PHP-hulp praat topic

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 51 52 53 volgende »

Jasper DS

Jasper DS

16/01/2011 21:43:13
Anchor link
Topic bedoeld om gewoon te praten.

Off-topic kan dus gewoon niet in deze topic ja kan altijd aan een nieuwe discussie beginnen, de bedoeling is wel dat het een soort van doorlopende tekst en dat er niet van de hak op de tak wordt gesprongen. Als er op deze topic na 2 dagen niet wordt gereageerd kan er natuurlijk een nieuwe discussie geopend worden.

Om te starten misschien de discussie aansnijden over de sfeer op php-hulp de laatste tijd. Dan kijk ik naar het voorval met karl (iedereen weet wel wat) en dan ook nog een voorval met the ultimate in een topic.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat hier alleen over de slechte sfeer gepraat word, er mag ook wel over leuke onderwerpen gepraat worden.

De mogelijkheden zijn helemaal open.
Wie zin heeft voor een gezellige babbel of graag zijn mening wil delen over een bepaald onderwerp (actueel of niet actueel / gerelateerd met php-hulp op helemaal niet) kan dat zeker doen in deze topic en ik ben er zeker van dat geïnteresseerde mensen zullen reageren en hun mening verkondigen.

Zo word de band tussen de mensen van de community sterker en hopelijk verbetert de sfeer hier wat door.

Aan de moderators: Ik denk dat dit topic wel open kan blijven aangezien dat deze in de koffie hoek staat?! Natuurlijk kunnen jullie ingrijpen als jullie vinden dat het te extreem wordt door wat dan ook, maar doe dit dan niet door onmiddellijk de topic te sluiten maar een waarschuwing te geven en als er na de waarschuwing nog steeds over een bepaald onderwerp verder gaat kan de topic gesloten worden en hebben we het zelf gezocht.

Zo hopelijk start ik hiermee een mooie dialoog tussen alle verschillende schakels van deze community en wordt het hier terug een beetje levendiger.

Mvg

Toevoeging:

Nog even speciaal enkele regels op een rijtje zetten:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen en smileys..

Verdere regels zijn natuurlijk hier te vinden
Gewijzigd op 17/01/2011 16:45:09 door Jasper DS
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 20:52:33
 
Joren de Wit

Joren de Wit

16/01/2011 21:59:05
Anchor link
Wat mij betreft blijft dit topic inderdaad gewoon open, mits er op een normale manier met elkaar gediscussieerd wordt. Dat houdt dus in dat er niet disrespectvol op de persoon gespeeld wordt, er geen flames uitgelokt worden, er niet geschreeuwd wordt en berichten niet nutteloos herhaald worden.

Dat houdt natuurlijk niet in dat er geen discussie en verschil van mening mag zijn. Maar volgens mij is een ieder hier in staat om dat op een normale manier over te brengen. Zo lang dat het geval is, zie ik uit naar een levendige discussie.
 
Chris -

Chris -

16/01/2011 22:01:05
Anchor link
Mits de toon niet gaat omslaan en er gewoon met respect over elkaar/andere dingen worden gediscussieerd, kan dit topic open blijven. Anders wordt dit topic gesloten, en worden er aantekeningen gemaakt.
 
Jasper DS

Jasper DS

16/01/2011 22:01:22
Anchor link
ja natuurlijk dat spreekt voor zich, ik zal morgen anders even de belangrijkste 'regels' in de beginpost zetten.

of een moderator die zich aangesproken voelt omdat te doen mag dat ook doen. :)
Gewijzigd op 16/01/2011 22:02:04 door Jasper DS
 
Bram Boos

Bram Boos

16/01/2011 22:06:45
Anchor link
Zal ik dan maar met de discussie beginnen:

Hoi allemaal!
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/01/2011 22:22:10
Anchor link
Ga ik mee haha Hallo

Ik had gisteren last van een email bomber ca 700 emails gekregen
Alleen weet ik niet wat ik moet doen
Uit de email haiders heb ik zijn host , zijn echte email ( geen [email protected] ) en de plek waarvan hij verstuurd is zijn website dus
Wat kan ik het beste doen?
 
Jens V

Jens V

16/01/2011 22:26:14
Anchor link
Aan spam kan je niet veel doen. Eens je in zo een lijst van een spambots zit, zal je er niet snel uit geraken. Wat je vooral moet doen is al je email adressen die op internet staan (op websites) eraf halen. Op die manier krijgen spambots deze adressen te pakken.

