Barcode online afdrukken via Dymo LabelWriter 450 lukt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »
Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 11:39:14
Quote Anchor link
Goedendag,

voor mijn bedrijf moet ik een barcode vanaf de website kunnen printen met mijn Dymo LabelWriter.
Bijvoorbeeld moet er een code39 barcode uitrollen met de tekens: CCSDID7 dat hij deze inclusief de barcode print.

Ik heb nu verschillende dingen geprobeerd maar het is me niet gelukt, ook via de dymo documentatie.
Wie heeft er ervaring mee en kan me ermee helpen?

Het liefste zou ik de printer zo spoedig mogelijk printend hebben.

Alvast bedankt!

hiermee heb ik het geprobeerd:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<HTML>
<HEAD>
<script LANGUAGE=VBScript>
Sub Btn1_onclick()
Dim DymoAddIn, DymoLabel
Set DymoAddIn = CreateObject("DYMO.DymoAddIn")
Set DymoLabel = CreateObject("DYMO.DymoLabels")

DymoAddIn.Open "http://chaterzcomputerservice.nl/includes/print_barcode.php?barcode_info=CCSDID7"

DymoLabel.SetField 1,"123456789"
DymoAddIn.Print 1, TRUE

End Sub
</SCRIPT>
<TITLE>Barcode Label Printing Demo</Title>
</HEAD>
<BODY>
<Bold>Label Printing Demo</Bold><p>
<INPUT TYPE=BUTTON NAME=Btn1 VALUE="Print Label">
</BODY>
</HTML>

wie weet wat te doen?

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2023 06:26:24

Marvin H

Marvin H

22/03/2013 11:50:30
Quote Anchor link
Christian Snijders op 22/03/2013 11:39:14:
Goedendag,

voor mijn bedrijf moet ik een barcode vanaf de website kunnen printen met mijn Dymo LabelWriter.
Bijvoorbeeld moet er een code39 barcode uitrollen met de tekens: CCSDID7 dat hij deze inclusief de barcode print.........

Op de volgende website zie ik een uitleg hoe je javascript kan gebruiken om een label te printen, kan je hier niet verder mee?

Website

Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 11:58:43
Quote Anchor link
Marvin Houweling op 22/03/2013 11:50:30:
Christian Snijders op 22/03/2013 11:39:14:
Goedendag,

Bijvoorbeeld moet er een code39 barcode uitrollen met de tekens: CCSDID7 dat hij deze inclusief de barcode print.........

Op de volgende website zie ik een uitleg hoe je javascript kan gebruiken om een label te printen, kan je hier niet verder mee?

Website

Dat heb ik al geprobeerd of kunt u misschien voor mij een voorbeeldje maken welke wel werkt?

Alvast bedankt!
Gewijzigd op 22/03/2013 11:59:37 door Christian Snijders

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

22/03/2013 13:04:42
Quote Anchor link
Je kunt deze PHP-oplossing voor code 39 eens proberen via de gratis download.

In plaats van een barcode-afbeelding kun je tekst in een barcode-font printen:

http://www.barcodesinc.com/free-barcode-font/

Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 13:43:03
Quote Anchor link
Ward van der Put op 22/03/2013 13:04:42:
Je kunt deze PHP-oplossing voor code 39 eens proberen via de gratis download.

In plaats van een barcode-afbeelding kun je tekst in een barcode-font printen:

http://www.barcodesinc.com/free-barcode-font/

dat lukte helaas ook niet :(

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

22/03/2013 13:50:17
Quote Anchor link
Wat lukt er dan niet? Foutmeldingen?

Voor mijn eigen webwinkels gebruik ik beide soorten barcodes: de KIX-barcode van PostNL printen we met een barcode-font en de EAN-13-barcode genereren via de download die ik noemde.

Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 13:52:30
Quote Anchor link
Ward van der Put op 22/03/2013 13:50:17:
Wat lukt er dan niet? Foutmeldingen?

Voor mijn eigen webwinkels gebruik ik beide soorten barcodes: de KIX-barcode van PostNL printen we met een barcode-font en de EAN-13-barcode genereren via de download die ik noemde.

Ja maar hoe geef ik die printopdracht via html aan mijn dymo, dat lukt me dus niet, krijg geen foutmelding en er komt enkel "test" uitrollen

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

22/03/2013 13:54:52
Quote Anchor link
Dus je wilt niet Ctrl+P of bijvoorbeeld Bestand > Afdrukken kiezen in een browser, maar op afstand en automatisch etiketten uit de Dymo laten rollen? Bedoel je dat?

Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 13:57:32
Quote Anchor link
Ward van der Put op 22/03/2013 13:54:52:
Dus je wilt niet Ctrl+P of bijvoorbeeld Bestand > Afdrukken kiezen in een browser, maar op afstand en automatisch etiketten uit de Dymo laten rollen? Bedoel je dat?

echt door bijvoorbeeld op een <input type='button' value='print' onclick='print_barcode()' /> te klikken.
Dus echt allemaal JS gerelateerd

- SanThe -

- SanThe -

22/03/2013 13:59:10
Quote Anchor link
Ik hoop niet dat je automatisch zou kunnen printen. Zou wat wezen, kom je op een site en gaat je printer spontaan door zijn papier heen.

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

22/03/2013 14:04:15
Quote Anchor link
- SanThe - op 22/03/2013 13:59:10:
Ik hoop niet dat je automatisch zou kunnen printen. Zou wat wezen, kom je op een site en gaat je printer spontaan door zijn papier heen.
Is wel gebruikelijk, maar dan anders. Als klanten hun bestelling hebben afgerond, moet er in het magazijn vervolgens automatisch een pakbon uit de printer rollen. Mét barcodes, om pickfouten te voorkomen.

Maar de oplossing is dus een printknop:

Code (php)
1
2
3
<form>
<input type="button" value="Printen..." onclick="window.print()">
</form>

In CSS kun je met media="print" en display: none vervolgens alles verbergen dat je niet wilt printen.

Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 14:11:28
Quote Anchor link
Ward van der Put op 22/03/2013 14:04:15:
- SanThe - op 22/03/2013 13:59:10:
Is wel gebruikelijk, maar dan anders. Als klanten hun bestelling hebben afgerond, moet er in het magazijn vervolgens automatisch een pakbon uit de printer rollen. Mét barcodes, om pickfouten te voorkomen.

Maar de oplossing is dus een printknop:

Code (php)
1
2
3
<form>
<input type="button" value="Printen..." onclick="window.print()">
</form>

In CSS kun je met media="print" en display: none vervolgens alles verbergen dat je niet wilt printen.

Ja maar dan komt de barcode niet uit de dymo en krijg ik een wit printje.

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

22/03/2013 14:24:31
Quote Anchor link
Hoe ziet het afdrukvoorbeeld in je browser eruit?

Christian Snijders

Christian Snijders

22/03/2013 14:47:12
Quote Anchor link
Ward van der Put op 22/03/2013 14:24:31:
Hoe ziet het afdrukvoorbeeld in je browser eruit?

Daar staat de barcode gewooon maar hij komt niet uit de dymo..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.