Krachtigste Laptop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

 - Diov  -

- Diov -

02/02/2014 18:39:49
Quote Anchor link
@Jordi, ik denk iets van rond de 300 GB.
Muziek en video's, en grote documenten komen bij mij oftewel op de cloud, oftewel op mijn externe harde schijf.

@Nick, die ziet er alvast zeer mooi uit :)

Misschien ook nog een ander vraagje, ik ben over het algemeen zeer tevreden over het uiterlijk en resolutie van mijn huidige laptop (Pavilion dv7).

Stel als ik mijn laptop zou willen laten ombouwen, naar een SSD + HDD (Zie Johan de Wit), zou mij dat dan veel kosten? En met wat moet ik rekening houden?

Ik ben totaal geen hardware kenner.
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 19:35:26
 
Johan de wit

johan de wit

02/02/2014 20:45:34
Quote Anchor link
Jordi volgens mij zijn dat dingen niet eens ouder dan een kwartaal of ik ben laat achter gekomen, mocht ik toch mis hebben dan bied ik hierbij mij excuus aan je.
 
 - Diov  -

- Diov -

31/08/2014 13:24:42
Quote Anchor link
Hallo :)

In die periode had ik gewoon mijn huidige HDD vervangen door een SSD.
Ik kocht nog geen laptop, doordat ik nu pas naar het hoger onderwijs ga.

Deze laptops werd ik aangeraden door enkele lokale laptopshops & internetshops:

http://www.laptopshop.be/product/487423/category-56498-laptops/msi-gs60-2pc-266be-ghost-azerty.html
- Geen optische schijf (Maar dat koop ik dan afzonderlijk)
- Wel is hij zeer licht

Intel laptop: zie foto -> http://i62.tinypic.com/2z3tlyq.jpg
- SSD 500 GB = + € 220
- 16 GB Ram : + € 95
- Windows 8.1 pro: + € 45

HP Envy 15-j100eb -> Link PDF bestand: http://www.pdf-archive.com/2014/08/31/envy-15-j100-3/
- Deze is wel zonder SSD


Als men ook nog eens wil zien welke specificaties mijn school wil:
Link: http://fbo.hogent.be/opleidingen/toegepaste-informatica/computervereisten/


Welke laptop zouden jullie me aanraden?
De bedoeling is dat ik er meestal zal op programmeren,
photoshop & video's bewerken doe ik zelden.
Zeer zelden eens een Virtuele Machine draaien, om zaken te testen.

Met vriendelijke groeten,
Diov

Toevoeging op 31/08/2014 13:29:02:

Owja, school raad me ook een 9-cell batterij aan.
Maar zo'n laptops vind ik bijna niet?
Gewijzigd op 31/08/2014 13:25:10 door - Diov -
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/08/2014 13:54:26
Quote Anchor link
Zo, da's een dure laptop :-)

Toevallig voor iemand onlangs een laptop geadviseerd. Veel voor weinig geld. Wellicht niet helemaal wat jij zoekt (bijv. geen SSD) maar als je toch nauwelijks gaat Photoshoppen of video-bewerken, dan is dit een leuke machine voor een leuke prijs. Dit is bij MyCom in Nederland. België heeft ook MyCom zie ik, maar die heeft andere types. Maar wellicht kun je vergelijkbare laptops voor een vergelijkbare prijs ook in België vinden? (En anders even naar Nederland rijden :) )

http://mycom.nl/laptops/notebooks/573424/lenovo-ideapad-g505s-01320
 
Meneer Buis

Meneer Buis

31/08/2014 16:13:28
Quote Anchor link
Sony Vaio lijkt me niet zo top, heb er zelf een. En heeft het nooit heel goed gedaan..
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

31/08/2014 16:29:46
Quote Anchor link
Full HD (1920 x 1080) breedbeeld en een Intel Core i7 zijn de duurste minimumvereisten van je opleiding. Dat is alleen nogal wat voor een laptop (die je bijna geen laptop meer mag noemen).
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/08/2014 17:21:30
Quote Anchor link
@Ward... ik vind het ook nogal zware minimumvereisten. Nogal vreemd dat een school zoiets verplicht kan stellen eerlijk gezegd. Dat is niet bepaald goedkoop.
 
Reshad F

Reshad F

31/08/2014 18:40:51
Quote Anchor link
Ozzie die eisen moet je met een korreltje zout nemen. Het enige wat ze van je verwachten is dat je laptop gewoon werkt en programma's uit kan voeren.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/08/2014 19:57:11
Quote Anchor link
@Reshad... lol... jij zit op die school dat je dat zo zeker weet? :)
 
 - Diov  -

- Diov -

01/09/2014 09:56:44
Quote Anchor link
Nou, als ik geen Full HD scherm heb, zullen ze me waarschijnlijk wel toelaten hoor :)
Maar ze zeggen wel dat ik Anti-Glare nodig heb, zal in verband met de lichten in het lokaal zijn denk ik.

