Wellicht ben ik de saaiste van het hele stel want ik rook niet en drink ook niet en ook geen drugs voor mij in welke vorm dan ook.
Wat wel zou je dan denken......?
Ik geniet van maken van eten en dan vooral met vrienden samen zijn. Ik geniet van interessante gesprekken/discussies en dan is de kwalificatie voor interessant dat ik geboeid blijf en ook blijf deelnemen... enfin je snapt wel wat ik bedoel denk ik...
oei, en nu kom ik... :-P ik drink meestal op donderdag/vrijdag en zaterdag... en een jointje vind ik ook wel lekker :-P roken doe ik niet, want daar zie ik het nu niet echt van in, blowen is gewoon relaxt, zo af en toe (lees: meestal vrijdag avond). Maar roken doen mensen continu, dat snap ik niet.
De afgelopen 5 jaar heb ik mijn grenzen wel leren kennen :) aanstaande donderdag is er een mega studenten feest in de brothers @ bunnik, gaan er hier op php hulp nog mensen?
Btw, offtopic, anyone? :-P
Ligt eraan wat voor muziek ze er allemaal draaien.
ik vermaak me het beste met hardrock en metal.
en over het blowen. Op vrijdag, zaterdag en zondag en maandag en ..... vind ik dat ook wel relax :)
Is het niet handiger dat de actie vanuit PHPhulp georganiseerd wordt ipv de website van Jan?? Denk dat de opkomst dan ook veel groter is..!!
Jan, misschien een idee om (ik weet niet precies hoe uitgebreid het was) om dat systeem op PHPhulp te laten draaien..
En misschien moet de knoop gewoon doorgehakt worden voor de datum en plaats..
[li]Dag in de mei vakantie[/li][li]In Arnhem[/li]
Zelf kom ik uit het Leeuwarden (noorden van Nederland), sommige komen uit het zuiden.. Arnhem is te doen voor mij, Utrecht niet.. Verder trekt mij Utrecht niet aan als stad, veel te druk, onpersoonlijk.. Arnhem is daarintegen een wat knussere stad wat mij veel gezelliger lijkt..
Ik weet het niet zeker maar als je uit het zuiden komt, is Arnhem dan ook niet dichter bij dan Utrecht??
We moeten alleen w8en tot dat Jan dat aanmeldding af heeft.... Dan zien we het wel. Kunnen we plaatsen en datum afspreken.
?
Onbekende gebruiker
28-03-2006 16:43
Lapidi schreef op 27.03.2006 23:44
[quote=Marien schreef op 27.03.2006 23:20]Handige tip: iemand ff een teamspeak server oplaten zetten. Toppie kwaliteit, trekt weinig van je verbinding en iedereen kan praten :)
Maar met het uitje wil ik denk ik wel mee. Reis liever niet alleen :) Misschien dat iemand uit Capelle ad IJssel ook nog wel mee wil (als die er zijn ;))
Ik woon in capelle :)[/quote]
Ik woon aan de overkant, het al-tijd-zo-gezellige Krimpen aan den IJssel
Over alcohol: bier en smirnoff ice moet je niet na elkaar drinken