bestand upload

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »
Samet ozel

samet ozel

21/10/2007 20:00:00
Quote Anchor link
hoi,

ik heb een vraag ik wil graag een pagina maken op mijn website waarbij mensen bestanden kunnen uploaden naar mijn server. dus niet bestanen uploaden op mijn site.
je moet dus net als bij hotmail bijvoorbeeld je bestand kunnen kiezen en vervolgens uploaden naar mijn ftp in een map waar ze niet bij kunnen komen maar waar ik het gewoon van kan aftrekken.

Heb het hard nodig en kom er niet uit. Help me!!

greettzz

sam
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 05:28:00
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

21/10/2007 20:15:00
Quote Anchor link
wat heb je al geprobeerd? Heb je al in de scriptlib gekeken? Daar staat volgens mij een script in wat sharefiles ofso heet en dat doet precies wat jij wild
 
Samet ozel

samet ozel

21/10/2007 20:22:00
Quote Anchor link
ik heb ben nog niet zo goed in php. Ik heb gekeken naar de scripts wat ik hier kon vinden maar die lijken allemaal te uploaden naar 1 pagina waar dus iedereen kan opkomen en bekijken. Het zit namelijk zo dat ik een drukkerij heb , ik wil nu een pagina maken waar mijn klanten hun files kunnen uploaden die ik op mijn server krijg en die ik kan gaan drukken.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

21/10/2007 20:53:00
Quote Anchor link
Ja maar dan zal PHP leren mischien het eerste zijn wat je moet doen?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

21/10/2007 21:27:00
Quote Anchor link
Dan maak je die map toch gewoon niet publiekelijk?
 
Samet ozel

samet ozel

21/10/2007 21:36:00
Quote Anchor link
ik kan wel php ik heb er wel verstand van. Ik vraag alleen om een begin zetje zodat ik het dan zelf kan verder uitgoochelen.

Hebben jullie iets?
 
Kees V

Kees V

22/10/2007 01:08:00
Quote Anchor link
Ik heb dit voor je:

formulier.html
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<form action="ftp_upload.php" method="post" enctype="multipart/form-data">
  <pre>
  Only jpg, gif or pdf.
  Max.size: 1 MB

  Passive mode <input type="checkbox" name="passive" checked>
  Choose Files <input type="file" name="userfile[]">
               <input type="file" name="userfile[]">
               <input type="submit" value="Upload">
  </pre>
</form>

ftp_upload.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?php
$ftp_server
= 'your.ftp.server';
$ftp_port   = 21;
$ftp_user   = 'your.user.name';
$ftp_pass   = 'your.password';
$uploaddir  = './uploaddir/';
$allowed    = array('jpg','jpeg','gif','pdf');
$max_size   = 1024 * 1024;

# No edits beyond this line
if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] != 'POST') {
  header('Refresh: 0; URL=formulier.html');
  exit;
}

$passive  = isset($_POST['passive']) ? true : false;
if (isset($_FILES['userfile'])) {
  $connection = @ftp_connect($ftp_server,$ftp_port) or die('Could not connect to the server.');
  if (@ftp_login($connection,$ftp_user,$ftp_pass)) {
    ftp_pasv($connection,$passive);
    foreach ($_FILES['userfile']['error'] as $i => $error) {
      if ($error == 0 && $_FILES['userfile']['size'][$i] <= $max_size) {
        $file_ext  = pathinfo($_FILES['userfile']['name'][$i],PATHINFO_EXTENSION);
        $file_name = basename($_FILES['userfile']['name'][$i],'.'.$file_ext);
        if (in_array(strtolower($file_ext),$allowed)) {
          $new_base = $_FILES['userfile']['name'][$i];
          $t = 1;
          $list = ftp_nlist($connection,$uploaddir);
          while (in_array($new_base,$list)) {
            $new_base = $file_name.'['.$t.'].'.$file_ext;
            $t++;
          }

          if (ftp_put($connection,$uploaddir.$new_base,$_FILES['userfile']['tmp_name'][$i],FTP_BINARY)) {
            echo 'Successful upload: '.$_FILES['userfile']['name'][$i].'<br>'."\n";
          }
        }
      }
    }
  }

  else {
    echo 'Not logged in, user or password incorrect!';
  }

  ftp_close($connection);
}

?>

Dit script is misschien niet helemaal jouw keuze, dan moet je het maar aanpassen. Dit heb ik erin opgenomen:
- één of meerdere uploads
- wel/geen passive mode
- aanpassen van de ftp-server-gegevens
- $allowed bevat de toegestane extensies
- $max_size is de max. bestandsgroote (nu 1024*1024 = 1MB)
- als het bestand al op de server bestaat, wordt het hernoemd (animal.jpg > animal[1].jpg)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kees V
 
Samet ozel

samet ozel

22/10/2007 11:39:00
Quote Anchor link
hartelijk bednkt kees,

dit was precies wat ik zocht ik kan het nu verdel wel verfijnen.

top
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.