Autocomplete lijst verticaal weergeven i.p.v. horizontaal

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Mohamed nvt

Mohamed nvt

27/08/2017 21:23:13
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Zoals het onderwerp aangeeft, wil ik graag dat de autocomplete de lijst met gegevens verticaal weergeeft i.p.v. horizontaal zoals dat nu gebeurt.

Momenteel gebruik ik jQuery autocomplete op 2 input field op hetzelfde pagina en later worden het 3 input field.
De autocomplete werkt prima, maar de weergave wil ik verticaal hebben.

De volgende versie van autocomplete gebruik ik
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<link rel="stylesheet" href="//code.jquery.com/ui/1.11.4/themes/smoothness/jquery-ui.css">
  <script src="//code.jquery.com/jquery-1.10.2.js"></script>
  <script src="//code.jquery.com/ui/1.11.4/jquery-ui.js"></script>

In het header pagina heb ik dus staan:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<script>
  $(function() {
    $( "#medicinename" ).autocomplete({
      source: 'includes/search_medicinename.php'
    });
  });
  $(function() {
    $( "#genericname" ).autocomplete({
      source: 'includes/search_genericname.php'
    });
  });
 </script>

Ik heb reeds gezocht op het net en kwam veel zogenaamde oplossingen tegen, maar dit werkt dus niet.
Daarbij wordt aangegeven dat ik d.m.v. CSS het probleem kan oplossen en ik heb de volgende code gebruikt in mijn CSS-code en helaas biedt dat geen soelas:

Code (php)
1
2
3
4
5
.ui-autocomplete {
    max-height: 300px;
    overflow-y: auto;   /* prevent horizontal scrollbar */
    overflow-x: hidden; /* add padding to account for vertical scrollbar */
}

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Toevoeging op 28/08/2017 10:36:43:

Update 1:
Ik ben verder gaan zoeken voor een oplossing voor dit probleem, want ik wil het heel graag oplossen ;-)
Ik zie dat bij autocomplete een css-link hoort, nl:
Code (php)
1
<link rel="stylesheet" href="//code.jquery.com/ui/1.11.4/themes/smoothness/jquery-ui.css">

Wanneer ik dit link verwijder in mijn header.php pagina en aan mijn eigen CSS-bestand voeg ik dan:
Code (php)
1
2
3
4
5
.ui-autocomplete {
    max-height: 300px;
    overflow-y: auto;   /* prevent horizontal scrollbar */
    overflow-x: hidden; /* add padding to account for vertical scrollbar */
}

Dan gebeurt er nog steeds niet veel. Sterker nog de weergave van autocomplete ziet er nog vreemder uit zonder het bijbehorende css link. En het lijkt erop dat autocomplete mijn eigen CSS bestand negeert, terwijl de volgorde goed staat.
Er staat nu in mijn header.php pagina:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<link href="../includes/main.css" rel="stylesheet" type="text/css">
  <script>
  $(function() {
    });
  });
  $(function() {
    });
  });
 </script>

Er wordt eerst mijn CSS-bestand geladen en daarna komen de autocomplete bestanden. En ik heb gezien in hun eigen CSS bestand een CSS-class voor .ui-autocomplete met de volgende eigenschappen:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
.ui-autocomplete {
    position: absolute;
    top: 0;
    left: 0;
    cursor: default;
}

Mijn vraag is dus hoe kan ik ervoor zorgen dat autocomplete de weergave van gegevens verticaal laat zien ipv horizontaal...

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 06:20:40

Mohamed nvt

Mohamed nvt

29/08/2017 09:44:04
Quote Anchor link
Het is erg rustig in dit deel van het forum, want tot op het heden heb ik geen reactie op mijn topic ontvangen. Ik vraag me af of mijn probleem zo complex is?
En ik vraag me af welke versie van Jquery autocomplete heb ik nodig voor enkel autocomplete? Ik heb reeds op hun website gekeken, maar om eerlijk te zijn door de bomen zie ik het boos niet meer...

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2017 09:57:40
Quote Anchor link
Ikzelf gebruik jQueryUI die een autocomplete aan boord heeft.

