Sitecheck

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

11/11/2009 17:28:00
Quote Anchor link
Volgens mij heeft Tim de login gewoon veranderd.
Als je trots bent op wat je gemaakt hebt doe je er überhaupt geen login op.
Tim, wees een kerel en haal die login weg.
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 18:36:26
 
Michael -

Michael -

11/11/2009 19:53:00
Quote Anchor link
Tim Kampherbeek schreef op 11.11.2009 12:27:
Je zal hiervoor eerst een online handtekening moeten zettten maar hier mag je ook gewoon bullshit invoeren.

Tim, je zou ons nog vertellen over dat online handtekening gebeuren ;)
Ik ben ook nieuwsgierig en zou 't ook wel willen hebben.
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=68547&page=

Over dat kopieren; Ik kan je site nu niet zijn, maar het is gewoon zo dat 't er niet op mag lijken. Pas 't gewoon wat aan, andere kleuren enzo, klaar.
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

12/11/2009 03:28:00
Quote Anchor link
@Karl

Klopt ik heb de logins veranderd omdat ik graag wou weten wat beter op de site kon etc etc.

En had geen zin in een discussie topic,

Daarbij moet ik wel zeggen, Deziweb heeft vorige week al contact met mij opgenomen en ik wil zelf graag van een rechterlijke hand horen als ik iets aan moet passen.

Verder geen contact meer met Deziweb gehad na mijn reactie terug.

En de reden waarom de login er nog opzit is omdat de site nog niet helemaal af is.

Vrijdag zal deze geopend worden.

@Turmin

Klopt, mijn bedoeling was het daar te posten maar echter leek het script niet goed te zijn,

Momenteel heb ik dus een licentie van een script gekocht dat ik nu gebruik,

Echter is mijn 2e vraag of dit script niet gewoon gratis te verkrijgen is aangezien het gewoon een flash script is,

Het PHP gedeelte heb ik er zelf bijgebouwt,, Maar mocht het zo zijn dat het script gratis te verkrijgen is en mocht ik daar achter komen dan zal ik nogmaals het script schrijven en posten. (Aangezien ik niet die van mijn site post want die heb ik op maat van mijn site gemaakt)

Verder mogen jullie vrijdag weer lekker een discussie gaan voeren over mijn website, Maar ik vind dat een rechter hand dit moet gaan beslissen.

Verder vind ik het jammer dat er verder niet echt over het script etc is gepraat, Maar mochten er mensen zijn die graag een sitecheck willen doen zonder commentaar te geven omdat het concept hetzelfde is als een andere site. Stuur mij dan gerust een berichtje,,,

Mvg,

T. Kampherbeek
 
- wes  -

- wes -

12/11/2009 08:34:00
Quote Anchor link
Als je nou direct erbij had gezet dat je design is gejat (concept is niet de goede term, het is echt gejat en niet anders) , dan had je al deze reacties niet gehad. Daarom heeft niemand het over de scripting, we hebben een hekel aan mensen die claimen iets zelf te hebben gemaakt en dat achteraf blijkt dat er helemaal niets van hun zelf af komt.
 
Jaron T

Jaron T

12/11/2009 08:38:00
Quote Anchor link
Tim Kampherbeek schreef op 12.11.2009 03:28:
Maar ik vind dat een rechter hand dit moet gaan beslissen.


Gl ga je sowieso verliezen ;)
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

12/11/2009 11:11:00
Quote Anchor link
Nou wes,,, Het is wel zelf gemaakt,

Echter is het idee wel gejat,,, dusja,,

Vind tussen die 2 dingen toch een verschil zitten.
 
Jaron T

Jaron T

12/11/2009 11:18:00
Quote Anchor link
Tim , jij komt er wel.

Hoezo niet willen snappen... Jouw versie is gewoon de lelijke variant van de het origineel.
 
- wes  -

- wes -

12/11/2009 11:44:00
Quote Anchor link
Jaron schreef op 12.11.2009 11:18:
Tim , jij komt er wel.

Hoezo niet willen snappen... Jouw versie is gewoon de lelijke variant van de het origineel.


this
 
Giel

Giel

12/11/2009 12:06:00
Quote Anchor link
Tim Kampherbeek schreef op 12.11.2009 11:11:
Nou wes,,, Het is wel zelf gemaakt,

Echter is het idee wel gejat,,, dusja,,

Vind tussen die 2 dingen toch een verschil zitten.


Maakt niet uit als je het zelf hebt gemaakt.. Je hebt het gekopieerd.. Wel eens waar geen 1 op 1 kopie.. Maar je hebt precies hetzelfde idee. Je hebt zelfs de kleuren hetzelfde.. Als je het in een andere template had gestopt die stukken beter is dan de vorige, dan had je lang niet zoveel commentaar gehad, omdat het dan niet teveel lijkt op een kopie.. Nu is dat dus wel, vandaar dat iedereen dit zegt.

Maar je wil het niet begrijpen op 1 of andere manier?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Giel
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

12/11/2009 12:48:00
Quote Anchor link
Daarom zeg ik ook dat klopt,

maar heb geen zin in een discussie dus wil graag bij het Topic onderwerp blijven als dit mogelijk is.

