PHP-hulp praat topic

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 51 52 53 volgende »

Jens V

Jens V

17/01/2011 16:50:17
Anchor link
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:49:29:
Lol :P Tsja, soms kan 't wel irritant zijn. Zo'n post vol gepropt met smilies is pas erg...


Je moet je dan maar eens afvragen hoe zo een sms eruit ziet ;D
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 08:47:16
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/01/2011 16:50:42
Anchor link
Misschien iets als koffiehoek smileys?
Die kunnen dan alleen gebruikt worden in de koffie hoek o.i.d.
Voor de rest ben ik 21 jaar, woon in een dorpje ergens in de Kop van Noord-Holland.
Ik studeer Software Engineering in Leeuwarden, maar ben momenteel ook steeds meer bezig met een beetje webmaster spelen.
Heb nu 1 site volledig in de lucht, en hoop eind deze week weer een site online te hebben, en die moet dan ook wat geld in de lade gaan brengen.

Daarnaast bezit ik nog ongeveer 35 domeinen, waarvan een groot deel erg nutteloos, maar daar ga ik binnenkort websites opzetten om dan door te verkopen.

Maar ik heb het (helaas) een beetje druk momenteel.

Voor de rest om het maar even over de sfeer te hebben.

Het is erger geweest, en ik weet niet welk voorval er word bedoeld met die van Karl en The Ultimate, (misschien iemand een linkje ;þ) maar ik vind het eigenlijk de laatste tijd wel weer iets beter gaan.
Hoewel ik de laatste tijd wel weer steeds minder hier ben, (misschien dat het daarom ook wel beter word).

En ik ben eigenlijk van mening dat je elkaar niet meer zou moeten kennen om een betere sfeer te creëren.
Je moet gewoon iedereen accepteren en respecteren, je mag iemand best een lul of homo(karl) vinden. //@Karl, je kan het hopelijk wel een beetje waarderen ;þ
Maar dat moet je gewoon lekker voor je houden, en je behandelt elkaar gewoon zoals je een ieder ander zou behandelen.
Misschien moeten sommigen (waaronder ik ook trouwens) zo af en toe een iets subtielere manier gebruiken om mensen erop te wijzen hoe dit forum werkt, en wat een beetje de gebruikers-standaarden zijn hier.

That's just my 2 cents
 
Bram Boos

Bram Boos

17/01/2011 16:51:10
Anchor link
Jens V op 17/01/2011 16:50:17:
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:49:29:
Lol :P Tsja, soms kan 't wel irritant zijn. Zo'n post vol gepropt met smilies is pas erg...


Je moet je dan maar eens afvragen hoe zo een sms eruit ziet ;D


SMS? Wat is SMS? Sms'en doe ik niet meer aan. Pingen is goedkoper :)
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:51:46
Anchor link
Nu hier toch wat mensjes lezen: Ik zoek nog iets zodat ik m'n eigen paar-cijferige telefoonnummer ergens krijg (bijv. 9090) om naar te SMS-en. Zoals je weleens bij radio Veronica hoort, 8090. En dan komt de SMS op je eigen telefoon binnen =D

Waar kan ik zoiets vinden? Mvg,
Jurrian
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/01/2011 16:52:37
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:53:43
Anchor link
@ Nicoow

Thanks, ik zal d'r naar kijken :)

@ Bram

Idd, pingen is goedkoper maar met de nieuwe samsung wave kan je niet pingen ;)

@ Jens

Whaha, nou ik ken het had er altijd last van met m'n oude telefoon...
 
Jens V

Jens V

17/01/2011 16:53:48
Anchor link
Nicoow Unknown op 17/01/2011 16:50:42:
Misschien iets als koffiehoek smileys?
Liever niet :D
Nicoow Unknown op 17/01/2011 16:50:42:
Ik studeer Software Engineering in Leeuwarden, maar ben momenteel ook steeds meer bezig met een beetje webmaster spelen.

Software Engineering, daar heb ik binnen 2 weken een examen van. Enige tips misschien? ;) (zit nog in bachelor, eh. nog niet in de master)
 
Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 16:56:44
Anchor link
Ik vind de smileys zo als je ze typt dus bijvoorbeeld ' :) ' wel iets hebben. Ik heb op mijn msn (pidgin) de smileys uitgezet :)

@ Nico, ik ben de link even kwijt :)
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/01/2011 16:57:45
Anchor link
Ik zit zelf ook in bachelor, 3e jaar, waar heb je precies examens van, en welk jaar zit jij?

Heb jij nog wel plannen om Master te gaan doen?
Ik zit er wel aan te denken, voornamelijk door verschil in startersloon en doorgroei mogelijkheden.
Ik ben alleen bang dat het erg veel wiskunde is, en mijn sterke kant is juist het analytische gedeelte, maar dan zou het dus wel goed voor mij zijn ;P.
 
