Er schijnt toch meer belangstelling voor te zijn dan dat ik in eerste instantie verwachtte.

Dus bij deze: de onofficiële PHPhulp UBBBar!

Details over installatie en update zijn hier te vinden.

Support kan via dit topic.

Let op! Veel van de features zijn ongetest. Ik gebruik hem pas enkele dagen en alleen in Safari. Nu heb ik gehoord dat hij ook redelijk werkt op Windows, maar ik kan jullie niets garanderen. Mocht hij vreemde effecten hebben, je kan hem gemakkelijk uitzetten door hem via de apenkop in je onderbalk (waneer je Greasemonkey geïnstalleerd hebt) af te vinken.
Misschien is het leuk om een knop in te bouwen voor maak text-area groter. Altijd handig als je een een script met een iets-langer-dan-gemiddelde lengte aan het typen bent.

P.s.: ook meteen shift+enter test :-D Oke ik heb nu op shift + enter gedrukt en er is nog niks gebeurd. Nog een keer: Ook niet. Oke nu 2 keer achter elkaar: Ook niet. Misschien met die andere enter knop: Nop. 2 keer die andere knop: Nee. :-( Jammer. Ik werk met Firefox 2.0 op Mac OS 10.3.9.

Wel supervette UBB-bar!

Groeten,

Boris[edit]@WebmakerijMarkei: Ik kreeg wel een melding!
@Bas hieronder: Ik heb ook nog een scriptje dat de ads rechts weghaald :-P Soms gaat die over een forumpost of (nu) over de text-area heen. Wil je dat script ook standaard voor iedere user op phphulp.nl zetten? :-P[/edit]
Heb nu ook even dat stukje JavaScript op PHPhulp gezet. Even testen, ziet er goed uit :) Had het nog niet eerder bekeken..

Vind je het goed als ik dit hier zo laat staan, standaard voor iedere user??
Ja, laat maar staan......
He Boris, Nee dat hoeft niet :)

Kun je misschien die tab eruit halen? Dat als je tab -> enter doet dat hij dan wel submit?
Het went snel hoor! Ik gebruik hem al een tijd en zou niet meer terug willen.
[edit]Hmm, als je binair telt, heb ik nu 21 posts ;-)[/edit]
Erg mooi dat hij automatisch code tags plaatst bij PHP code :)
Nee, die tab is juist geweldig. Die miste eigenlijk al zo lang.
Kun je misschien die tab eruit halen? Dat als je tab -> enter doet dat hij dan wel submit?
<?php
    //die
        //tab
            //is
                //juist
        //geweldig
    //fijn !!!
?>
Maar voor gebruikersvriendelijkheid is dat niet echt optimaal.. Want als ik nou geen muis heb, kan ik het bericht niet posten..
Jan Koehoorn schreef op 17.01.2007 23:35
Hmm, als je binair telt, heb ik nu 21 posts ;-)

En ik?

Reageren