Adobe Flash leren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »
Francoi gckx

Francoi gckx

21/07/2013 22:58:09
Quote Anchor link
Is het nog nodig om met adobe flash om te kunnen gaan nu jQuery HTML5/CSS3 er is voor webdesign?
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 00:14:05
 
- Mark -

- Mark -

21/07/2013 23:50:09
Quote Anchor link
Ik weet niet of je met html5 en dergelijke flash in zijn geheel kunt vervangen maar in de meeste gevallen heb je flash helemaal niet nodig. Ik heb flash zelf altijd uit staan om veiligheids redenen. Des te eerder we van flash af zijn des te beter naar mijn mening.
 
Frank Conijn

Frank Conijn

26/07/2013 14:36:57
Quote Anchor link
Wat is 'nodig'? Daar komt bij dat met de volhardende weigering van Apple om Flash te ondersteunen op zijn iPads, en die dingen steeds meer gebruikt worden, je voor die groep bezoekers sowieso iets anders zal moeten verzinnen. Ik denk dat je er daarom slimmer aan doet Flash te vergeten.
 
Francoi gckx

Francoi gckx

26/07/2013 15:23:30
Quote Anchor link
Ok ik hou het toch in mijn lijstje voor fun, ik denk wel dat je er leuke dingen mee kan doen
dat jquery/css3/ niet kunnen
 
Jeroen VD

Jeroen VD

26/07/2013 15:39:20
Quote Anchor link
ja, maar vervolgens kan bijna niemand jouw creaties aanschouwen. gebruik dan C# ofzo als je zonodig wat leuks wilt, wat je tegenwoordig eigenlijk allemaal met css3/html5 kunt
 
Francoi gckx

Francoi gckx

26/07/2013 15:44:53
Quote Anchor link
Zolang adobe flash nog geupdate word laatste versie is geloof ik cs6 zit er nog steeds toekomst in redeneer ik zo
 
Jeroen VD

Jeroen VD

26/07/2013 15:49:06
Quote Anchor link
tsja msdos doet t ook nog op elke windows pc, maar hoe vaak gebruikt de gemiddelde computergebruiker die? iets waar je niks meer aan hebt moet je vergeten, kunt er hoogstens in de kroeg wat leuks over vertellen.
 
Frank Conijn

Frank Conijn

27/07/2013 12:38:39
Quote Anchor link
Francoi gckx op 26/07/2013 15:44:53:
Zolang adobe flash nog geupdate word laatste versie is geloof ik cs6 zit er nog steeds toekomst in redeneer ik zo

Gekke redenering. Natuurlijk blijft Adobe zijn eigen product updaten, maar als tegelijkertijd er steeds meer apparaten komen (iPads en iPhones) die Flash niet ondersteunen, is Flash op zijn retour.
Gewijzigd op 27/07/2013 12:39:19 door Frank Conijn
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

27/07/2013 12:49:20
Quote Anchor link
Francoi gckx op 26/07/2013 15:44:53:
Zolang adobe flash nog geupdate word laatste versie is geloof ik cs6 zit er nog steeds toekomst in redeneer ik zo

Windows XP wordt ook nog geupdate.
Maar of er nog een toekomst is voor XP......
 
Francoi gckx

Francoi gckx

27/07/2013 13:03:58
Quote Anchor link
Frank Conijn op 27/07/2013 12:38:39:
Francoi gckx op 26/07/2013 15:44:53:
Zolang adobe flash nog geupdate word laatste versie is geloof ik cs6 zit er nog steeds toekomst in redeneer ik zo

Gekke redenering. Natuurlijk blijft Adobe zijn eigen product updaten, maar als tegelijkertijd er steeds meer apparaten komen (iPads en iPhones) die Flash niet ondersteunen, is Flash op zijn retour.



Het kan ook zijn dat het ooit wel word ondersteund,
Windows XP is een besturingssysteem om te gebruiken
Adobe Flash is een programma om dingen er mee te maken
 
Jeroen VD

Jeroen VD

27/07/2013 13:28:35
Quote Anchor link
Quote:
Het kan ook zijn dat het ooit wel word ondersteund,
Windows XP is een besturingssysteem om te gebruiken
Adobe Flash is een programma om dingen er mee te maken

ahhh volgens die redenering ga ik beginnen met het spijkerschrift, dat wordt het helemaal in 2014!
 
Francoi gckx

Francoi gckx

27/07/2013 13:42:28
Quote Anchor link
Om eerlijk te zijn weet ik niet genoeg over Adobe Flash en zijn programmeertaal Actionscript
om uit te sluiten dat het niet nodig is of word in de toekomst,
Misschien word Adobe een superdeluxe bouwpakket met flash/css3/html5 erin verwerkt dat misschien
prioiteit geeft aan css3/html5 naast flash
 
Jeroen VD

Jeroen VD

27/07/2013 13:48:05
Quote Anchor link
nou hier zeg je het al. speculeren heeft geen zin, vergeet heel adobe flash. natuurlijk is het leuk om te doen enzo, maar echt nuttig is het niet. richt je dan op wat nuttigers
 
Francoi gckx

Francoi gckx

27/07/2013 13:51:10
Quote Anchor link
Ik weet niet of je Template Monster Series kent, moet je is zien hoe mooi die flash gebaseerd sites zijn!
 
Jeroen VD

Jeroen VD

27/07/2013 13:56:53
Quote Anchor link
het maakt niet uit hoe mooi het wel niet is, iedereen die een apple gebruikt kan het niet zien. en niet te vergeten die flash altijd uit hebben staan. alles wat je in falsh kan kun je ook bereiken in html, css of javascript
 
Francoi gckx

Francoi gckx

27/07/2013 14:02:13
Quote Anchor link
Ik weet niet of dat laatste zo is daarom deze topic,

Je kan nog altijd een site maken met een optie , ga naar de flash site , of naar de zonder flash site.
of automatisch detectie of flash aan of uit staat

Toevoeging op 27/07/2013 14:03:08:

Maar de kern van mij vraag is wat kan flash wel wat html/js/css niet kan
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/07/2013 14:14:48
Quote Anchor link
Zeer fancy spelletjes bouwen in een handomdraai, videoplayers.

Beiden zijn al mogelijk in CSS, JS, en Canvas. Adobe Flash raakt steeds uitgestorvener...
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

27/07/2013 14:20:51
Quote Anchor link
Wat visuele effecten betreft, zal het niet veel uitmaken. Alleen zullen in html/js/css veel dingen een stuk moeilijker te bewerkstelligen zijn.
De nadelen heeft Jeroen al beschreven, het geldt alleen niet voor alle Apple gebruikers.
 
Wouter J

Wouter J

27/07/2013 15:36:28
Quote Anchor link
Flash, Silverlight, Java (web applets) ik zou het allemaal niet leren voor als je het web op wil. Voor computer programma's is het daarintegen nog wel te doen.

Ligt eraan wat je wilt dus.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.