E vH

E vH

29/08/2017 10:00:25
Quote Anchor link
Laat ik dan maar als "eerste" reageren. Ships, Ariën was me net voor.

Je geeft heel veel input, maar eigenlijk geef je ook geen input.
Wat is de output van "source: 'includes/search_medicinename.php'"

Je gaat namelijk van de hak op de tak, terwijl het slechts een CSS weergave is ( als je het aan mij vraagt ).

Geef eens een concreter voorbeeld, heb je iets online staan?
Gewijzigd op 29/08/2017 10:00:46 door E vH

Mohamed nvt

Mohamed nvt

29/08/2017 10:28:39
Quote Anchor link
Hallo Elmar vH,

Je kunt het live zien, wat ik allemaal bedoel dat de weergave van de autocomplete lijst niet klopt.
URL: hawarco.co
credentials: [email protected]
test1
Laat je weten als je het heb gecheckt?

Toevoeging op 29/08/2017 10:34:48:

Hallo - Ariën -,

Ik wil ook jQueryUI gebruiken en welke versie kan ik het beste gebruiken voor auto complete?
En heb ik alle componenten nodig, die eronder worden aangegeven op http://jqueryui.com/download/#! ?
En als laatste vraag; volgens mij is het beter om de bestanden van jQueryUI op eigen hostingserver te plaatsen i.p.v. te linken naar hun bestanden, toch?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2017 12:29:41
Quote Anchor link
Het ligt eraan welke onderdelen je wilt gebruiken. Maar het kan ook geen kwaad om alles te kiezen. Mocht je ooit nog eens wat uit de 'toolbox' willen zoeken, dan is het in handbereik.

Mohamed nvt

Mohamed nvt

29/08/2017 13:03:14
Quote Anchor link
Oke, het is mij nu duidelijk wat ik moet kiezen voor autocomplete. En daarom heb ik besloten om versie 1.12.1 te downloaden met als widget autocomoplete. En voor theme zal ik base kiezen.
Tnx! en volgens mij is het toch beter om deze bestanden zelf te hosten i.p.v. te linken naar hun bestand toch vanuit je pagina's? Dit lijkt me beter voor o.a. meer controle.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2017 13:06:40
Quote Anchor link
Ik raad dat wel aan.

Mohamed nvt

Mohamed nvt

29/08/2017 13:39:52
Quote Anchor link
Top!
Ik vraag me of ik autocomplete opnieuw zal implementeren of wachten op feedback van Elmar vH...

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2017 14:01:34
Quote Anchor link
Als ik je autocomplete bekijk (een JSfiddle werkt wat makkelijker dan een login die straks niet meer werkt), dan zie ik dus een soort matrix met de items. Is dat wat je bedoelde, en is het gelukt?

Mohamed nvt

Mohamed nvt

29/08/2017 14:25:49
Quote Anchor link
Print screen: http://hawarco.co/img/print%20screen.png
Dit is wat ik precies krijg wanneer autocomplete werkt bij mij.
Het resultaat wordt niet verticaal weergegeven, maar als een texarea box dat naar rechts schuift naarmate het voller wordt. En ik wil juist dat het resultaat als een lijst wordt weergegeven en dat je kan scrollen naar beneden door de resultaten...
Snap je nu wat ik bedoel?
Gewijzigd op 29/08/2017 14:30:55 door - Ariën -

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2017 14:28:58
Quote Anchor link
Als je wilt scrollen, dan moet je toch de standaard manier gebruiken?

Mohamed nvt

Mohamed nvt

29/08/2017 14:29:25
Quote Anchor link
Bizar genoeg kan ik mijn vorig bericht niet meer wijzigen, maar de link:

http://hawarco.co/img/print%20screen.png

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2017 14:30:42
Quote Anchor link
Klopt, die link wou ik ook fixxen. En dan blokkeert je bericht.
Maar je wilt dus gewoon dat er onderaan je inputbox een lijst komt te staan? Dus het standaard gedrag?
Gewijzigd op 29/08/2017 14:32:09 door - Ariën -

Mohamed nvt

Mohamed nvt

29/08/2017 14:41:15
Quote Anchor link
Jah eigenlijk wel. Dus standaard gedrag ;-)
En niet perse onderaan de inputbox, maar gewoon in hetzelfde inputbox of is dat moeilijk te realiseren?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2017 14:45:05
Quote Anchor link
Je gaf toch al aan dat je de autocomplete in jQuery(UI) gebruikte. Die werkt standaard toch al zo.
Dan hoef je alleen je gemaakte wijzigingen terug te draaien.