Je kan ook je spam-filter gaan trainen. Ben ik nu een maandje of 2 mee bezig en ik krijg tegenwoordig nog maar een stuk of 10 spam-mails per week in m'n inbox, waar dat er vroegen misschien honderd of meer waren.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/01/2011 22:28:20
Anchor link
Dit is niet van een bot , dit is vanuit een scriptje
Ik heb baracuda anti spam en virus
 
- Raoul -

- Raoul -

16/01/2011 22:30:03
Anchor link
Soort van kletstopic? xd
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/01/2011 22:31:30
Anchor link
Zeker :)
 
Jens V

Jens V

16/01/2011 22:32:49
Anchor link
Misschien ook eens leuk als iedereen zich eens voorstelt? 't Is altijd leuker als we achter de namen eens een 'profiel' kunnen plaatsen? :)
Dan maak je dat nog altijd zo uitgebreid als je zelf wilt :)
Gewijzigd op 16/01/2011 22:33:58 door Jens V
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/01/2011 22:35:32
Anchor link
Kan handig zijn

Naam : jordi kroon
Leeftijd: 16
Geslacht: man
Woonplaats : Eindhoven
 
Jens V

Jens V

16/01/2011 22:36:58
Anchor link
Ik ben dus Jens. Ik woon in Limburg (BE) en studeer Informatica ICT aan de universiteit. Voor zij die het willen weten, ik ben bijna 21 jaar nu.
Gewijzigd op 16/01/2011 22:37:53 door Jens V
 
Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 16:24:21
Anchor link
ahja, ik zal mij dan ook even voorstellen :)

Jasper, geboren op 07-05-1995 ik volg wetenschappen in het 4de middelbaar en ik woon in Antwerpen (BE)
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:34:36
Anchor link
Jurrian Nijland, jarig op 27 september. Ik woon in Zwolle, voor wie dat niet weten het ligt hier bij de rode A.
Afbeelding


Ik begon met mijn website meliftend bij mijn vader, met een klein subdomein. Of eigenlijk met Zikle maar dat heeft maar kort geduurd. Het ontwerpen deed ik toen nog met publisher.

Na een tijdje mee gelift te hebben kreeg ik voor mijn verjaardag m'n eigen domeinnaam. Ik was er helemaal blij mee. Ik ging daar ook weer verder met een kleine publisher-site en voor streaming gebruikte ik het huidige Livestream.

Na een lange tijd steeds meer geleerd over webdesign en ook over PHP/scripting/etc en ondertussen groeit m'n site steeds meer.

Toevoeging op 17/01/2011 16:35:47:

Ideetje trouwens: zou het niet leuk zijn om een paar BASIC smiley's op PHPHulp te hebben?

Toevoeging op 17/01/2011 16:36:50:

En toen ik dat poste kwamen de regels over het gebruik van smiley's =(

Oeps...
 
Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 16:44:57
Anchor link
haha, je mag smiley's gebruiken hoor ;)
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:45:38
Anchor link
gelukkig maar, maakt het toch nog weer leuker vind ik =D
 
B a s
Beheerder

B a s

17/01/2011 16:46:18
Anchor link
Wat Blanche en Chris schrijven, daar sluit ik me bij aan. Ik vind het een leuk idee van je Jasper. Ik ben altijd wel in voor gezelligheid en zo leer je elkaar ook wat beter kennen!
 
Bram Boos

Bram Boos

17/01/2011 16:47:36
Anchor link
Naam : Bram Koster aka BramBoos (van de framboos) Afbeelding
Gewijzigd op 17/01/2011 16:50:28 door Bram Boos
 
Jens V

Jens V

17/01/2011 16:48:08
Anchor link
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:45:38:
gelukkig maar, maakt het toch nog weer leuker vind ik =D


Inderdaad, zolang het maar niet van die iritante images zijn:p Da's iets wat ik echt haat:p

Had ik overlaatst nog aan de hand met mijn blackberry. De sms-interface van het oude OS ziet er zalig uit. Ben ik nu ook al lang gewend. Toen deed ik een software update en daar zaten in de sms-berichten smilies in. Om zot van te worden vind ik dat. Dat was precies een msn (of soortgelijke) interface van een (no offence ;)) 12-jarige die niets liever deed dan smilies te posten:p Toen heb ik maar snel terug gedowngrade :)
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:49:29
Anchor link
Jens V op 17/01/2011 16:48:08:
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:45:38:
gelukkig maar, maakt het toch nog weer leuker vind ik =D


Inderdaad, zolang het maar niet van die iritante images zijn:p Da's iets wat ik echt haat:p

Had ik overlaatst nog aan de hand met mijn blackberry. De sms-interface van het oude OS ziet er zalig uit. Ben ik nu ook al lang gewend. Toen deed ik een software update en daar zaten in de sms-berichten smilies in. Om zot van te worden vind ik dat. Dat was precies een msn (of soortgelijke) interface van een (no offence ;)) 12-jarige die niets liever deed dan smilies te posten:p Toen heb ik maar snel terug gedowngrade :)


Lol :P Tsja, soms kan 't wel irritant zijn. Zo'n post vol gepropt met smilies is pas erg...
 

Pagina: 1 2 3 ... 51 52 53 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.