externe mail

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »
Mark Vergroesen

Mark Vergroesen

17/10/2004 09:45:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met het mail() script, maar heb er een klein vraagje over..

Ik kan via mijn website reacties laten opsturen via een formuliertje naar mijzelf, via die mail functie..
Dat gaat goed.

Maar nu wil ik mensen die hun mail adres achterlaten daarop een mailtje sturen. Mailen naar buiten dus..

Maar zodra ik dat schrijf, zegt hij dat ik mijn user/pass moet specificeren..
Dat is ook wel logisch, maar waar moet ik dat opgeven dan?

Heb gezocht in apache, in php.ini maar kan het echt niet vinden..

Het lijkt me niet dat je dat in elk script apart moet opgeven??

Weet iemand waar wel?
bedankt alvast!

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 01:35:02

Arend a

Arend a

17/10/2004 10:54:00
Quote Anchor link
Wie "zegt" dat jij je user/pass moet specificeren, en bij welke code vind dit plaats?

Mark Vergroesen

Mark Vergroesen

17/10/2004 13:12:00
Quote Anchor link
krijg die error in mn webbrowser..
zal hem even opzoeken, had het script verwijderd zal hem nog eens schrijven en hier de error zetten

Mitch X

Mitch X

17/10/2004 13:15:00
Quote Anchor link
Vreemd, dat slaat nergens op :|

Han eev

Han eev

17/10/2004 13:21:00
Quote Anchor link
nog een luek idee voor dit forum dat er echte smilies kan worden gebruikt :D

Mitch X

Mitch X

17/10/2004 13:24:00
Quote Anchor link
Nah dat is niet nodig, die tekst dingen zeggen genoeg :x

Mark Vergroesen

Mark Vergroesen

17/10/2004 13:39:00
Quote Anchor link
dit is de error:
Warning: mail(): SMTP server response: 550 5.7.1 Relaying to <[email protected]> denied (authentication required) in C:\webserver\test\mail.php on line 3

je kunt het zelf zien op www.markvergroesen.nl/test/mail.php

Het script:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?

mail("[email protected]","onderwerp", "bericht", "From:mark <[email protected]>");
   print("<b><U>mail verstuurd</U></b>");

?>

Als ik dit script gebruik, werkt het wel:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?

mail("[email protected]","onderwerp", "bericht", "From:mark <[email protected]>");

?>

iemand??

Bram Z

Bram Z

17/10/2004 13:45:00
Quote Anchor link
Dit kan betekenetn dat xs4all geen emails exepteert vanuit php, mar dat bestaadvolgens mij niet

Mark Vergroesen

Mark Vergroesen

17/10/2004 13:46:00
Quote Anchor link
nee, je moet het volgens mij zo lezen:
je moet met een user/pass jezelf verifieren (authentication required) daarna kan hij pas mailen..

dat is ook logisch, op mijn mail systeem zit een wachtwoord

Beuk

Beuk

17/10/2004 13:57:00
Quote Anchor link
ik gebruik ook mail() functie, met eveneens een email van xs4all.nl, geeft geen problemen voor zover ik weet, email wordt gewoon verstuurd...

Mark Vergroesen

Mark Vergroesen

17/10/2004 14:12:00
Quote Anchor link
ik mail van mijn eigen server, NAAR xs4all...
toch logisch dat ik me dan moet aanmelden eerst op mijn mail server met user/pass maar hoe/waar ??

Arend a

Arend a

17/10/2004 14:19:00
Quote Anchor link
Meestal zit op smtp geen user/pass authenticatie, maar op ip gebaseerde regels (eigen klanten mogen zonder gedoe gebruik maken van de smtp server).

In dit geval betekend het dat je een smtp server gebruikt die waarschijnlijk niet van je provider is (check je php.ini). Dan is relayen naar emailadressen butien die provider niet toegestaan.

Edwin

Edwin

17/10/2004 14:22:00
Quote Anchor link
mensen het probleem is dat je een popbox wil bereiken die ergens anders straat daar heb je dan user/pass voor nodig.

wat je nodig hebt is een tooltje/script dat je popbox open zet bij xs4all.

dan vraag ik me af waarom wil je graag dat iemand een maitje stuurd vanuit jou mailadres???

Mark Vergroesen

Mark Vergroesen

17/10/2004 14:46:00
Quote Anchor link
ik wil een soort script schrijven lang verhaal..
bedoeling is dat mensen registreren, en automatisch een mailtje krijgen..

het script wordt dus bijvoorbeeld:

mail("$email","onderwerp", "bericht", "From:mark <[email protected]>");

Maar hij wil dus niet naar buiten mailen inderdaad

Mark Vergroesen

Mark Vergroesen

17/10/2004 14:56:00
Quote Anchor link
ben er achter gekomen als ik instel:

allow relay only for:
en dan het ip adres van localhost ingeef (127.0.0.1) dat hij het wel doet..

maar de vraag, is mijn mail dan gewoon vrolijk open voor spammers?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.