Mohamed nvt

Mohamed nvt

29/08/2017 14:48:52
Quote Anchor link
Volgens mij gebruik ik ook jQueryUI, maar weet niet zeker helemaal.
En btw; ik heb geen wijzigingen aangebracht.
En als het reeds jQueryUI is, dan werkt het blijkbaar niet standaard bij mij, zie het plaatje of test even zelf met de eerder gemelde credentials..

In mijn header.php heb ik de volgende code staan:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
  <script>
  $(function() {
    });
  });
  $(function() {
    });
  });
 </script>
Gewijzigd op 29/08/2017 15:03:03 door Mohamed nvt

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2017 15:03:18
Quote Anchor link
Als je de CSS-bestanden als eerste inlaadt, dan zou je gewoon het standaardgedrag moeten hebben.
Misschien dat je nu iets hebt dat in de lijn van CSS dit gedrag nu overerft?

Mohamed nvt

Mohamed nvt

29/08/2017 15:27:36
Quote Anchor link
De volgorde van CSS bestanden heb ik nu veranderd naar:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<link href="../includes/main.css" rel="stylesheet" type="text/css">

<script>
  $(function() {
    });
  });
  $(function() {
    });
  });
 </script>

Zoals je ziet, wordt css jQueryUI CSS geladen en daarna komt mijn eigen CSS, maar dit hielp ook niet helaas.
En mijn eigen css ziet als volgt uit:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
@import url("reset.css");
body {
    margin-top: 0px
    }
#wrapper {
    border:solid 1px;
    border-color:#000000;
    width: 90%;
    margin: 0 auto;
    box-shadow: 0 8px 16px 0 rgba(0,0,0,0.2), 0 6px 20px 0 rgba(0,0,0,0.19);
    border-bottom-left-radius: 5px;
    border-bottom-right-radius: 5px;
}
#header {
    height: 250px;
    padding: 3px;
    background-image: url(../img/bgheader3.jpg);
    background-repeat: no-repeat;
}
#content {

}
#navigation {
    float: left;
    height: 51px;
    width: 100%;
    background: #FFCC33;
}
#nav{
    }
#search {
    width: 20%;
    padding-top: 25px;
    }
.search{
    display:inline-block;
    }
#profile{
    float: right;
    width: 20%;
    height: 50px;
}
.login {
    text-align: right;
    padding-right: 10px;
    margin: 0px;
}
ul {
    list-style: none;
    }
    ul li {
    padding-right: 1px;
    position: relative;
    }
    ul a {
    display: table-cell;
    vertical-align: middle;
    width: 150px;
    height: 50px;
    text-align: center;
    background: #69C;
    color: #fff;
    text-decoration: none;
    }

ul a:hover {
    background: #09C;
    font-weight: bold;
    text-decoration: underline;
    width:150px;
    }
    li > ul {
    display: none;
    position: absolute;
    left: 0;
    top: 100%;

