Sitecheck

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 12:27:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Vorige week dinsdag ben ik begonnen met mijn bedrijfspagina,

Deze is nog niet helemaal af maar de bedoeling is dat deze vanavond online zal komen voor de testers die staan te wachten.

Graag zou ik van jullie een reactie willen wat jullie van het systeem vinden etc etc.

De site is nog niet helemaal af maar alle systemen voor de gebruikers wel.

www.php-scripting.com

Je zal een scherm voor je krijgen om eerst in te moeten loggen.
Hieronder zijn 2 logins,, want op sommige browsers werkt de eerste niet en sommige de 2e niet,, beetje raar maarja,

Login: user
ww: loltje

Login: Admin <<-- let op hoofdletter
ww: loltje

Verder heb ik geen testacounts voor jullie aangezien er maar 1 persoon tegelijk op 1 account kan zijn, Als iemand anders inlogt zal de andere uitgelogt worden.

Maar jullie kunnen je gewoon registreren en er zal u geen mail verstuurt worden want overmorgen zullen deze uit de database verwijderd worden.

Jullie mogen bestellingen plaatsen en een ticket insturen als jullie geld op jullie account willen laten zetten.

Echter bij een bestelling plaatsen zal u wel een mail ontvangen met een factuur,

Je zal hiervoor eerst een online handtekening moeten zettten maar hier mag je ook gewoon bullshit invoeren.

Dit is enkel nog om alles te testen, dus je zit nergens aan vast.

Edit: Concept idee komt van www.deziweb.nl

BVD

Tim

Quote:
Topic verplaatst naar site reviews.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim Kampherbeek
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 17:08:26
 
- wes  -

- wes -

11/11/2009 12:32:00
Quote Anchor link
Beide logins werken niet
 
Mr.Ark

Mr.Ark

11/11/2009 12:36:00
Quote Anchor link
Bij mij ook niet...

Is het niet eerst slim om alle pagina's af te maken voordat je hem online gaat gooien?
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 12:40:00
Quote Anchor link
Die worden ook eerst afgemaakt voordat mensen er op mogen bestellen, staat ook bovenaan.

Probeer BTW firefox,,, en anders 2x inloggen dan op annuleren en dan effe refreshen
 
Mr.Ark

Mr.Ark

11/11/2009 12:41:00
Quote Anchor link
Quote:
Probeer BTW firefox,,, en anders 2x inloggen dan op annuleren en dan effe refreshen


Ik gebruik firefox, Krijg telkens die melding dat gegevens fout zijn.

Edit:


Grappig, Als ik het domein phphulp.nl wil bestellen, dan staat er dat die beschikbaar is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Jaron T

Jaron T

11/11/2009 12:46:00
Quote Anchor link
Laat me niet lachen , dit is een rip van : http://www.deziweb.com/

Stop hier maar eens heel snel mee.

Bedankt
 
Mr.Ark

Mr.Ark

11/11/2009 12:53:00
Quote Anchor link
haha, Lekker scherp Jaron, goed bezig..., dit kan inderdaad niet door de beugel..
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 12:55:00
Quote Anchor link
@ark.

Klopt,, Ik ben nog steeds bezig om de .nl en .eu server te fixe

Die dingen doen een beetje raar,

En dat het concept idee van deziweb is gehaalt ja,

Rip,, Nee,,

Heb zelfs al een mail van hun gehad dat hun er niet erg blij mee zijn maar aangezien niks van hun site komt en alles zelf is gemaakt kunnen ze me niks maken...

Maarja,,

Weer terug naar het onderwerp aub
 
Jaron T

Jaron T

11/11/2009 12:59:00
Quote Anchor link
Tuurlijk ga lekker fietsen

zoek de verschillen:
http://www.php-scripting.com/register
https://www.deziweb.com/cp/registreren
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 13:01:00
Quote Anchor link
Kerel,

Het systeem is helemaal zelf gemaakt en zoals ik NET OOK AL ZIJ,

JAH HET CONCEPT IDEE KOMT VAN HUN!!!!

