Hallo,

Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee:
Random Tekst
Online check IP
Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.

Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.

Mvg,
Jonathan
Beetje jammer Paul, ik wilde het voor €100,- overkopen :P
@Kruidnootje: Waarom opnieuw beginnen? Om een schone lijst te krijgen? Zitten de inactieve users jou dan in de weg? Mij niet.

En meer dan 3 negatieve punten, dat zegt helemaal niks. Met 4 users heb je dan inderdaad 75% van de users te pakken, maar met 1000 users met een mening gaat het slechts om 3 promile. Dat zou betekenen dat een hele kleine minderheid het dus voor het zeggen krijgt. Wanneer dat het geval is, ben ik waarschijnlijk snel vertrokken.

Wes is bv. altijd al tegen, vervolgens heb je nog 2 anderen nodig en dat was het dan. Weer een reactie weggemod.

Modden doe je voor jezelf en voor de default settings van het publiek dat niet is ingelogd. Als user krijg je alles te zien, tenzij je het wegdrukt. Wanneer anderen voor mij een beslissing gaan nemen, dan gaat het goed fout!
pgFrank schreef op 06.11.2007 13:27

En meer dan 3 negatieve punten, dat zegt helemaal niks. Met 4 users heb je dan inderdaad 75% van de users te pakken, maar met 1000 users met een mening gaat het slechts om 3 promile. Dat zou betekenen dat een hele kleine minderheid het dus voor het zeggen krijgt. Wanneer dat het geval is, ben ik waarschijnlijk snel vertrokken.

Wes is bv. altijd al tegen, vervolgens heb je nog 2 anderen nodig en dat was het dan. Weer een reactie weggemod.

Nou was het niet de bedoeling dat je het te letterlijk op zou vatten Frank, 3 negatieve punten is wel overdreven ;)

Maar ik snap jouw achterliggende reden wel dat jij het niet wilt hebben ;)

en over die inactieve lijst met leden: ja die zitten mij zeker in de weg. Zie je dat er bijna 14.500 leden zijn, zijn er maar 8]12 leden online :S

Record dit jaar ligt rond de 25? Hooguit 30?
is er zo veel mis met de phphulp nu? ik vind dat er wel een nieuw styltje van komen, verder is wat mij betreft alles nu goed en het hoeft helemaal niet veranderd te worden, we moeten blij zijn dat we tenminte iets hebben, kindjes in afrika hebben geen phphulp. we moeten blij zijn dat bas tenminste iets maakt ipv helemaal niets. als je zo veel wilt veranderen, maak zelf lekker een phphulp

en phphulp is onbetaalbaar

edit: die leden zijn toch ook niet allemaal tegelijk online doh denk na
ik ben hier dus tegen
Spiderpig schreef op 06.11.2007 13:36
is er zo veel mis met de phphulp nu? ik vind dat er wel een nieuw styltje van komen, verder is wat mij betreft alles nu goed en het hoeft helemaal niet veranderd te worden, we moeten blij zijn dat we tenminte iets hebben, kindjes in afrika hebben geen phphulp. we moeten blij zijn dat bas tenminste iets maakt ipv helemaal niets. als je zo veel wilt veranderen, maak zelf lekker een phphulp

1) Dat over Afrika is een beetje doelloos, vind je niet?
2) Zelf een phphulp maken? Ik zou het zo doen als ik de tijd er voor zou hebben. Wellicht dat er een webmaster afdeling komt in mijn nieuwe site, maar er zijn eigenlijk al te veel webmaster community's om nu nog een nieuwe te maken

Me 2
(A)Dit was voor wes)

Edit:
Prima, dan maak ik een nieuwe phphulp. Als het nodig zou zijn had ik het gedaan.
Maar ik vind 't prima zo. Ben het alleen niet over het koffiehoek gebeuren eens. Maarja dat zijn persoonlijke opvattingen.
het koffie hoek gebeuren hadden ze net zo goed niet kunnen doen want zoals je nu al ziet andere topics worden nu gewoon ook voor dergelijke dingen gebruikt
Kruidnootje schreef op 06.11.2007 13:39
[quote='Spiderpig schreef op 06.11.2007 13:36']is er zo veel mis met de phphulp nu? ik vind dat er wel een nieuw styltje van komen, verder is wat mij betreft alles nu goed en het hoeft helemaal niet veranderd te worden, we moeten blij zijn dat we tenminte iets hebben, kindjes in afrika hebben geen phphulp. we moeten blij zijn dat bas tenminste iets maakt ipv helemaal niets. als je zo veel wilt veranderen, maak zelf lekker een phphulp

1) Dat over Afrika is een beetje doelloos, vind je niet?
2) Zelf een phphulp maken? Ik zou het zo doen als ik de tijd er voor zou hebben. Wellicht dat er een webmaster afdeling komt in mijn nieuwe site, maar er zijn eigenlijk al te veel webmaster community's om nu nog een nieuwe te maken

[/quote]

vind je nou zelf dat je heeel veel humor hebt? het is een GRAPJE.. en phphulp is (op die ene stefan na die toen dom deed) kei gezellig en ik vind dat die koffiehoek topics zelf moet kunnen aangeven of je dat in forum menu wil of niet.
Compleet mee eens

Reageren