}
    li:hover > ul {
    display: block;
    opacity: 0.8;
    }
    li > ul li {
    padding: 0;
    padding-top: 1px;
    }
    li > ul li > ul {
    left: 100%;
    top: 0px;
    padding-left: 1px;
    }
    li > ul li > ul li {
    width: 100px;
    }
    li:hover > a {
    background: #09C; }
    /*
      1. Get & set the width of your nav (inc. 1px padding-left)
      2. Set the margin to auto (automatically centering the div to the parent, in this case, <body>)
      3. Set overflow to visible (not needed, just a precaution to stop scrolling)
    */
    #nav { width: 50%; overflow: visible; }
#second-content{
    clear: both;
    border: dashed 1px;
    }
.button{
    background-color:#4CAF50;
    border: none;
    padding: 15px 32px;
    display: inline-block;
    font-size: 24px;
    margin-top: 20px;
    margin-left: 150px;
    margin-bottom: 20px;
    pointer-events: none;
    color: white;
    border-radius: 4px;
}
.buttontwo{
    float: right;
    border: none;
    padding: 15px 32px;
    display: inline-block;
    font-size: 12px;
    margin-top: 20px;
    margin-left: 150px;
    pointer-events: none;
    color: white;
    border-radius: 4px;
}
.monthviewtekst, .expiretekst {
    margin-left: 45px;
    margin-top: 45px;
    margin-bottom: 10px;
    font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
    font-size: 14px;

}
.expireform{
    margin-left: 45px;
}
fieldset {
    width: 53%;
}
legend {
    font-size: 20px;
    color: #ffffff;
    border: 1px solid #ffffff;
}
label {
    padding-left: 25px;
}
table {
    border-collapse: collapse;
    margin-top: 10px;
    width: 92%;
    margin-left: auto;
    margin-right: auto;
}
caption {
}
tr:nth-child(even) {
    background-color: #f2f2f2;
}
table, td {
    border: solid thin #000000;
}
td {
    border-bottom: none;
    border-left: none;
    border-right: solid 1px grey;
    text-align: left;
    padding: 8px;
}
th {
    border: solid 1px #AFAFAF;
    height: 40px;
    background-color: #4CAF50;
    color: #ffffff;
    width: 5%;
    padding: 8px;
}
.monthtable, .expiretable{
    border-collapse: separate;
    border-spacing: 0px;
    border-bottom-right-radius: 7px;
    border-bottom-left-radius: 7px;
}
.monthtable {

}
#footer {
    clear:both;
    border-top:solid 1px;
    height: 51px;
}
.footertekst {
    font-size: 13px;
    padding-top: 25px;
}

Eigenlijk niet veel bijzonder...

Toevoeging op 29/08/2017 20:01:59:

Hallo - Ariën -,

Ik heb jQueryUI gedownload met autocomplete widget, en heb vervolgens uitgepakt:

URL: http://hawarco.co/img/print_screen.png
En nu vraag ik me af welke bestanden ik moet allemaal uploaden naar het hostingsbedrijf voor de werking van autocomplete?
En nog belangrijker: naar welke bestanden moet ik in mijn header.php precies naar linken?
Op http://jqueryui.com/autocomplete/ staat er een voorbeeld en daarin wordt naar 3 bestanden verwijzen, nl: 1x jQueryUI.js, 1x jQueryUI.CSS en 1x jQuery.js en ik heb nu alleen maar jQueryUI.js of jQueryI.CSS, nadat ik het heb uitgepakt...
Gewijzigd op 29/08/2017 20:21:45 door Mohamed nvt

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2017 21:28:31
Quote Anchor link
Je hebt ook jQuery nodig. Omdat jQueryUI een uitbreiding erop is.

Mohamed nvt

Mohamed nvt

29/08/2017 21:36:30
Quote Anchor link
Hallo - Ariën -,

Het is mij gelukt om jQueryUI - autocomplete vanaf scratch te maken en het werkt. Helaas loop ik nog steeds tegen hetzelfde probleem aan, nl dat de resultaten niet scrolable worden weergeven.
De oorzaak heb ik ook kunnen achterhalen en dat is nl mijn eigen CSS-style bestand. Wanneer ik dit uitschakel, dan worden de resultaten van autocomplete wel scrolable weergeven.

Het insertformulier, waar de input field gebruik maakt van autocomplete, bevat een table. En, ik heb alle CSS regels voor tabel uitgeschakeld, maar helaas het hielp niet.

Zou je of iemand een kijkje willen werpen op mijn eigen CSS-bestand hierboven om te kijken welke regels in conflict zijn met autocomplete CSS.
Overigens, de volgorde heb ik als volgt:
Autocomplete CSS
Wat extra eigenschappen van autocomplete
Mijn eigen CSS
Helaas helpt dit allemaal niet...

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.