Daar ga ik ook niet moeilijk doen,

Maar alle systemen zijn zelf gemaakt,

Deziweb heeft btw ook hun scripts nooit vrijgegeven,

Dus aub terug naar het onderwerp,, als ik een duscussie topic wou hebben had ik die wel gestart

Tim
 
Jaron T

Jaron T

11/11/2009 13:02:00
Quote Anchor link
Zelf gemaakt? Je hebt gewoon dingen GEKOPIEERD.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kopi%C3%ABren
 
Steen

steen

11/11/2009 13:03:00
Quote Anchor link
Die deziweb is een stuk mooier:P
 
Mr.Ark

Mr.Ark

11/11/2009 13:03:00
Quote Anchor link
Vind je het vreemd dat we zo reageren? Deziweb heeft vast en zeker een copyright op hun layout staan. Dan mag jij dat niet zomaar namaken. Het is tenslotte hun idee.

Wat jij als scripts gebruikt staat er buiten van, het gaat om de layout.
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 13:04:00
Quote Anchor link
Is niet gekopiert,,, zoals al zei,, geen zin in een discussie,

KIJK broncodes dan zie je het wel
 
Justin S

Justin S

11/11/2009 13:14:00
Quote Anchor link
Als je iets zelf maakt kan je nog steeds iets kopiëren. De Lay-out is bijna identiek, de jouwe alleen wat minder mooi uitgevoerd. Serieus, maak een eigen design. Zo moeilijk kan het niet zijn. Inspiratie: http://creattica.com/css/latest-designs
 
Giel

Giel

11/11/2009 13:20:00
Quote Anchor link
Waarom is je pagina zo ontzettend lang als er maar weinig content is?
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 13:21:00
Quote Anchor link
Giel,,

Klopt dit moet nog gefixt worden in mijn CSS,

Dit heb ik nog niet gedaan aangezien ik nog een heel andere footer wil maken
 
Jaron T

Jaron T

11/11/2009 13:25:00
Quote Anchor link
Tim Kampherbeek schreef op 11.11.2009 13:21:
Giel,,

Klopt dit moet nog gefixt worden in mijn CSS,

Dit heb ik nog niet gedaan aangezien ik nog een heel andere footer wil maken

Zo ééntje als deziweb is mooi , misschien een 'IDEE' ?
 
TJVB tvb

TJVB tvb

11/11/2009 13:27:00
Quote Anchor link
Tim, Je gaat in een schemergebied zitten in hoeverre de website mag lijken op een website van een concurrent (is een tijd geleden op http://blog.iusmentis.com/ nog een artikel over geweest)
En dan wil je er geen discussie over? Het gaat er niet om of je ctrl-c en ctrl-v gebruikt hebt of het zelf hebt geschreven. (Harry potter overnieuw schrijven mag ook niet terwijl ik het dan niet eens letterlijk kopieer)

Nog wat punten
*Waarom loopt je pagina zo ver door?
*Menu knoppen zonder pagina, plaatst de knoppen dan (nog) niet
*Portfolie: waarom geen links en uitleg van wat ik moet zien?
* msn support, wanneer? 24/7 of alleen 's nachts van 2 tot 3?
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 13:37:00
Quote Anchor link
TJVB,

De pagina waarom die zover doorloopt zij ik net
Ook vermelde ik net dat de site nog niet klaar was,
Portfolio,, Ook nog mee bezig,, ook nog niet af dus
Msn support,, dat is het goeie zal het vermelden

Jaron,

Haha,, Humor,, Nee dat zal het niet worden.
 
Sebastiaan Blaas

Sebastiaan Blaas

11/11/2009 15:49:00
Quote Anchor link
Jammer logins doen het bij mij niet .. ik wil ook die rip zien...

Overigens ondanks dat je het zelf heb gemaakt kan wel degelijk verzocht worden door wijzigingen van de layout via de rechter... Ik weet even niet meer zo snel wie het was.. maar marktplaats heeft het zelfs een keer verder doorgevoegd.. Toen was er een toko die anzich zelfde layout had als MP maar net iets anders.. Echter hadden ze exact dezelfde categorien in exact dezelfde volgorde.. Marktplaats won.. en categorien moesten anders..
 

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.