e107 - SMF - Banlijst werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Dylan Krijger

Dylan Krijger

11/11/2010 14:14:52
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Laatste tijd nogal last van spammertjes op het forum van de clan.
Vaak vanaf de zelfde host afkomstig, Alleen als ik ze wil bannen dan geeft hij de volgende error :

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
Fatal error: Cannot redeclare ban() (previously declared in /home/dkrijger/domains
/qgclan.nl/public_html/e107_handlers/e107_Compat_handler.php:100) in /home/******
/domains/qgclan.nl/public_html/forum/Sources/ManageBans.php on line 162


**** is mijn username, even weggehaald je weet maar nooit wat ze proberen.

Ik heb dus al 2 weken last van dit probleem,
ook 2 weken lang al aan het zoeken naar een fix ervoor.


Heb hem toen ooit is gevonden weet alleen niet meer waar en ben toen na een mallware virus alles kwijtgeraakt,
Sommige browsers geven nog aan dat het mallware virus er nog is maar via google geeft hij aan dat er niets meer op de site aanwezig is.

Dus als er iemand is die me hiermee kan helpen hoor ik dat graag.
Het is nogal vervelend om elke keer hun accountjes te verwijderen. en eigenlijk ook best zinloos want ze maken toch wel weer een nieuwe aan.

Google vandaag ook weer overhoop getrokken Maar weinig resultaten en niet wat ik zoek.

Met vriendelijke groet,
Dylan
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 06:39:09
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/11/2010 14:24:36
Quote Anchor link
kan je hier posten wat diegene post

post diegene vage newsberichten?
en als diegene zich regristreert post hier even zijn email of gebruikersnaam

ik heb er ook last van gehad en heb die naam toen op google gezocht en vond nog meer slachtoffers zo kan ik het noemen vandaar
Gewijzigd op 11/11/2010 14:24:51 door Jordi Kroon
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/11/2010 14:42:59
Quote Anchor link
Lol, er zijn duizenden spammers op het internet. Kleine kans dat het jouw spammer is.

Het probleem is dat de functie ban() dubbel aangemaakt wordt. Dit komt vaak door een include teveel waardoor het script twee keer ban() wilt aanmaken als functie. En dat kan niet, net als jij maar in Nederland 1 paspoort kan krijgen.

Dusch..... Even je script doorlopen :-)
 
Dylan Krijger

Dylan Krijger

11/11/2010 14:49:28
Quote Anchor link
@jordi, een mede beheerder heeft de users al verwijderd,

@aar, nee dat was het niet wat ik nog wel weet ik dat ik op 3 of 3 lines iets moest aanpassen.

Dylan
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/11/2010 14:53:07
Quote Anchor link
Als je van alle include include_once() maakt....
 
Dylan Krijger

Dylan Krijger

11/11/2010 15:14:29
Quote Anchor link
Dat wordt wel heel makkelijk gezegt,
Het is niet 1 file hoor,
het zijn er uit mijn hoofd iets van 1,537..

Ik zal nog wel verder zoeken op google want ik weet dat het over 2 lines ging en geen 155 bijv.

Dylan
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/11/2010 15:19:10
Quote Anchor link
http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=138690.120

Onderaan....
Gewijzigd op 11/11/2010 15:21:29 door - Ariën -
 
Dylan Krijger

Dylan Krijger

11/11/2010 15:25:49
Quote Anchor link
Dankjewel dat is dus wat ik bedoelde, heb ook de zoekfunctie van het simple machines forum gebruikt maar daar kwam dat niet uit.

Bedankt

Dylan
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/11/2010 15:30:17
Quote Anchor link
Dylan Krijger op 11/11/2010 14:49:28:
@jordi, een mede beheerder heeft de users al verwijderd,

@aar, nee dat was het niet wat ik nog wel weet ik dat ik op 3 of 3 lines iets moest aanpassen.

Dylan



ah jammer
 
Jasper hoi

jasper hoi

11/11/2010 15:49:58
Quote Anchor link
@dylan, het maakt niet zo heel veel uit hoeveel bestaden het zijn. Een beetje fatsoenlijk programma heeft de optie om alle bestanden in een map te doorzoeken en tekst te vervangen.
Heb het wel is gedaan met 800 a 900 bestanden, lijkt me 1500 ook geen probleem.
 
Dylan Krijger

Dylan Krijger

11/11/2010 16:50:51
Quote Anchor link
@Jasper,

Nee okee maar ik wist dat deze "fix" er was en dan is alle pages aanpassen niet echt nodig vind ik,

Maar het probleem is ondertussen al opgelost met de link van Aar
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.