bestand upload

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »
Samet ozel

samet ozel

21/10/2007 20:00:00
Quote Anchor link
hoi,

ik heb een vraag ik wil graag een pagina maken op mijn website waarbij mensen bestanden kunnen uploaden naar mijn server. dus niet bestanen uploaden op mijn site.
je moet dus net als bij hotmail bijvoorbeeld je bestand kunnen kiezen en vervolgens uploaden naar mijn ftp in een map waar ze niet bij kunnen komen maar waar ik het gewoon van kan aftrekken.

Heb het hard nodig en kom er niet uit. Help me!!

greettzz

sam
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 08:42:42
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

21/10/2007 20:15:00
Quote Anchor link
wat heb je al geprobeerd? Heb je al in de scriptlib gekeken? Daar staat volgens mij een script in wat sharefiles ofso heet en dat doet precies wat jij wild
 
Samet ozel

samet ozel

21/10/2007 20:22:00
Quote Anchor link
ik heb ben nog niet zo goed in php. Ik heb gekeken naar de scripts wat ik hier kon vinden maar die lijken allemaal te uploaden naar 1 pagina waar dus iedereen kan opkomen en bekijken. Het zit namelijk zo dat ik een drukkerij heb , ik wil nu een pagina maken waar mijn klanten hun files kunnen uploaden die ik op mijn server krijg en die ik kan gaan drukken.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

21/10/2007 20:53:00
Quote Anchor link
Ja maar dan zal PHP leren mischien het eerste zijn wat je moet doen?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

21/10/2007 21:27:00
Quote Anchor link
Dan maak je die map toch gewoon niet publiekelijk?
 
Samet ozel

samet ozel

21/10/2007 21:36:00
Quote Anchor link
ik kan wel php ik heb er wel verstand van. Ik vraag alleen om een begin zetje zodat ik het dan zelf kan verder uitgoochelen.

Hebben jullie iets?
 
Kees V

Kees V

22/10/2007 01:08:00
Quote Anchor link
Ik heb dit voor je:

formulier.html
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<form action="ftp_upload.php" method="post" enctype="multipart/form-data">
  <pre>
  Only jpg, gif or pdf.
  Max.size: 1 MB

  Passive mode <input type="checkbox" name="passive" checked>
  Choose Files <input type="file" name="userfile[]">
               <input type="file" name="userfile[]">
               <input type="submit" value="Upload">
  </pre>
</form>

ftp_upload.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?php
$ftp_server
= 'your.ftp.server';
$ftp_port   = 21;
$ftp_user   = 'your.user.name';
$ftp_pass   = 'your.password';
$uploaddir  = './uploaddir/';
$allowed    = array('jpg','jpeg','gif','pdf');
$max_size   = 1024 * 1024;

# No edits beyond this line
if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] != 'POST') {
  header('Refresh: 0; URL=formulier.html');
  exit;
}

$passive  = isset($_POST['passive']) ? true : false;
if (isset($_FILES['userfile'])) {
  $connection = @ftp_connect($ftp_server,$ftp_port) or die('Could not connect to the server.');
  if (@ftp_login($connection,$ftp_user,$ftp_pass)) {
    ftp_pasv($connection,$passive);
    foreach ($_FILES['userfile']['error'] as $i => $error) {
      if ($error == 0 && $_FILES['userfile']['size'][$i] <= $max_size) {
        $file_ext  = pathinfo($_FILES['userfile']['name'][$i],PATHINFO_EXTENSION);
        $file_name = basename($_FILES['userfile']['name'][$i],'.'.$file_ext);
        if (in_array(strtolower($file_ext),$allowed)) {
          $new_base = $_FILES['userfile']['name'][$i];
          $t = 1;
          $list = ftp_nlist($connection,$uploaddir);
          while (in_array($new_base,$list)) {
            $new_base = $file_name.'['.$t.'].'.$file_ext;
            $t++;
          }

          if (ftp_put($connection,$uploaddir.$new_base,$_FILES['userfile']['tmp_name'][$i],FTP_BINARY)) {
            echo 'Successful upload: '.$_FILES['userfile']['name'][$i].'<br>'."\n";
          }
        }
      }
    }
  }

  else {
    echo 'Not logged in, user or password incorrect!';
  }

  ftp_close($connection);
}

?>

Dit script is misschien niet helemaal jouw keuze, dan moet je het maar aanpassen. Dit heb ik erin opgenomen:
- één of meerdere uploads
- wel/geen passive mode
- aanpassen van de ftp-server-gegevens
- $allowed bevat de toegestane extensies
- $max_size is de max. bestandsgroote (nu 1024*1024 = 1MB)
- als het bestand al op de server bestaat, wordt het hernoemd (animal.jpg > animal[1].jpg)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kees V
 
Samet ozel

samet ozel

22/10/2007 11:39:00
Quote Anchor link
hartelijk bednkt kees,

dit was precies wat ik zocht ik kan het nu verdel wel verfijnen.

top
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.