederland heb ik al vernomen :)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.