PHP-hulp praat topic

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 51 52 53 volgende »

Jens V

Jens V

17/01/2011 16:50:17
Anchor link
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:49:29:
Lol :P Tsja, soms kan 't wel irritant zijn. Zo'n post vol gepropt met smilies is pas erg...


Je moet je dan maar eens afvragen hoe zo een sms eruit ziet ;D
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 13:08:06
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/01/2011 16:50:42
Anchor link
Misschien iets als koffiehoek smileys?
Die kunnen dan alleen gebruikt worden in de koffie hoek o.i.d.
Voor de rest ben ik 21 jaar, woon in een dorpje ergens in de Kop van Noord-Holland.
Ik studeer Software Engineering in Leeuwarden, maar ben momenteel ook steeds meer bezig met een beetje webmaster spelen.
Heb nu 1 site volledig in de lucht, en hoop eind deze week weer een site online te hebben, en die moet dan ook wat geld in de lade gaan brengen.

Daarnaast bezit ik nog ongeveer 35 domeinen, waarvan een groot deel erg nutteloos, maar daar ga ik binnenkort websites opzetten om dan door te verkopen.

Maar ik heb het (helaas) een beetje druk momenteel.

Voor de rest om het maar even over de sfeer te hebben.

Het is erger geweest, en ik weet niet welk voorval er word bedoeld met die van Karl en The Ultimate, (misschien iemand een linkje ;þ) maar ik vind het eigenlijk de laatste tijd wel weer iets beter gaan.
Hoewel ik de laatste tijd wel weer steeds minder hier ben, (misschien dat het daarom ook wel beter word).

En ik ben eigenlijk van mening dat je elkaar niet meer zou moeten kennen om een betere sfeer te creëren.
Je moet gewoon iedereen accepteren en respecteren, je mag iemand best een lul of homo(karl) vinden. //@Karl, je kan het hopelijk wel een beetje waarderen ;þ
Maar dat moet je gewoon lekker voor je houden, en je behandelt elkaar gewoon zoals je een ieder ander zou behandelen.
Misschien moeten sommigen (waaronder ik ook trouwens) zo af en toe een iets subtielere manier gebruiken om mensen erop te wijzen hoe dit forum werkt, en wat een beetje de gebruikers-standaarden zijn hier.

That's just my 2 cents
 
Bram Boos

Bram Boos

17/01/2011 16:51:10
Anchor link
Jens V op 17/01/2011 16:50:17:
Jurrian Nijland op 17/01/2011 16:49:29:
Lol :P Tsja, soms kan 't wel irritant zijn. Zo'n post vol gepropt met smilies is pas erg...


Je moet je dan maar eens afvragen hoe zo een sms eruit ziet ;D


SMS? Wat is SMS? Sms'en doe ik niet meer aan. Pingen is goedkoper :)
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:51:46
Anchor link
Nu hier toch wat mensjes lezen: Ik zoek nog iets zodat ik m'n eigen paar-cijferige telefoonnummer ergens krijg (bijv. 9090) om naar te SMS-en. Zoals je weleens bij radio Veronica hoort, 8090. En dan komt de SMS op je eigen telefoon binnen =D

Waar kan ik zoiets vinden? Mvg,
Jurrian
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/01/2011 16:52:37
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:53:43
Anchor link
@ Nicoow

Thanks, ik zal d'r naar kijken :)

@ Bram

Idd, pingen is goedkoper maar met de nieuwe samsung wave kan je niet pingen ;)

@ Jens

Whaha, nou ik ken het had er altijd last van met m'n oude telefoon...
 
Jens V

Jens V

17/01/2011 16:53:48
Anchor link
Nicoow Unknown op 17/01/2011 16:50:42:
Misschien iets als koffiehoek smileys?
Liever niet :D
Nicoow Unknown op 17/01/2011 16:50:42:
Ik studeer Software Engineering in Leeuwarden, maar ben momenteel ook steeds meer bezig met een beetje webmaster spelen.

Software Engineering, daar heb ik binnen 2 weken een examen van. Enige tips misschien? ;) (zit nog in bachelor, eh. nog niet in de master)
 
Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 16:56:44
Anchor link
Ik vind de smileys zo als je ze typt dus bijvoorbeeld ' :) ' wel iets hebben. Ik heb op mijn msn (pidgin) de smileys uitgezet :)

@ Nico, ik ben de link even kwijt :)
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/01/2011 16:57:45
Anchor link
Ik zit zelf ook in bachelor, 3e jaar, waar heb je precies examens van, en welk jaar zit jij?

Heb jij nog wel plannen om Master te gaan doen?
Ik zit er wel aan te denken, voornamelijk door verschil in startersloon en doorgroei mogelijkheden.
Ik ben alleen bang dat het erg veel wiskunde is, en mijn sterke kant is juist het analytische gedeelte, maar dan zou het dus wel goed voor mij zijn ;P.
 