Als dit mogelijk zou zijn post dat dan even dan verander ik de wachtwoorden weer
 

12/11/2009 12:51:00
Quote Anchor link
Tim Kampherbeek schreef op 12.11.2009 12:48:
maar heb geen zin in een discussie dus wil graag bij het Topic onderwerp blijven als dit mogelijk is.

Als dit mogelijk zou zijn post dat dan even dan verander ik de wachtwoorden weer

Ik denk dat je dat dan ook maar even moet doen ja.
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

12/11/2009 13:12:00
Quote Anchor link
Nou bij deze,

3 inlogs,

Login: user
ww: wachtwoord

Login: user2
ww: wachtwoord

Login: user3
ww: wachtwoord

Mensen die mij gewoon kunnen vertellen wat beter kan of wat ze leuk vinden of niet mooi vinden meld dit aub,, geen zin in een discussie aangezien de layout.

Alvast bedankt.

p.s. LAYOUT staat te ver naar beneden ik weet het word vanavond gefixt,, mijn CSS is echt slecht,,, als iemand oplossing hiervoor weet mag dit ook gepost worden.

Mvg,

Tim
 

12/11/2009 13:16:00
Quote Anchor link
Je moet geen gebruik maken van tabellen.
Je hebt erg veel inline css en javascript.
Die tekst op de achtergrond is veel te druk.
Deze:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Home

Producten

Hosting

Over Ons

Portfolio

Tools

Support

Registreren

dingen kan je niet aanklikken. Maar je muis ziet er wel uit alsof die aangeklikt kan worden. Effe fixen met css dus.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

12/11/2009 13:24:00
Quote Anchor link
Hartelijk bedankt karl,

Ik heb de cursors aangepast voor de knoppen waar je niet op kunt drukken.

En vanavond zal mijn designer de layout opnieuw maken maar deze keer in tables.

Bedankt voor je reactie kerel...
 
Michael -

Michael -

12/11/2009 13:29:00
Quote Anchor link
Quote:
En vanavond zal mijn designer de layout opnieuw maken maar deze keer in tables.

Juist geen tables gebruiken.

En die ruimte onderaan is ook niet zo gek:
.text {
height:2000px;
padding:10px 10px 1200px 20px;
}

Bij dat inloggen zal ik ervoor zorgen dat email en wachtwoord verdwijnen op 't moment dat ik er in klik. Zo is 't irritant.

Ben wel benieuwd waar je je online handtekening gebeuren nu voor gebruikt? Ik heb even zitten zoeken omdat ik dit ook wou gebruiken, maar het is dus niet rechtsgeldig. Jij moet bewijzen dat de geplaatste handtekening echt is en dat kan jij niet met een digitale handtekening. Dan zou je nog eerst een kopie van legitimatie moeten vragen. Plus dat 't kut is om met je muis een handtekening te maken. Dus hoe heb jij dit? En met welk doel gebruik je dit?

http://www.php-scripting.com/ControlPanel > Pagina niet gevonden

Ik zal ook nog even een kadertje om dat digitale handtekening ding zetten. Niet echt duidelijk zo. Bij mij lijkt 't net wit op wit (laptop :P)
Handtekening wordt sowieso niet altijd goed opgeslagen. Mis soms stukken van de handtekening.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michael -
 

12/11/2009 13:39:00
Quote Anchor link
Je portfolio is niet geloofwaardig.
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

12/11/2009 13:40:00
Quote Anchor link
1. die hoogte heb ik even daar zo neergezet omdat het nog gefixt moet worden.
2. hoe moet ik dat doen als je er op klikt dat het weggaat?
3. Het handtekening systeem zie je als je inlogt bij Administratie
4. controlpanel bestaat niet omdat deze link ook niet bestaat,, je moet inloggen en dan kun je op /cp komen.
5. zal even kijken naar die border bedankt voor je reactie
 
Hipska BE

Hipska BE

12/11/2009 13:42:00
Quote Anchor link
Als bedrijf hoor je een btw en kvk nummer te hebben, maar ik kan deze niet vinden op http://www.php-scripting.com/contact/data
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

12/11/2009 13:47:00
Quote Anchor link
Bedankt voor je reactie Hipska,

Heb het toegevoegd.

Mijn BTW nummer plaats ik morgen want die heb ik niet bij de hand.
 
Michael -

Michael -

12/11/2009 13:51:00
Quote Anchor link
Tim Kampherbeek schreef op 12.11.2009 13:40:
1. die hoogte heb ik even daar zo neergezet omdat het nog gefixt moet worden.
2. hoe moet ik dat doen als je er op klikt dat het weggaat?
3. Het handtekening systeem zie je als je inlogt bij Administratie
4. controlpanel bestaat niet omdat deze link ook niet bestaat,, je moet inloggen en dan kun je op /cp komen.
5. zal even kijken naar die border bedankt voor je reactie

Ik ben ook ingelogd in admin.
Toen ik had geregistreerd stond er een link naar ControlPanel en die werkte niet, dus moet je dat nog aanpassen.
Handtekening zie ik, maar werkt niet altijd goed. Lijkt dat er een vertraging in zit. Als je heel snel iets tekent en gelijk op send drukt, is ie gewoon leeg, teken je wat en wacht je even en druk je dan op send, gaat 't wel goed.

Edit: PHP-Scripting een provider die meegaat met de tijd.
Of ik mis een komma of mis 'is'.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michael -
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.