Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee: Random Tekst Online check IP Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.
Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.
Ik erger me er niet aan dat het langer duurt soms dan 12 uur boeit me niet .. Ik bekijk het vind ik het nutteloos blijft het staan
Enkel is er gewoon iets nodig waardoor elke user kan zien waar hij gepost heeft zodat hij altijd een vraag die hij stelde kan terug vinden (user .-> niet de maker van topic)
En een knopje dat je zelf een post VOOR JE EIGEN kan verwijderen :)
mvg
6december is het sinterklaas en Bas heeft zijn code al naar Spanje op gestuurd dat sinterklaas heb kan brengen ;p is dat niet lief :)
Het zou wat zijn als de site explodeert,, buiten dat er soms onzinnige / lompe / vage dingen worden gepost, is en blijft het wel een site waar ik graag kom..
Ik zit nu ook al een tijdje hier op phphulp, soms wat non-actief. Maar nu weer wat actiever. Ik vind phphulp zo prima als hij is.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe versie :P
Bas je hebt helemaal gelijk,
daarom moet je ook niet op mij letten,,
want ik zeur echt puur en alleen omdat ik op dat moment dan hobbyloos ben, en aangezien ik hier de reacties op mijn gezeur toch niet perse hoef te horen, werkt het wel lekker makkelijk :P
en nog even dit,
je bent niet mijn koning, en al helemaal niet mijn baas.
(dat word je wel als je het bijvoorbeeld phpland.nl noemt, of dat je er bijv phphulp.nl BV of V.O.F. PHPHulp.nl maakt.)
Nou, ik zal weer de spelbreker zijn zoals altijd: Bas ik ben het niet met je eens. PHPhulp is van de mensen en de mensen vragen al erg lang om vernieuwing in aantal opzichten. Jij hebt de touwtjes in handen, waar ik wel mee kan leven, maar ik vind dat de site van de mensen is en ze dus ook wat terug mogen verwachten. Het is jouw keuze om dit allemaal zelf te regelen, maar dan moet het wel gebeuren. Men wacht nog steeds. Misschien moet je overwegen de community meer te betrekken want zo werkt het langs elkaar heen.
Dat de huidige site prima werkt is niet helemaal waar. De site wérkt wel, maar er is behoefte naar verandering. Verandering in features en ook in regels/gezag. Ik vind dat we hier actiever iets aan moeten doen, zoals het opengooien van de dictatuur van mods en admins.
Ik snap dat je waarschijnlijk nog een druk leven hebt, maar daarom bieden 100 mensen zich ook aan om mee te werken. Deze houding vind ik wel wat makkelijk nu het al 6 november is.
Ik praat hier nog niet eens zo zeer uit m'n persoonlijke overtuigingen dus vat het niet persoonlijk op, ik verwoord wat ik om me heen hoor op het forum en in real life.
Je moet goed onthouden dat de website er is vóór de mensen en niet van de mensen is. Ik heb de website gestart en opgebouwd en heb daar hard voor gewerkt. Nu ik een nieuwe versie aan het maken ben en mensen erin teleurstel dat het te lang duurt, mezelf daarbij inbegrepen, zit ik niet echt op dit soort reacties te wachten.
Ik betrek niemand van de community erbij omdat ik een slecht vertrouwen heb en niet wil dat de code die er is uitlekt. Bij de nieuwe versie hebben ook de moderators meer verantwoordelijkheid.
Zijn wel een paar leuke stellingen die je daar doet. Ik ben het er niet mee eens, maar het zij zo. Ik ben van mening dat de site wel van de mensen is en als je het meer aan de mensen geeft dat het ook 3x zo goed zal lopen. Maar het is jouw keuze hoor, ik kan er niet van wakker liggen en blijf gewoon m'n taken verrichten :)
Ik betrek niemand van de community erbij omdat ik een slecht vertrouwen heb
maar dit betekent voor mij dat je de bezoekers, gebruikers, moderaters en administrators niet vertrouwd. Lijkt mij een wat vreemde stellingname, zeker omdat deze mensen de site maken tot wat hij is: een succes.
Een forum kun je in je eentje beginnen, maar nooit tot een succes maken. Daarvoor heb je toch echt de community nodig.
ik geef bas gelijk, het is en blijft zijn site, wij moeten blij zijn dat hij nog iets VOOR ONS doet, hij doet het denk ik niet voor zichzelf.
ik vind het eigenlijk wel een idee dat we allemaal iedere dag even op bas' adsense klikken, dan krijgt hij er misschien wat meer zin in.
verder lijkt het me wel leuk dat je je eigen plugins kunt maken, en dat mensen dan ook de door jou gescherven plugin kunnen gebruiken en zo meer functionaliteit aan de site(s) ka/un(nen) geven.
ik vind dat we bas niet moeten gaan dwingen om nieuwe versie te maken, maar het is gewoon cool als hij een keer op z'n tijd onverwacht komt. maar een online 'demo/statusmonitor' zou wel leuk zijn, ook een soort update systeempje waar bas iedere keer toevoegd wat hij doet/gedaan heeft