Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee: Random Tekst Online check IP Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.
Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.
het is wel gezellig hoor, blader door veel topics.. maar als je de koffiehoek topics niet wilt laten aangeven in het forum menu kom ik minder snel in zo'n topic hoor.. moet ik moeilijk gaan doen :P
Tis heel simpel
Als je problemen hebt met posts / topics / scripts, lees je ze lekker niet. Als je niet tegen zinloze posts kan moet je er gewoon niet op reageren. Het is koren op mijn molen als een of andere gielo debielo zich zwaar offended voelt en een topic maar in leven blijft houden met 'MAAR JIJ BENT OOK SUKKOL'.
Reageer gewoon niet als je het er niet mee eens bent en niets hebt toe te voegen.
Je hoeft niet te reageren.
Ja er moet een boel met PHPhulp gebeuren mbt de gebruikersvriendelijkheid en het niveau van scripts. Maar ons aller Bas is meer dood dan levend, en de nieuwe versie komt volgens de laatste prognose ergens medio 2061 uit. Dus blijf vooral miepen, er gebeurd toch geen hol mee
maar tijd om de koffie hoek te laten verdwijnen had ie wel tijd voor
als ie nou gewoon een knopje maakt van laat hem wel of niet zien ben je net zover en ben je van het gezijk af !
Deze discussie kwam me al zo bekend voor. In bovenstaand topic gaat het precies over hetzelfde, zonde om alle goede opmerkingen die daar gemaakt zijn te negeren...
Ik zou bij deze graag aan Bas willen vragen wanneer PHPhulp v.New nu echt komt. Want er is veel vraag naar verandering vanuit de community, terwijl er aan wordt gewerkt door mensen die niet echt actief zijn in de community. Ik bied mezelf opnieuw aan om mee te werken. Het initiële plan was met 2 man ofzo en in de zomer klaar en die deadline is niet gehaald dus moet er geïmproviseerd worden..
Btw, Jonadingpersoon, je moet echt iets minder 'mod-achterig' gaan doen. Is heel irritant.
Die zit!
Ik ben trouwens voor het niet moeilijk doen: mensen met een aantal forumposts lager dan 100 kunnen geen scripts en tuts posten. Eventueel kan er nog een grijs gebied in gestopt worden tot bijvoorbeeld 200, waarbij alleen kan gepost worden na controle van een mod.
ik vind het raar dat de koffiehoek niet meer echt bestaat waar staat dit forum ? ik had net een leuk topic daar even willen zetten dat te goede kwam voor phphulp
mvg
Gewoon een knopje die wil ik niet meer zien is genoeg :p
De huidige site werkt prima. Ik vind dat sommigen gewoon zeuren om het zeuren. Scripts en tutorials die bagger zijn worden altijd binnen 12 uur verwijderd. Dat kan misschien als langzaam worden beschouwen maar er is meer te doen in het leven dan alleen internetten.
Deadline stond idd in de zomer maar deze is niet behaald door nieuwe grotere plannen die naast web development veel met zich meebrengen.
De nieuwe PHPhulp is in zoverre af dat hij ook een nieuwe database structuur heeft gekregen en het daarom nóg langer duurt omdat de alle scripts en tutorials handmatig toegevoegd gaan worden. Dit ook met de reden om de database te cleanen.
Geduld is een schone zaak. Deze site werkt nogmaals prima. Een nieuwe site is omdat ik dat graag wil, om mee te gaan met de technieken en om het gebruikersvriendelijker te maken. Mijn excuses als ik de indruk heb gewekt dat er haast bij was omdat anders de website zou exploderen.