Ik hoor nu al steeds meer mensen praten over een PHPhulp uitje en ik word ongeduldig ;)

Dus wanneer komt dat nou eindelijk? Ik heb geen zin nog maanden te wachten en ik denk velen met mij.

Brand los.....
3x (geprobeerd) gedronken, nooit meer dan 5 slokken ervan gedronken tis zo ontzettend vies. Echte drankjes waar je mee begint als je die leeftijd hebt, maar ik kon dat toen, en nu ook, niet drinken. Wees dus blij dat je het niet meer dan 1 x per maand mag.
PHPNewbie
Ben ook 13 en heb hetzelfde ;-)
Afentoe breezertje, biertje, héél af en toe Pastis (god wat is dat lekker :))
Maar ik zal morgen ff teamspeak server maken. (24/7, IP: 83.247.71.253:9000, wachtwoord zal worden: <?php)
Jullie kunnen de Cliënt al downloaden: www.goteamspeak.com
Tot morgen in Teamspeak ;-)
oei, en nu kom ik... :-P ik drink meestal op donderdag/vrijdag en zaterdag... en een jointje vind ik ook wel lekker :-P roken doe ik niet, want daar zie ik het nu niet echt van in, blowen is gewoon relaxt, zo af en toe (lees: meestal vrijdag avond). Maar roken doen mensen continu, dat snap ik niet.

De afgelopen 5 jaar heb ik mijn grenzen wel leren kennen :) aanstaande donderdag is er een mega studenten feest in de brothers @ bunnik, gaan er hier op php hulp nog mensen?

Btw, offtopic, anyone? :-P
Roken doe ik alleen tijdens feestjes soms en deed ik vroeger regelmatig. Blowen doe ik nooit.

Drinken doe ik dagelijks de laatste maanden (enkel bier en rode wodka + red bull); het werkt lekker om de drukke tijden door te komen, nog een weekje hard er tegenaan.
Kalle schreef op 28.03.2006 00:13
Wees dus blij dat je het niet meer dan 1 x per maand mag.

ik denk dat ik wel meer mag, maar doe het gewoon (nog) niet ;-)
Vroeger woonde ik in de buurt van Bunnik. Dus ik iniedergeval niet...

Pastis, nejjj vies drankje gekke dropsmaak, het enige leuke is dat als je er ijs in doet of water dat het dan van kleurr veranderd
Jongens Teamspeak server draait nu!
IP: 83.247.71.253:9000, wachtwoord: <?php
Hij zal nog wel een maandje 24/7 online blijven :)
ik ben nu 16, en heb nog nooit alcohol gedronken, en ik probeer dat zo te houden tot minimaal m'n 18e (nog anderhalf jaar).
Dat vind ik zo; n slappe reden. Als je het op je 18e toch gaat doen kan je net zo goed nu beginnen. Netzoals als je tot je 16e niet rookt krijg je een scooter, die mensen gaan juist roken sowieso daarna. En moet je dat zelf beslissen. Maarja...
Het is pas slap als je juist gaat roken als je dan geen scooter meer krijgt 8-)

Reageren