PHP-hulp praat topic

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 51 52 53 volgende »

Jasper DS

Jasper DS

16/01/2011 21:43:13
Anchor link
Topic bedoeld om gewoon te praten.

Off-topic kan dus gewoon niet in deze topic ja kan altijd aan een nieuwe discussie beginnen, de bedoeling is wel dat het een soort van doorlopende tekst en dat er niet van de hak op de tak wordt gesprongen. Als er op deze topic na 2 dagen niet wordt gereageerd kan er natuurlijk een nieuwe discussie geopend worden.

Om te starten misschien de discussie aansnijden over de sfeer op php-hulp de laatste tijd. Dan kijk ik naar het voorval met karl (iedereen weet wel wat) en dan ook nog een voorval met the ultimate in een topic.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat hier alleen over de slechte sfeer gepraat word, er mag ook wel over leuke onderwerpen gepraat worden.

De mogelijkheden zijn helemaal open.
Wie zin heeft voor een gezellige babbel of graag zijn mening wil delen over een bepaald onderwerp (actueel of niet actueel / gerelateerd met php-hulp op helemaal niet) kan dat zeker doen in deze topic en ik ben er zeker van dat geïnteresseerde mensen zullen reageren en hun mening verkondigen.

Zo word de band tussen de mensen van de community sterker en hopelijk verbetert de sfeer hier wat door.

Aan de moderators: Ik denk dat dit topic wel open kan blijven aangezien dat deze in de koffie hoek staat?! Natuurlijk kunnen jullie ingrijpen als jullie vinden dat het te extreem wordt door wat dan ook, maar doe dit dan niet door onmiddellijk de topic te sluiten maar een waarschuwing te geven en als er na de waarschuwing nog steeds over een bepaald onderwerp verder gaat kan de topic gesloten worden en hebben we het zelf gezocht.

Zo hopelijk start ik hiermee een mooie dialoog tussen alle verschillende schakels van deze community en wordt het hier terug een beetje levendiger.

Mvg

Toevoeging:

Nog even speciaal enkele regels op een rijtje zetten:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen en smileys..

Verdere regels zijn natuurlijk hier te vinden
Gewijzigd op 17/01/2011 16:45:09 door Jasper DS
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 11:13:46
 
Joren de Wit

Joren de Wit

16/01/2011 21:59:05
Anchor link
Wat mij betreft blijft dit topic inderdaad gewoon open, mits er op een normale manier met elkaar gediscussieerd wordt. Dat houdt dus in dat er niet disrespectvol op de persoon gespeeld wordt, er geen flames uitgelokt worden, er niet geschreeuwd wordt en berichten niet nutteloos herhaald worden.

Dat houdt natuurlijk niet in dat er geen discussie en verschil van mening mag zijn. Maar volgens mij is een ieder hier in staat om dat op een normale manier over te brengen. Zo lang dat het geval is, zie ik uit naar een levendige discussie.
 
Chris -

Chris -

16/01/2011 22:01:05
Anchor link
Mits de toon niet gaat omslaan en er gewoon met respect over elkaar/andere dingen worden gediscussieerd, kan dit topic open blijven. Anders wordt dit topic gesloten, en worden er aantekeningen gemaakt.
 
Jasper DS

Jasper DS

16/01/2011 22:01:22
Anchor link
ja natuurlijk dat spreekt voor zich, ik zal morgen anders even de belangrijkste 'regels' in de beginpost zetten.

of een moderator die zich aangesproken voelt omdat te doen mag dat ook doen. :)
Gewijzigd op 16/01/2011 22:02:04 door Jasper DS
 
Bram Boos

Bram Boos

16/01/2011 22:06:45
Anchor link
Zal ik dan maar met de discussie beginnen:

Hoi allemaal!
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/01/2011 22:22:10
Anchor link
Ga ik mee haha Hallo

Ik had gisteren last van een email bomber ca 700 emails gekregen
Alleen weet ik niet wat ik moet doen
Uit de email haiders heb ik zijn host , zijn echte email ( geen [email protected] ) en de plek waarvan hij verstuurd is zijn website dus
Wat kan ik het beste doen?
 
Jens V

Jens V

16/01/2011 22:26:14
Anchor link
Aan spam kan je niet veel doen. Eens je in zo een lijst van een spambots zit, zal je er niet snel uit geraken. Wat je vooral moet doen is al je email adressen die op internet staan (op websites) eraf halen. Op die manier krijgen spambots deze adressen te pakken.