Welke van de 3 laptops die ik hierboven vernoemt heb, zouden jullie als 'beste' aanbevelen.
Zelf zou ik voor die HP Envy gaan, doordat die het minste kost. En binnen x jaar koop ik dan terug een nieuwe, indien nodig.

- Btw: heeft iemand ooit al gehoord van de laptops van Intel?
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

01/09/2014 10:33:39
Quote Anchor link
Dan zou ik de HP Envy nemen. Gewoon persoonlijke voorkeur: ik werk al jaren met HP-laptops.

(Wel zou ik dan voor een 17-inch HP Pavilion gaan: een groter scherm met 1600 x 900 WXGA++ plus een volwaardig qwerty-toetsenbord werkt prettiger als je er uren per dag achter doorbrengt. Misschien een maat te groot als je er op school mee rondsjouwt, maar wel een volwaardige "desktopvervanger". En dat voor bijna de helft van het geld van een HP Envy.)
 
 - Diov  -

- Diov -

01/09/2014 10:35:12
Quote Anchor link
Hallo Ward,

Ik heb momenteel een HP Pavilion dv7
En ben er ook zeer tevreden mee !

Ik heb wel een Azerty toetsenbord nodig, want daar werken ze (denk ik overal) in België mee.

Welke HP Pavilion raad je me aan?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/09/2014 10:42:07
Quote Anchor link
Ik wil je ook nog even aanraden om hier eens te kijken. Aan de linkerkant kun je allerlei filters instellen om uiteindelijk de voor jou meest geschikte laptop te vinden:

http://www.centralpoint.be/nl/kopen/notebooks-laptops/

Succes met je keuze! ;)
 
Mar groen

mar groen

01/09/2014 10:52:44
Quote Anchor link
als ik een laptop nodig hebt dan ga ik naar http://www.xnotebooks.nl daar kan je je eigen samenstellen met diverse opties.
en ik kwam met een
17 inch laptop
nvidia geforce 840m
16 GB ram
500GB hybrid schrijf
en windows 7 64 bit
quadcore intel i7 2,7ghz - 3,6 ghz

op iets van 1100 euro. wat dus bijna een koopje is voor wat je er voor terug krijgt
 
Reshad F

Reshad F

01/09/2014 12:51:58
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 31/08/2014 19:57:11:
@Reshad... lol... jij zit op die school dat je dat zo zeker weet? :)



Niet op diezelfde school, Maar wel een school :) Denk dat dat ook een geldig excuus is :p
Gewijzigd op 01/09/2014 12:53:20 door Reshad F
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/09/2014 13:16:38
Quote Anchor link
>> Denk dat dat ook een geldig excuus is :p

Als die school in België staat, zou je gelijk kunnen hebben... maar als ie in Nederland staat dan weet ik het zo net nog niet. In België zijn ze namelijk een stuk strenger ;)
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

01/09/2014 13:25:52
Quote Anchor link
Mijn DV7 is onlangs overleden, na jaren trouwe dienst. Inderdaad een fijne laptop.
- Diov - op 01/09/2014 10:35:12:
Welke HP Pavilion raad je me aan?

Ik zou de specs vergelijken met de vereisten van school.

Verder zou ik zeker in een winkel gaan kijken. Met name de beeldkwaliteit kun je alleen in het echt goed beoordelen. Omdat ik veel schrijf, vind ik daarnaast de "klik" van het toetsenbord erg belangrijk.
 
 - Diov  -

- Diov -

01/09/2014 14:05:44
Quote Anchor link
Hallo :)

- Bestellen jullie wel eens een laptop online?
Of kopen jullie dat ook gewoon in een winkel?

- Daarnaast: als je hem niet in een winkel koopt, en je laptop is 'stuk'. Waar doe je hem dan binnen? Het voordeel wat je dan wel hebt is dat een lokale PC winkel dit zeer snel kan oplossen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/09/2014 14:10:39
Quote Anchor link
Bij een goede online winkel als ie direct al kapot blijkt te zijn, dan stuur je 'm terug naar de winkel. De goede winkels laten 'm dan ophalen door een koerier. Als ie later kapot is, dan moet je 'm wellicht terugsturen naar de fabrikant. Wat dat betreft zou een fysieke winkel makkelijker kunnen zijn, maar ook die willen nog wel eens moeilijk doen. Je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt.
 
 - Diov  -

- Diov -

01/09/2014 14:11:59
Quote Anchor link
Bedankt Ozzie ! :)

- Coolblue lijkt me wel een goeie winkel om zoiets online te kopen.
- In België wordt nog veel minder online gekocht dan in Nederland heb ik al vernomen :)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.