Jens V

Jens V

17/01/2011 16:58:16
Anchor link
Bram Boos op 17/01/2011 16:51:10:
SMS? Wat is SMS? Sms'en doe ik niet meer aan. Pingen is goedkoper :)

Ik SMS gratis :p

@Nico(..)w: Ik studeer Informatica ICT in't algemeen, niet specifiek SE. We hebben dit trimester gewoon een vak SE. Als je wilt weten over wat het allemaal gaat, dit is de website van dat vak specifiek. 't Is een beetje te veel om allemaal op te noemen ;)
Gewijzigd op 17/01/2011 17:00:42 door Jens V
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 16:59:08
Anchor link
Jens V op 17/01/2011 16:58:16:
Bram Boos op 17/01/2011 16:51:10:
SMS? Wat is SMS? Sms'en doe ik niet meer aan. Pingen is goedkoper :)

Ik SMS gratis :p


'k Heb dan geen abbonoment, maar ik SMS voor 3 cent... Hee dat rijmt =P



]Toevoeging op 17/01/2011 17:01:15:[/size]


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
          | |            | |
          |||            |||
          | |            | |
                                      
\                 ^                 /
 \                                 /
  \_______________________________/

Ooh, mijn ultieme skills: en helemaal zelf gemaakt, issie niet prachtig? =D

%^%#%#$#@@#$%$! (Hier vloekte ik bijna, deze regel heb ik weg gehaald =) )

En deze regel was onnodig.
Gewijzigd op 17/01/2011 17:06:40 door Jurrian Nijland
 
Jens V

Jens V

17/01/2011 17:02:22
Anchor link
@ Jurrian, gebruik de code-tags. Laat maar, heb het voor je gedaan ;)
Gewijzigd op 17/01/2011 17:02:54 door Jens V
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 17:03:30
Anchor link
Jens V op 17/01/2011 17:02:22:
@ Jurrian, gebruik de code-tags. Laat maar, heb het voor je gedaan ;)

Thanks, dat had ik dus nog niet door.

Volgens mij is dit het begin van mijn iedere dag actief worden op PHPHulp trouwens, hoewel ik er eergisteren mee begonnen ben...


Oh enne, thanks =)
Gewijzigd op 17/01/2011 17:07:07 door Jurrian Nijland
 
Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 17:09:08
Anchor link
Haha J. ik snap je zin niet ;d. Ga je vanaf nu elke dag actief worden op phphulp?
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 17:10:06
Anchor link
Weetje wat het nadeel is hieraan? Als je de notes per e-mail aanhebt (bij reactie bij post waar jij reactie bij gezet hebt (duidelijk.... =D), dan krijg je binnen no time 30 mailtjes Ö

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
+   +
_____


Toevoeging op 17/01/2011 17:10:41:

PHP Jasper op 17/01/2011 17:09:08:
Haha J. ik snap je zin niet ;d. Ga je vanaf nu elke dag actief worden op phphulp?


Jep: ik ga vanaf nu eens wat aardiger doen, iedere dag actief worden en mensen proberen te helpen =)

Toevoeging op 17/01/2011 17:11:50:

Sinds vanmiddag licht m'n Windows server 2008 eruit, met de AutoDJ voor m'n radio. Gedver. Nu kan niemand uitzenden, en ik krijg 'm niet meer aan de praat...
 
Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 17:13:09
Anchor link
Jurrian Nijland op 17/01/2011 17:10:06:
Jep: ik ga vanaf nu eens wat aardiger doen, iedere dag actief worden en mensen proberen te helpen =)

Haha, dat heb ik ook een tijdje proberen te doen.. :) ben nu wel wat stil gevallen.. xs

Ik vind het wel grappig, ik ben op dit forum aangekomen met 0,0 php kennis. En nu kan ik andere mensen helpen. :)
Gewijzigd op 17/01/2011 17:14:09 door Jasper DS
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 17:14:00
Anchor link
PHP Jasper op 17/01/2011 17:13:09:
Haha, dat heb ik ook een tijdje proberen te doen.. :) ben nu wel wat stil gevallen.. xs

Ik vind het wel grappig, ik ben op dit forum aangekomen met 0,0 php kennis. En nu kan ik andere mensen helpen. :)


Fijn toch? Je begint aan het begin en dan leer je via 't forum en alle tutorials/goede scripts heel wat =D
 
Jasper DS

Jasper DS

17/01/2011 17:15:15
Anchor link
Ja da klopt, ik moet wel toegeven nu dat het school terug is begonnen dat mijn activiteit wel serieus is gedaald als ook mijn werk in uren voor verschillende websites.
 
Jens V

Jens V

17/01/2011 17:15:19
Anchor link
@Jasper, bij mij net van't zelfde. Ik kende er absoluut niks van. En mijn html was toen nog à la html 4.01 ABSOLUUT niet strict :)
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

17/01/2011 17:18:11
Anchor link
@ Jasper

Ik werd gewoon een beetje gek van het commentaar wat mensen soms leverde, en daardoor een tijdje weg geweest, maar goed nu begrijp ik dat commentaar ook wel weer..

Toevoeging op 17/01/2011 17:19:04:

Weet iemand waar ik een goedkope Windows Server 2008 + PC kan halen? =)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 51 52 53 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.