Je kan ook je spam-filter gaan trainen. Ben ik nu een maandje of 2 mee bezig en ik krijg tegenwoordig nog maar een stuk of 10 spam-mails per week in m'n inbox, waar dat er vroegen misschien honderd of meer waren.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/01/2011 22:28:20
Anchor link
Dit is niet van een bot , dit is vanuit een scriptje
Ik heb baracuda anti spam en virus
 
- Raoul -

- Raoul -

16/01/2011 22:30:03
Anchor link
Soort van kletstopic? xd
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/01/2011 22:31:30
Anchor link
Zeker :)
 
Jens V

Jens V

16/01/2011 22:32:49
Anchor link
Misschien ook eens leuk als iedereen zich eens voorstelt? 't Is altijd leuker als we achter de namen eens een 'profiel' kunnen plaatsen? :)
Dan maak je dat nog altijd zo uitgebreid als je zelf wilt :)
Gewijzigd op 16/01/2011 22:33:58 door Jens V
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/01/2011 22:35:32
Anchor link
Kan handig zijn

Naam : jordi kroon
Leeftijd: 16
Geslacht: man
Woonplaats : Eindhoven
 
Jens V

Jens V

16/01/2011 22:36:58
Anchor link
Ik ben dus Jens. Ik woon in Limburg (BE) en studeer Informatica ICT aan de universiteit. Voor zij die het willen weten, ik ben bijna 21 jaar nu.
Gewijzigd op 16/01/2011 22:37:53 door Jens V
 
Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 16:24:21
Anchor link
ahja, ik zal mij dan ook even voorstellen :)

Jasper, geboren op 07-05-1995 ik volg wetenschappen in het 4de middelbaar en ik woon in Antwerpen (BE)
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:34:36
Anchor link
Jurrian Nijland, jarig op 27 september. Ik woon in Zwolle, voor wie dat niet weten het ligt hier bij de rode A.
Afbeelding


Ik begon met mijn website meliftend bij mijn vader, met een klein subdomein. Of eigenlijk met Zikle maar dat heeft maar kort geduurd. Het ontwerpen deed ik toen nog met publisher.

Na een tijdje mee gelift te hebben kreeg ik voor mijn verjaardag m'n eigen domeinnaam. Ik was er helemaal blij mee. Ik ging daar ook weer verder met een kleine publisher-site en voor streaming gebruikte ik het huidige Livestream.

Na een lange tijd steeds meer geleerd over webdesign en ook over PHP/scripting/etc en ondertussen groeit m'n site steeds meer.

Toevoeging op 17/01/2011 16:35:47:

Ideetje trouwens: zou het niet leuk zijn om een paar BASIC smiley's op PHPHulp te hebben?

Toevoeging op 17/01/2011 16:36:50:

En toen ik dat poste kwamen de regels over het gebruik van smiley's =(

Oeps...
 
Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 16:44:57
Anchor link
haha, je mag smiley's gebruiken hoor ;)
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:45:38
Anchor link
gelukkig maar, maakt het toch nog weer leuker vind ik =D
 
B a s
Beheerder

B a s

17/01/2011 16:46:18
Anchor link
Wat Blanche en Chris schrijven, daar sluit ik me bij aan. Ik vind het een leuk idee van je Jasper. Ik ben altijd wel in voor gezelligheid en zo leer je elkaar ook wat beter kennen!
 
Bram Boos

Bram Boos

17/01/2011 16:47:36
Anchor link
Naam : Bram Koster aka BramBoos (van de framboos) Afbeelding
Gewijzigd op 17/01/2011 16:50:28 door Bram Boos
 
Jens V

Jens V

17/01/2011 16:48:08
Anchor link
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:45:38:
gelukkig maar, maakt het toch nog weer leuker vind ik =D


Inderdaad, zolang het maar niet van die iritante images zijn:p Da's iets wat ik echt haat:p

Had ik overlaatst nog aan de hand met mijn blackberry. De sms-interface van het oude OS ziet er zalig uit. Ben ik nu ook al lang gewend. Toen deed ik een software update en daar zaten in de sms-berichten smilies in. Om zot van te worden vind ik dat. Dat was precies een msn (of soortgelijke) interface van een (no offence ;)) 12-jarige die niets liever deed dan smilies te posten:p Toen heb ik maar snel terug gedowngrade :)
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:49:29
Anchor link
Jens V op 17/01/2011 16:48:08:
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:45:38:
gelukkig maar, maakt het toch nog weer leuker vind ik =D


Inderdaad, zolang het maar niet van die iritante images zijn:p Da's iets wat ik echt haat:p

Had ik overlaatst nog aan de hand met mijn blackberry. De sms-interface van het oude OS ziet er zalig uit. Ben ik nu ook al lang gewend. Toen deed ik een software update en daar zaten in de sms-berichten smilies in. Om zot van te worden vind ik dat. Dat was precies een msn (of soortgelijke) interface van een (no offence ;)) 12-jarige die niets liever deed dan smilies te posten:p Toen heb ik maar snel terug gedowngrade :)


Lol :P Tsja, soms kan 't wel irritant zijn. Zo'n post vol gepropt met smilies is pas erg...
 

Pagina: 1 2 3 ... 51 52 53 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.