Jens V

Jens V

17/01/2011 16:58:16
Anchor link
Bram Boos op 17/01/2011 16:51:10:
SMS? Wat is SMS? Sms'en doe ik niet meer aan. Pingen is goedkoper :)

Ik SMS gratis :p

@Nico(..)w: Ik studeer Informatica ICT in't algemeen, niet specifiek SE. We hebben dit trimester gewoon een vak SE. Als je wilt weten over wat het allemaal gaat, dit is de website van dat vak specifiek. 't Is een beetje te veel om allemaal op te noemen ;)
Gewijzigd op 17/01/2011 17:00:42 door Jens V
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:59:08
Anchor link
Jens V op 17/01/2011 16:58:16:
Bram Boos op 17/01/2011 16:51:10:
SMS? Wat is SMS? Sms'en doe ik niet meer aan. Pingen is goedkoper :)

Ik SMS gratis :p


'k Heb dan geen abbonoment, maar ik SMS voor 3 cent... Hee dat rijmt =P



]Toevoeging op 17/01/2011 17:01:15:[/size]


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
          | |            | |
          |||            |||
          | |            | |
                                      
\                 ^                 /
 \                                 /
  \_______________________________/

Ooh, mijn ultieme skills: en helemaal zelf gemaakt, issie niet prachtig? =D

%^%#%#$#@@#$%$! (Hier vloekte ik bijna, deze regel heb ik weg gehaald =) )

En deze regel was onnodig.
Gewijzigd op 17/01/2011 17:06:40 door Jurrian Nijland
 
Jens V

Jens V

17/01/2011 17:02:22
Anchor link
@ Jurrian, gebruik de code-tags. Laat maar, heb het voor je gedaan ;)
Gewijzigd op 17/01/2011 17:02:54 door Jens V
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 17:03:30
Anchor link
Jens V op 17/01/2011 17:02:22:
@ Jurrian, gebruik de code-tags. Laat maar, heb het voor je gedaan ;)

Thanks, dat had ik dus nog niet door.

Volgens mij is dit het begin van mijn iedere dag actief worden op PHPHulp trouwens, hoewel ik er eergisteren mee begonnen ben...


Oh enne, thanks =)
Gewijzigd op 17/01/2011 17:07:07 door Jurrian Nijland
 
Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 17:09:08
Anchor link
Haha J. ik snap je zin niet ;d. Ga je vanaf nu elke dag actief worden op phphulp?
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 17:10:06
Anchor link
Weetje wat het nadeel is hieraan? Als je de notes per e-mail aanhebt (bij reactie bij post waar jij reactie bij gezet hebt (duidelijk.... =D), dan krijg je binnen no time 30 mailtjes Ö

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
+   +
_____


Toevoeging op 17/01/2011 17:10:41:

PHP Jasper op 17/01/2011 17:09:08:
Haha J. ik snap je zin niet ;d. Ga je vanaf nu elke dag actief worden op phphulp?


Jep: ik ga vanaf nu eens wat aardiger doen, iedere dag actief worden en mensen proberen te helpen =)

Toevoeging op 17/01/2011 17:11:50:

Sinds vanmiddag licht m'n Windows server 2008 eruit, met de AutoDJ voor m'n radio. Gedver. Nu kan niemand uitzenden, en ik krijg 'm niet meer aan de praat...
 
Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 17:13:09
Anchor link
Jurrian Nijland op 17/01/2011 17:10:06:
Jep: ik ga vanaf nu eens wat aardiger doen, iedere dag actief worden en mensen proberen te helpen =)

Haha, dat heb ik ook een tijdje proberen te doen.. :) ben nu wel wat stil gevallen.. xs

Ik vind het wel grappig, ik ben op dit forum aangekomen met 0,0 php kennis. En nu kan ik andere mensen helpen. :)
Gewijzigd op 17/01/2011 17:14:09 door Jasper DS
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 17:14:00
Anchor link
PHP Jasper op 17/01/2011 17:13:09:
Haha, dat heb ik ook een tijdje proberen te doen.. :) ben nu wel wat stil gevallen.. xs

Ik vind het wel grappig, ik ben op dit forum aangekomen met 0,0 php kennis. En nu kan ik andere mensen helpen. :)


Fijn toch? Je begint aan het begin en dan leer je via 't forum en alle tutorials/goede scripts heel wat =D
 
Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 17:15:15
Anchor link
Ja da klopt, ik moet wel toegeven nu dat het school terug is begonnen dat mijn activiteit wel serieus is gedaald als ook mijn werk in uren voor verschillende websites.
 
Jens V

Jens V

17/01/2011 17:15:19
Anchor link
@Jasper, bij mij net van't zelfde. Ik kende er absoluut niks van. En mijn html was toen nog à la html 4.01 ABSOLUUT niet strict :)
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 17:18:11
Anchor link
@ Jasper

Ik werd gewoon een beetje gek van het commentaar wat mensen soms leverde, en daardoor een tijdje weg geweest, maar goed nu begrijp ik dat commentaar ook wel weer..

Toevoeging op 17/01/2011 17:19:04:

Weet iemand waar ik een goedkope Windows Server 2008 + PC kan halen? =)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 51 52 53 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.