Button

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »
Viktor Jonckheere

Viktor Jonckheere

23/02/2011 08:59:55
Quote Anchor link
Hallo

Ik heb een probleempje. Ik heb binnen een php script een variabele $rand.
Deze variabele is in het begin 0.
Ik wil dat als ik op een button klik, de $rand met 1 wordt verhoogd. Maar ik begrijp het niet zo goed, want ik heb binnen html nu wel een button gemaakt, maar hoe kan ik er voor zorgen dat er wat gebeurd als ik erop klik? ik heb wel het onclick gevonden, maar kan je daar dan een phpscript binnen schrijven? Ik hoop dat mijn probleem een beetje duidelijk is.
groet
Viktor
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 18:23:21
 
- Mark -

- Mark -

23/02/2011 09:02:19
Quote Anchor link
Plaats dat wat je nu hebt eens hier. Wel geen honderden regels code, Alleen dat stuk dat relevant is.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

23/02/2011 09:03:50
 
Viktor Jonckheere

Viktor Jonckheere

23/02/2011 09:05:39
Quote Anchor link
Haha niet lachen, ik ben echt een leek in php, maar ik heb nu dit:

<body>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$rand
= 0;
$voor = 0;
?>


<button>
Rand verhogen
</button>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo $rand;
?>

<p>
<button>
Voor verhogen
</button>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo $voor;
?>


</body>
 
Jasper -

Jasper -

23/02/2011 09:06:43
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<html>
<head>
   <title>titel</title>
</head>
<body>
   <form id="form1" name="form1" method="post" action="">
      <input name="edit" type="submit" />
   </form>
<?php
if(isset($_POST["edit"])){
//doe iets
$rand++ //rand kun je dan bijvoorbeeld op deze manier verhogen
}
?>

</body>
</html>
 
Viktor Jonckheere

Viktor Jonckheere

23/02/2011 14:31:08
Quote Anchor link
Ik heb nu dit, maar als ik de pagina open komt er te staan op de button: query verzenden en is $rand 1. Als ik op de button druk dan blijft hij echter 1. Kan iemand mij hierbij helpen?

Dit is de code:

<html>
<head>
<title>buttons</title>
</head>
<body>
<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
<input name="edit" type="submit" text = 'doelpunt' />
</form>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
$rand
= 0;
if(isset($_POST['edit']))
{

$rand ++;
}

echo $rand;
?>

</body>
</html>


Toevoeging op 23/02/2011 14:32:42:

btw, enkele of dubbele aanhalingstekens om 'edit' maakt niet uit, toch?
Gewijzigd op 23/02/2011 14:31:29 door Viktor Jonckheere
 
Wouter J

Wouter J

23/02/2011 14:33:43
Quote Anchor link
Als je een andere tekst voor op de button wilt moet je aan het input veld value="Tekst op de button" meegeven.

En die spatie tussen $rand en ++ hoort er niet.
 
Viktor Jonckheere

Viktor Jonckheere

23/02/2011 14:34:18
Quote Anchor link
Oke bedankt:)

Toevoeging op 23/02/2011 14:35:30:

Alleen hij blijft nu nog steeds op 1 staan..

Toevoeging op 23/02/2011 14:43:25:

Ik heb nu nog een probleempje.
Heb nu dit:

<html>
<head>
<title>buttons</title>
</head>
<body>
<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
<input name="doelpuntteam1" type="submit" value = 'doelpunt team 1' />
</form>

<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
<input name="doelpuntteam2" type="submit" value = 'doelpunt team 2' />
</form>

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
if(isset($_POST['doelpuntteam1']))
{

$dpt1++;
}


if(isset($_POST['doelpuntteam2']))
{

$dpt2++;
}

echo $dpt1 . "<p>";
echo $dpt2;
?>




</body>
</html>

Het enige probleem is dat hij maar 1 variabele echoot. Ik zal eens even uitzoeken welke.. (probleem van dat hij op 1 blijft staan nog niet opgelost..)

Toevoeging op 23/02/2011 14:45:27:

Oke, als je op de 1e button drukt, echoot hij $dpt1
als je op de 2e button drukt, echoot hij $dpt2, maar op precies dezelfde plaats..

Toevoeging op 23/02/2011 14:49:26:

Ik heb het ID en naam van het 2e form veranderd van form1 naar form2, maar dat maakte niks uit..
Gewijzigd op 23/02/2011 14:46:15 door Viktor Jonckheere
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

23/02/2011 15:36:11
Quote Anchor link
sla ze op in sessions of cookies
 
- SanThe -

- SanThe -

23/02/2011 15:43:58
Quote Anchor link
Je drukt op een button: Refresh van de pagina en alle vars zijn weg. Dan ga je (een niet bestaande) var met 1 verhogen. Die zet je in een echo en ... juist, dat is altijd 1.

Oftewel: Je zal de waarden moeten onthouden. Gebruik een session.
 
Viktor Jonckheere

Viktor Jonckheere

25/02/2011 10:36:12
Quote Anchor link
Hee ik heb nu dit!
Maar hij doet nog niet helemaal wat hij zou meoten doen.
Kan iemand me misschien helpen?


<html>
<head>
<title>buttons</title>
</head>
<body>
<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
<input name="doelpuntteam1" type="submit" value = 'doelpunt team 1' />
</form>

<form id="form2" name="form2" method="post" action="">
<input name="doelpuntteam2" type="submit" value = 'doelpunt team 2' />
</form>

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
session_start();
if (isset($_Session['doelpuntteam1']))
$_session['doelpuntteam1'] = $_session ['doelpuntteam1'] + 1;
else
$_session['doelpuntteam1'] = 0;
echo $_session['doelpuntteam1'];

echo "<p>";

session_start();
if (isset($_Session['doelpuntteam2']))
$_session['doelpuntteam2'] = $_session ['doelpuntteam2'] + 1;
else
$_session['doelpuntteam2'] = 0;
echo $_session['doelpuntteam2'];
?>




</body>
</html>
 
- SanThe -

- SanThe -

25/02/2011 10:38:46
Quote Anchor link
Session_start() moet helemaal bovenin. Er mag nog geen enkele output naar de browser zijn. Verder is $_SESSSION altijd met hoofdletters.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
<?php
session_start();
if (!isset($_SESSION['doelpuntteam1']))
{

    $_SESSION['doelpuntteam1'] = 0;
}

if (!isset($_SESSION['doelpuntteam2']))
{

    $_SESSION['doelpuntteam2'] = 0;
}

if(isset($_POST['doelpunt']))
{

    switch($_POST['doelpunt'])
    {
        case
'Team 1' : $_SESSION['doelpuntteam1']++;
                        break;
        case
'Team 2' : $_SESSION['doelpuntteam2']++;
                        break;
    }
}

?>


<html>
<head>
<title>buttons</title>
</head>
<body>
<form id="form" name="form" method="post" action="">
<input name="doelpunt" type="submit" value = "Team 1" />
<input name="doelpunt" type="submit" value = "Team 2" />
</form>
<?php
echo 'Score: ' . $_SESSION['doelpuntteam1'] . ' tegen ' . $_SESSION['doelpuntteam2'];
?>

</body>
</html>
Gewijzigd op 25/02/2011 10:52:18 door - SanThe -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.