Hallo,

Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee:
Random Tekst
Online check IP
Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.

Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.

Mvg,
Jonathan
Community zal er altijd zijn. Dat is waar hij wel op vertrouwd.

ik vind dat we bas niet moeten gaan dwingen om nieuwe versie te maken, maar het is gewoon cool als hij een keer op z'n tijd onverwacht komt. maar een online 'demo/statusmonitor' zou wel leuk zijn, ook een soort update systeempje waar bas iedere keer toevoegd wat hij doet/gedaan heeft

Jij snapt er ook weinig van. Waar is het dwingen. Het is aandringen.

Net zoals jij aandringt voor updates die zichtbaar worden.

@spiderpig
ik hoop dat je niet serieus bent, anders heb ik medelijden.
als bas er mee kapt, dan lijkt het mij zo dat wij de code vragen, met z'n alle het af maken en domein overkopen of niet? phphulp mag niet overleiden!!

dat is gewoon een sugestie, bas moet zelf weten wat hij wil.
Spiderpig schreef op 06.11.2007 19:21
als bas er mee kapt, dan lijkt het mij zo dat wij de code vragen, met z'n alle het af maken en domein overkopen of niet? phphulp mag niet overleiden!!
Hoezo? Je kunt toch wel een forum scripten? Dat is niet echt heel veel bijzonders, dat wiel is al lang uitgevonden.
Spiderpig heb je enig idee waar de discussie om gaat of niet? Het heeft niks te maken met of we het waarderen dat de site er is of dat we waarderen dat Bas bezig is aan de site, dat waardeert iedereen ook. Het gaat er om dat dit een grote site is met heel veel mensen die heel veel uren (en levens) in deze site steken, en dat er weinig terugkoppeling is met deze mensen. Dat Bas geld verdient met deze site vind ik prima, hij heeft het opgezet en groot gemaakt, maar ik vind wel dat de technische innovatie samenhangt met wat de community wil.
wil je met dat wiel zeggen een standaard forum?

neem dan een eerdere sugestie van mij: een wiki met een forum plugin en dan zelf wat leuke dingen bij scripte, dat lijkt mij nogsteeds het beste.
Er komt wel wat meer bijkijken dan een phpbb forum. Helemaal met jou karma geval.

@phperik
is die 'ik' nu wel jou persoonlijke mening of nog steeds wat je hoort?
wat wil je daarmee zeggen kalle? ik heb laatst nog met iemand (even) phpbb na zitten maken met wat leuke extra's..

ik ga me eigenlijk niet meer zo in deze discussie mengen..

edit: niet opscherppreig bedoeld ofzo, maar ik dacht dat je met dat karma gedoe wilde zeggen dat ik naab was..
Tommy schreef op 06.11.2007 19:27
wat wil je daarmee zeggen kalle? ik heb laatst nog met iemand (even) phpbb na zitten maken met wat leuke extra's..

ik ga me eigenlijk niet meer zo in deze discussie mengen..
Dankje.

@phperik
is die 'ik' nu wel jou persoonlijke mening of nog steeds wat je hoort?
Die zijn gelijk in dit geval.
Kalle schreef op 06.11.2007 19:25
Er komt wel wat meer bijkijken dan een phpbb forum. Helemaal met jou karma geval.
Met een stored procedure los je dat probleem ook wel in een uurtje op. En dan heb je ruim de tijd!

Het opbouwen van een community kost je veel meer tijd dan het scripten. En wanneer je een goede basis hebt staan, kun je daar later zo uitbreidingen op maken. Dat houdt het ook leuk voor de bezoekers: 'Hé, weer wat nieuws!'
Daar heb je wel een punt Frank.. Ik had eigenlijk nooit moeten aankondigen dat ik bezig ben met een nieuwe versie. In het begin was iedereen idd hartstikke enthousiast als er weer iets bij kwam :).

Bezigheden die ook tijd in beslag nemen en waar ik mee bezig ben zijn analyses uitvoeren waardoor de website nog beter op het internet gezet kan worden en waarmee we de 'concurrentie' ver achterwegen laten. Het kost gewoon veel tijd, naast een baan, school en mailtjes beantwoorden die er dagelijks in vele mate binnen komen.

Maar ooit komt er een nieuwe website hehe.. Dit is wel z.s.m. en ben er ook wekelijks een aantal uren mee bezig.. Ik ben niet alleen met PHPhulp bezig maar met een hele grote online multimedia community.

Reageren